April mama's 2011 - deel 3!

Discussie in 'De mama's' gestart door titania, 7 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nikske... veel plezier alsnog en alvast de hartelijke wensen voor t bruidspaar

en cvm.... zag t al op FB wat een naaiballen!

2. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    @Nikske: Beterschap! hopelijk gaat het morgen al een stukje beter!

3. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Veel plezier vandaag Nikske!!!

4. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Veel plezier nikske!!!"

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Veel plezier Nikske! Hoop dat je ventje is opgeknapt!

CVM: wat een idiote lui zeg.....is echt totaal niet netjes... daar wil je dan ook niet werken. Maar ja, leuk is anders...

6. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Voorproefje van de babykamer

7. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Mooooo FB!!
    Misschien ga ik die lamp ook halen, ik vind hem gaaf!!
    Verder nog niet echt een idee, misschien morgen even wat rond kijken op internet voor ideetjes.

8. FB1984

FB1984 VIP lid

17 jul 2010
    7.586
    0
    36
    Zuid-Holland
    Ja lamp is echt leuk, ben er echt blij mee...
    Hij maakt de kamer wel nog roze-er als hij aanstaat ;) hihi
    Denk iets mindere sterkte erin

Gister wiegje gekregen van mn ouders, van lief!

9. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Goedemorgen meiden, zo wij zijn terug uit zeeland.. Wat een prachtige dag was het vrijdag! Ik heb heel wat zakdoekjes nodig gehad :)
    Naud heeft zich ook echt prefect gedragen, het stadhuis, het uiteten en zelfs het feest was hij echt een verbeeldkind (en dat zijn we niet gewend van ons ondeugende boefje, Haha).. Al bij al was het gewoon perfect!

Musty: what happend? Ik zag de foto van je drukverband op facebook maar heb niet meegekregen hoe en wat....

Fb: oooh heerlijk zo'n meisjes kamer :) leuk!

10. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Super kamertje fb!!!

11. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    zucht poging 3 om te typen

FB leuk kamertje!

nikske, zag prachtige foto's voorbij komen en wat een heertje was/is naud whahaha

hoe is het verder met iedereen??

tja idd in de kreupels hier
    we zouden vrijdag naar kinderboerderij gaan voor lunch
    alleen we kwamen niet ver, beer was zo aan t donderjagen op de trappen, en hij moest en zou het zelluf doen
    zucht
    op een gegeve moment was ie dusdanig bezig dat ik hm optijd kon opvangen, alleen raakte ik direct zelf ui balans en knak dwars door enkel en bande heen de trap af met beer nog vast, bam op linker bekken en stuitje
    gelukkig beer goed tegen me aan kunnen drukken en armen helemaal om hm heen en hij lande bovenop me
    maar f*ck wat een pijn, kon geen woord meer uitbrengen, eertst beer gecontroleerd die had helemaal niets, geen schrammetje of bultje, alleen schrik..... kippie in paniek, die tot kalmte geroepen instructies gegeven heel hard bij de buurvrouw op de deur te slaan en te roepen... zucht discussie dat mag niet.... jawel nu wel, maar dat is niet netjes mama.... WHAAAAAAA AUW.... eindelijk kwam de buuv die heeft ons geholpen, eerst de kids bij haar binnen aan t spelen gezet en mij naar binnen geholpen, direct ophoog en kompressen overal op
    maar pijn nam niet af na 30 min alleen maar toe, ha gebeld kon ik 3 uur later terecht al die tijd gekoeld, kon wat strompelen, bij ha geweest tja, mwa leek mee te vallen effe wachten tot zwelling minder was dan zouden we verder zien... terug... ik braaf omhoog met pootje.... tja snachts.... heb geen oog dicht gedaan voelde ht letterlijk dikker worden en pijnlijker... hap gebeld sochtends, 9 uur daar, kon meteen door naar Eerste hulp foto's maken
    geen duidelijke breuken te zien maar alles wel genoeg beschadigd dat ze direct wilden gipsen..... maar..... het lukte me niet met krukken te lopen door de BI en aangezien daar nu nog een dreun bovenop is gekomen...... dus nu drukverband voor zwelling, pijnstillers en rust
    11 mrt terug naar chirurg, en dan verder beoordelen, tapen? of alsnog gips? maar dan loopgips
    het is een lelijkere val geweest dan dat ik dacht en de ha dacht
    ze maakte zich ook zorgen om bekken
    zucht.... ben er weer effe zoet mee
    gister middag eindelijk wat geslapen en werd me toch terug gefloten door mn lij, overal spierpijn ook in mn armen en schouders van beer beschermen... met been omhoog zitten kan ik neit te lang volhouden want mn bekken... auwies

maar goed ik ben allang blij want wil niet weten hoe en wat als beer op dat beton was terecht gekomen

wat een moederinstinct al niet doet

12. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

29 mei 2010
    5.398
    56
    48
    Where the heart is
    Zo wat heftig zeg Musty! Klinkt inderdaad erg pijnlijk! He bah, dat je dit nu ook weer mee moet maken :( :(
    Wel heel goed van je dat je zo alert reageerde en MD er gelukkig niets aan over heeft gehouden!

