APRIL-mama's 2010 deel III

Discussie in 'De mama's' gestart door Amethist, 3 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Hele korte zinnetjes doet hij wel bijv: kom maar mama, toe maar mama, toe maar koekje pakken, lekker eten, noah poep shone luier. De meeste zinnetjes die hij zegt hebben te maken met eten trouwens;)

Thee is heel lekker alleen krijg ik er geen extra energie van;)

2. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ eylem, hier wordt ook nog niet geteld hoor. Wat zinnetjes betreft, soms wel twee, heel soms drie, woordjes. Maar meestal gewoon maar een woordje. Komt vanzelf!

3. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Milan is trouwens wel van het makkelijke, als hij het voor elkaar kan krijgen zonder ook maar 1 woord te zeggen kiest hij daarvoor.

4. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ ingrid, ben jij nu weg bij je werk? Je moest toch tot oud en nieuw?

5. smile17

smile17 Niet meer actief

@LM wat een schat ook die T.

@CM haha papa en mama doen vieze dingen die is goed

@Tellen hier ook tot 10 maar is inderdaad een rijtje wat ze opdreunt hooor niet bewust dingen tellen.

@Eylem 150 woorden is al echt heel veel hoor!
    Hier wel zinnen eigenlijk alleen nog maar zinnen

@Jewe zo hij is inderdaad lekker lang!

vanmiddag 20 weken echo gehad en alles was helemaal goed. En nog steeds een jongen. Hij was heel de tijd druk aan het bewegen zelfs de echoscopiste moest er om lachen.
    Echt super beeld hadden we vandaag echt zo leuk om weer te zien
    We hebben ook wel 15 foto's meegekregen

Oh en met mijn advertenties gaat het goed meerdere biedingen nu nog definitief verkopen. Vind het altijd zo irritnt weet nooit goed wat te vragen en dan krijg ik een bod en ben snel geneigd te accepteren en dan rvolgens ontvang ik een hoger bod nou ja weg is weg

6. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    klopt ik ben nu officieel fulltime werkzoekende;) Heb oudjaarsdag mijn laatste dienst van 07uur tot 15uur gewerkt en nu op zoek naar iets wat ik echt leuk vind.

7. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Franka, Jeetje, balen van zijn rug zeg! Sterkte! Jij natuurlijk ook, aangezien het meeste nu op jou neer zal komen ;)
    Leuk zeg, dat jullie met bijvoeden starten! Vond ik ook zo'n leuke fase!

CM, whahaha vieze dingen doen in bed :p Ouders moesten eens weten wat kids allemaal vertellen! Wat ik op de psz wel niet te horen krijg, echt heel grappig :p

Ingrid, jullie doen boodschappen in etappes haha.. De een voor eten en de ander voor drinken :p

Eylem, hier nog geen echte zinnetjes hoor.. Hij praat al wel een tijdje met twee woorden, dus doei papa, Koko kijke (koko is zijn favo chuggington treintje ;)) of klaar mama :p
    Verder breidt zijn woordenschat zich wel dagelijks uit, zoals jij ook al zei, dus dat gaat wel snel..

Tellen, hier telt Yes tot drie, en na drie begint ie weer bij twee haha.. Dus 1,2,3 2,3,2,3 enz haha
    Alleen als hij iets doet wat niet mag, dan zeg ik ook dat ie dat niet mag doen en als hij niet ophoudt zeg ik, ik tel tot drie en anders haal ik je daar weg.. En dan begin ik 1.... Roept hij heel hard lachend 2,3!! En kijkt ie me aan alsof ie iets heel knaps gedaan heeft haha, nou dan smelt ik ;) Lekker handig dus

8. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Hopen dat je iets vindt dat helemaal jou ding is!

9. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Ja ik hoop het ook, tot nu toe wel op dingen gereageerd die me leuk leken maar ja ben helaas nooit de enige die het leuk lijkt;) Heb gelukkig nog een heel jaar ww dus financieel zit er geen druk achter;)

10. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    @ ingrid, he balen. Nou hopen dat je snel iets vindt!

@ chloe, n.oa trekt ook altijd zo'n guitig bekkie als ik boos wordt. En dan zwaait ze met haar vingertje in de lucht en roept "nee nee nee". Nou, dan moet ik errug mijn best doen niet te lachen!

11. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Balen is dat he ;) De bedrijven hebben natuurlijk ook wel een beetje een luxe positie, aangezien er zoveel mensen zijn die een baan zoeken..
    Fijn dat er financieel iig geen druk achter zit ;)
    Je hebt natuurlijk niet een hele makkelijke tijd achter de rug met Noah, dus ik zou eerst even lekker aan mezelf denken :)

12. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    @Ingrid, hopelijk vindt je snel iets wat je leuk lijkt.

13. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    Dat sowieso, denk als het hele gebeuren met Noah niet was gebeurt ik ook wel op minder leuke dingen had gereageerd gewoon omdat ik wel graag wil werken maar nu doe ik het gewoon lekker rustig aan;) Bedrijven hebben idd een luxe positie, toen ik twee jaar geleden (ongeveer) aan het solliciteren was werd ik nog uitgenodigd voor een gesprek bij elke brief die ik stuurde maar nu nog maar 1 gesprek gehad;)

14. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Haha ja zo schattig he, onze ukkies :p
    Ik moet ook vaak echt heel erg mijn best doen om mijn gezicht in de plooi te houden haha

15. Chloe

Chloe Fanatiek lid

Ja precies, maar wel fijn dat je iig in staat bent om het even lekker rustig aan te doen, en het financieel ook redt! Het is natuurlijk niet niks wat er allemaal gebeurd is, dus er is niemand die je ongelijk zou geven denk ik:)

16. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    o als ik boos wordt rent T keihard lachend weg !
    maar dat schijnt ie echt van papa te hebben want me sm kon ook nooit boos worden op A
    maar de laatste dagen haalt T echt soms het bloed onder me nagels vandaan
    hij is echt heel erg aan het puberen
    om moe van te worden
    en het ergste is hij lacht er ook gewoon keihard om

ingrid
    volgens mij heb ik dat stukje gemist dat je tot oud en nieuw nog maar hoefde te werken
    hoop dat er gauw wat op je pad komt

ahh die yestin !!

hier waren onze vriendjes langs geweest met de lieve K.yan wat een droppie toch ook

hier nu even bij komen
    hier dus aantal x me pil vergeten maar kan merken als ik ongi ben dat ik dan gewoon heel erg moe ben
    dus even naar de dokter om me ijzer te laten prikken
    want denk dat ie aan de lage kant zit
    omdat ik ook zo futloos ben A zal wel denken dat ik lui ben overdag maar dat is absoluut niet zo
    heb er gewoon geen fut voor dus ben ook iets prikkelbaarder
    komt wel weer goedddd!! think positive hahahah

17. ingrid130

ingrid130 VIP lid

14 dec 2007
    20.859
    0
    0
    receptioniste
    assen
    ik ga even op de bank hangen (denk in slaap vallen) en dan op tijd naar bed!

Slaap lekker allemaal!!!

18. kleintje84

kleintje84 Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.910
    0
    0
    Verzorgende i.g.
    Beverwijk
  19. caromama

caromama VIP lid

23 jan 2007
    9.017
    5
    38
    Hey Kleintje! Gefeliciteerd met je zwangerschap! Klinkt naar, die ontsteking! Aales goed met Mike?

20. lovelymom

lovelymom Fanatiek lid

30 nov 2011
    3.798
    0
    0
    heey kleintje
    o wat spannend weer maar wel gefeliciteerd!!

idd hoe gaat het met mike

Deel Deze Pagina