ik gebruik ook gaviscon, werkt heel snel en goed! Iedereen met een een goede echo gefeliciteerd! altijd leuk om te lezen.
hier gaat het wat beter dan gisteren, gisteren was ik voor het eerst misselijk. kwam denk ik door de tosti 's morgens.. nu helemaal nergens last meer van gelukkig en wat het eten betreft, hmm heb nog werkelijk geen idee
Hey allemaal! Ik heb geen puf om op alles te reageren, sorry Maar wil wel even Dewi echt superveel sterkte wensen met haar verlies! Wat een klote zooi als ik het zo even mag zeggen @All: Wij hebben dinsdag onze 2e echo gehad en alles zag er heel mooi uit! (voor de nieuwsgierigen, foto in album). Beebje lag alleen een beetje gek, namelijk voorover gekukeld zeg maar Uit de meting blijk ik 6 dagen langer zwanger te zijn! Ben nu uitgerekend op 27 juli, maar om nu steeds te switchen van juli-mama's naar augustusmama's en andersom vind ik een beetje onzin, dus ik blijf gewoon hier Als het mag natuurlijk
Ik weet het ook nog niet, ik maak wat voor mn mannetje. Zelf hoef ik niks haha. Ik denk Hutspot of stampot rauwe andijvie met spekjes Dniies16, gelukkig voel je je wat beter!
Mooie foto Kristel. Hihi groot hoofd heeft jouw frummeltje. En natuurlijk blijf je gewoon hier. Gezellig toch? En ik weet niet of je bij de andere bevallingstopics meeleest, maar als je ziet hoeveel meiden er daar langer doorlopen, nou grote kans dat je dus gewoon in aug. gaat bevallen.
gefeliciteerd Kristel, mooie echo! En blijf maar gezellig bij ons hoor En dewi, ik wil je ook nog heel veel sterkte wensen!
@Daan: groot hoofd? hmm, nu je het zegt En idd, de meesten lopen 'overtijd', vooral bij het eerste kindje, dus dikke kans dat ik gewoon in Augustus beval @Emma: goeie keuze
Zijn jullie allemaal ook zo moe nog steeds? Ik ben nog steeds toe aan een middagdutje elke dag en wordt het zo onderhand wel zat Ik ga het nu trouwens ook weer even doen, slapen, ben zoo moe
Hier ook nog altijd een middag dutje op de bank, maar durf eigenlijk niet zo goed meer na mijn spin avontuur van gisteren. Alhoewel manlief zweert dat hij echt 2 weken geleden nog zo'n grote van de muur heeft geplukt.... En om nou naast die bezwete man van mij in bed te gaan liggen..blegh.
ja heb ik ook, zal het nog wel even houden . dat vind ik nog niet zo erg...maar die misselijkheid jak maar dan voel je je wel zwanger haha, dat dan weer wel
Die moeheid, kan echt de hele dag wel slapen, zo vervelend. Al is die misselijkheid 24 uur per dag en overgeven veel erger. Heb me helaas ziek moeten melden.
Ollekebolleke: Ik kan m'n broeken ook nog wel aan. Beetje de goeie uitzoeken Fijn dat het met Sjalotjuh weer een beetje beter gaat. Altijd moeilijke tijden. Kita: geniet van je echo! Ik moet nog 2 weekjes wachten (heb er al een, dus ik ben al verwend ) Mama van Youri: nee, ik ken dat niet, maar ik ga eens even kijken of RTL dat ook online heeft staan. We hebben nu geen tv, aangezien het anders toch alleen maar duits is, dus we kijken af en toe via internet wat. Liefie: dank je. Ja het was heerlijk in NL, alhoewel ik het na een week bij m'n schoonouders en een week bij mijn ouders wel behoorlijk zat was. Zin in m'n eigen huis. Bijna iedereen was heel positief, ook al mijn opa's en oma's en zelfs een tante die het al wist. Mijn schoonmoeder was erg bezorgd en dacht dat het per ongeluk was, aangezien we in Duitsland wonen en nog niet helemaal ergens gesetteld zijn. Daar heb ik het wel even moeilijk mee gehad. Onze kastanje (tsja, ze groeien dus er komen nu steeds nieuwe namen op tafel ) is zo ontzettend welkom en absoluut geen ongelukje! Maar goed, ik kan me er nu wel weer overheen zetten. Ik had een gedichtje gemaakt, maar beide moeders waren na de helft al in tranen, hahaha! Stefanie: wat een verhaal! Niet meer in de bus omvallen hoor.. Ik herken het goed, maar gelukkig dat je gewoon weer verder kon en dat het toen beter ging. Komt wel goed! bos: gefeliciteerd! Ninita: veel succes en super dat je het verteld hebt. Dat lucht hartstikke op meid! Rustig aan en we horen wel hoe het is gegaan verder. liz0104: wat vervelend dat je schoonzus zo doet! Ik zou haar echt slaan Hoe durft ze zo over jullie te praten? Ik zou het wel even met haar bespreken! nicolioo: volhouden! Balen van de pijn. Ik hoop dat je HA iets voor je heeft, zodat je in ieder geval niet zo stress hebt ervan. Dewi: wat vervelend... Veel sterkte! Daan: Bandenpijn, wat een uitvinding... Slaapzak: Hier idem, ook een week later nog eens getest. Ik had helemaal niet het idee dat het gemakkelijker was als de eerste test. Gelukkig snel een dikke streep Lucht altijd weer op he? Kristel: mooie echo! Hij ligt inderdaad een beetje gek op z'n voorhoofd. Wat heb je trouwens een mooi buikje! Ik ben een weekje korter dan die foto, maar bij mij nog maar weinig van een babybuik te zien... En voor de laatste reacties: hier ook zo moe... Ik heb net weer even geslapen, want ik viel vanmorgen tijdens de les in slaap Ik moet 's avonds gewoon echt eerder. Ik word al moe wakker 's ochtends! Hebben jullie trouwens ook zo'n rare buik? Ik heb niet echt een babybuik volgens mij, maar gewoon de vetjes die ik normaal heb worden heel erg opgeblazen. Ik voel me net 9 maanden zwanger als ik alles laat hangen... Ik ben vooral op mijn buik niet zo slank, maar nu zegt iedereen dat ze het al kunnen zien dat ik zwanger ben! Dat is ook niet helemaal de bedoeling. Hoe zit dat bij jullie? Verder hier alles goed. Mijn echo is verplaatst naar over 2 weken, maar ik kan nog wel even wachten. Ben lekker bezig en vind het allemaal nog wel leuk. We zijn natuurlijk ook net terug hier en ik heb nog nergens naar uit hoeven kijken (ja, 2 dagen ofzo..). Even van genieten. Doei uit Duitsland!
Daan, lief dat je het vraagt. Gaat eigenlijk erg slecht in de zin van non-stop misselijk/overgeven. Heb Emasafene gekregen van de ha maar deze doet bijna niets. Niet erg handig met een hummeltje van bijna anderhalf. Ben blij dat ze gelukkig nog heel veel slaapt. Dinsdag eindelijk de echo, ben benieuwd, maar zoals ik me nu voel kan het niet anders of ik moet toch echt wel heel erg zwanger zijn Vorige zw.schap duurde deze ellende tot 15 weken,d us houd m'n hart vast.
Gentle: verhuizing is van het weekend, de vorige keer ging ie niet door. Maar we kunnen elkaar op hoogte houden via hyves http://www.augustus2009mama.hyves.nl/ of via de site van Daan.