Robin wilde laatst ook zelf de trap af naar beneden (naar boven doet hij al langer zonder problemen, ik wel achter hem natuurlijk). Ging best goed, totdat hij overmoedig werd en de laatste treden naar beneden kukelde :( Ik stond boven hem op de trap dus kon ook niets meer doen, ik zag het gebeuren. Flink geschrokken, maar gelukkig was het snel weer over. Ze willen zo veel die kleintjes, maar kunnen nog niet alles. Ik moet Robin echt steeds beter in de gaten houden omdat hij vanalles uitprobeert.
    Tegenwoordig zet hij zn Tripp Trapp stoel aan het aanrecht en klimt hij erop......dus ook goed in de gaten houden ivm messen, hete thee en gasfornuis!

13. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Fb: echt meisjes kamertje! Leuk hoor!

Nikske: wat goed van Naut!! Fijn dat het zo'n mooie dag was!

Mini: ja Guus gaat ook zo nu en dan zelf d'r trap af zonder hand. Hij gaat echter altijd op z'n billen of achterstevoren. Mijn andere kinderen zijn echter wel alle twee een keer voorover van de laatste reden nr beneden gekukkeld toen ze klein waren. Gelukkig hebben wij een beklede en luie trap dus is het allemaal niet zo hard en stijl.

Musty: zag het op FB. Wat akelig!! Hoop dat je snel opknapt. Mooi dat moederinstinct en dat MD niets heeft.

14. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Jeetje musty wat heftig, beterschap!

Naud loopoor allang zelf alle trappen op en af (echt lopend), gelukkig nog nooit iets mis gegaan

15. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    hoi ladies,

sorry dat ik even afwezig was.
    Sommige hebben het verhaal al gelezen op fb of in de lounge
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/424732-mijn-maatje-niet-meer-bedankt-voor-de-afgelopen-10-jaar.html

Op zich gaat het wel (zoek echt dingen om bezig te zijn en ren dus weer als een gek rond). Gelukkig veel taarten maken de komende 2 weken en sem begint met zwemlessen.
    Ga morgen ook een foto maken voor bij sem op de kamer en kijken voor een mooie canvas voor bij haar urn te zetten. Mooi plankje maken voor haar.....
    Morgen gemeente bellen voor haar af te melden en penning in te leveren.... pfff
    Dit is zo snel gegaan... echt in 10 minuten tijd was het gebeurd.
    Herseninfarct of hartstilstand....
    Hoop dat ze weet dat we onwijs veel van haar hielden en haar ontzettend missen.
    Ze wordt maandag gecremeerd en de as wordt thuis gebracht, hier hoort ze.
    10 jaar was ze bij ons, van 4 maanden tot 10 jaar en 2 weken....

Musty.... autch...

Nikske... leuke fotos!!! (op fb)

FB... gaaf kamertje... kan niet wachten om alinas kamer te gaan restylen....

Trap lopen... hier durf ik dat nog niet hoor.... Aan mijn handen loopt ze wel maar omdat sems schoenen op de trap staan kan ze niet goed vasthouden en lukt het niet....
    Op de kont zittend naar beneden schuiven wil maar niet in haar kopje hihi...

16. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Luckey, kan me jullie verdriet zo goed voorstellen...sterkte!

Traplopen, alleen naar boven als ik erachter loop, niet beneden want onze trap is nogal steil. Probeerde haar afgelopen week wel te.leren op haar billen van de trap af maar zowel zij als ik vonden het te eng.

17. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    FB: gaaf kamertje!!!!

Musty: Wat een verhaal.. Sterkte!

Luckey: Sterkte!

Traplopen: Lars loopt nog geen trap en probeert het tot nu toe nog niet zelf ook.. Aan de ene kant fijn, want wij hebben een ontzettend steile rottrap (o.a. gezegd door de mensen van babydump die destijds de babykamer kwamen bezorgen, ze waren heel wat gewend, maar onze trap schijnt bijzonder te zijn haha)

Nog 9 dagen, dan is meneertje 2!! Ow ja en een dag ervoor eerst nog naar het nazorgbureau..

18. MiKiJa

MiKiJa Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.556
    0
    0
    fb i love dat behang !!!!!

toevallig zijn wij eergisteren gaan "oefenen" met omgedraaid de trap afklimmen.....ze moet alleen even bovenaan nog de goede draai vinden, verder gaat ie soepel

19. Nikske89

Nikske89 VIP lid

3 mrt 2009
    6.374
    0
    36
    Vrouw
    Doktersassistente
    Limburg
    Noujaaa zeg, vandaag gewoon al 2x met de dood bedreigd door patienten.. Hoe asociaal?! Voor wie zit ik hier, voor hun of voor mezelf? Pff moet niet gekker worden

20. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    :$:$

Deel Deze Pagina