Hele korte zinnetjes doet hij wel bijv: kom maar mama, toe maar mama, toe maar koekje pakken, lekker eten, noah poep shone luier. De meeste zinnetjes die hij zegt hebben te maken met eten trouwens Thee is heel lekker alleen krijg ik er geen extra energie van
@ eylem, hier wordt ook nog niet geteld hoor. Wat zinnetjes betreft, soms wel twee, heel soms drie, woordjes. Maar meestal gewoon maar een woordje. Komt vanzelf!
Milan is trouwens wel van het makkelijke, als hij het voor elkaar kan krijgen zonder ook maar 1 woord te zeggen kiest hij daarvoor.
@LM wat een schat ook die T. @CM haha papa en mama doen vieze dingen die is goed @Tellen hier ook tot 10 maar is inderdaad een rijtje wat ze opdreunt hooor niet bewust dingen tellen. @Eylem 150 woorden is al echt heel veel hoor! Hier wel zinnen eigenlijk alleen nog maar zinnen @Jewe zo hij is inderdaad lekker lang! vanmiddag 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed. En nog steeds een jongen. Hij was heel de tijd druk aan het bewegen zelfs de echoscopiste moest er om lachen. Echt super beeld hadden we vandaag echt zo leuk om weer te zien We hebben ook wel 15 foto's meegekregen Oh en met mijn advertenties gaat het goed meerdere biedingen nu nog definitief verkopen. Vind het altijd zo irritnt weet nooit goed wat te vragen en dan krijg ik een bod en ben snel geneigd te accepteren en dan rvolgens ontvang ik een hoger bod nou ja weg is weg
klopt ik ben nu officieel fulltime werkzoekende Heb oudjaarsdag mijn laatste dienst van 07uur tot 15uur gewerkt en nu op zoek naar iets wat ik echt leuk vind.
Franka, Jeetje, balen van zijn rug zeg! Sterkte! Jij natuurlijk ook, aangezien het meeste nu op jou neer zal komen Leuk zeg, dat jullie met bijvoeden starten! Vond ik ook zo'n leuke fase! CM, whahaha vieze dingen doen in bed Ouders moesten eens weten wat kids allemaal vertellen! Wat ik op de psz wel niet te horen krijg, echt heel grappig Ingrid, jullie doen boodschappen in etappes haha.. De een voor eten en de ander voor drinken Eylem, hier nog geen echte zinnetjes hoor.. Hij praat al wel een tijdje met twee woorden, dus doei papa, Koko kijke (koko is zijn favo chuggington treintje ) of klaar mama Verder breidt zijn woordenschat zich wel dagelijks uit, zoals jij ook al zei, dus dat gaat wel snel.. Tellen, hier telt Yes tot drie, en na drie begint ie weer bij twee haha.. Dus 1,2,3 2,3,2,3 enz haha Alleen als hij iets doet wat niet mag, dan zeg ik ook dat ie dat niet mag doen en als hij niet ophoudt zeg ik, ik tel tot drie en anders haal ik je daar weg.. En dan begin ik 1.... Roept hij heel hard lachend 2,3!! En kijkt ie me aan alsof ie iets heel knaps gedaan heeft haha, nou dan smelt ik Lekker handig dus
Ja ik hoop het ook, tot nu toe wel op dingen gereageerd die me leuk leken maar ja ben helaas nooit de enige die het leuk lijkt Heb gelukkig nog een heel jaar ww dus financieel zit er geen druk achter
@ ingrid, he balen. Nou hopen dat je snel iets vindt! @ chloe, n.oa trekt ook altijd zo'n guitig bekkie als ik boos wordt. En dan zwaait ze met haar vingertje in de lucht en roept "nee nee nee". Nou, dan moet ik errug mijn best doen niet te lachen!
Balen is dat he De bedrijven hebben natuurlijk ook wel een beetje een luxe positie, aangezien er zoveel mensen zijn die een baan zoeken.. Fijn dat er financieel iig geen druk achter zit Je hebt natuurlijk niet een hele makkelijke tijd achter de rug met Noah, dus ik zou eerst even lekker aan mezelf denken
Dat sowieso, denk als het hele gebeuren met Noah niet was gebeurt ik ook wel op minder leuke dingen had gereageerd gewoon omdat ik wel graag wil werken maar nu doe ik het gewoon lekker rustig aan Bedrijven hebben idd een luxe positie, toen ik twee jaar geleden (ongeveer) aan het solliciteren was werd ik nog uitgenodigd voor een gesprek bij elke brief die ik stuurde maar nu nog maar 1 gesprek gehad
Haha ja zo schattig he, onze ukkies Ik moet ook vaak echt heel erg mijn best doen om mijn gezicht in de plooi te houden haha
Ja precies, maar wel fijn dat je iig in staat bent om het even lekker rustig aan te doen, en het financieel ook redt! Het is natuurlijk niet niks wat er allemaal gebeurd is, dus er is niemand die je ongelijk zou geven denk ik
o als ik boos wordt rent T keihard lachend weg ! maar dat schijnt ie echt van papa te hebben want me sm kon ook nooit boos worden op A maar de laatste dagen haalt T echt soms het bloed onder me nagels vandaan hij is echt heel erg aan het puberen om moe van te worden en het ergste is hij lacht er ook gewoon keihard om ingrid volgens mij heb ik dat stukje gemist dat je tot oud en nieuw nog maar hoefde te werken hoop dat er gauw wat op je pad komt ahh die yestin !! hier waren onze vriendjes langs geweest met de lieve K.yan wat een droppie toch ook hier nu even bij komen hier dus aantal x me pil vergeten maar kan merken als ik ongi ben dat ik dan gewoon heel erg moe ben dus even naar de dokter om me ijzer te laten prikken want denk dat ie aan de lage kant zit omdat ik ook zo futloos ben A zal wel denken dat ik lui ben overdag maar dat is absoluut niet zo heb er gewoon geen fut voor dus ben ook iets prikkelbaarder komt wel weer goedddd!! think positive hahahah
ik ga even op de bank hangen (denk in slaap vallen) en dan op tijd naar bed! Slaap lekker allemaal!!!
Hallo meiden !!! Dat is lang geleden zeg. Ik heb het gewoon veels te druk met de kleine man, om het allemaal bij te houden. Hoe is het met iedereen ???? Ik wil even trots melden, dat ik na een ontsteking aan mijn eileiders/eierstokken/baarmoeder nu zwanger ben van een broertje/zusje van mike, alhoewel het erg onzeker is allemaal. Ik heb een topic geopend ! http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/326633-positieve-test-maar-niks-op-echo.html#post11741527