Kon er gisteren ook niet opkomen, vreemd. Ninita hoe gaat het met je meis, heb je goed kunnen praten met je vriend, en heb je je huisje, ben zo benieuwd! Nou volgens mij zijn er deze week ook weer aardig wat echo's gepland voor hier, ik mag ook eindelijk morgen. En ondanks dat ik me niet echt zenuwachtig maakte krijg ik nu wel een beetje last van kriebels, toch een soort van spannend. Misselijkheid is op en top aanwezig hier. Heb daarnet een afspraak gemaakt voor acupunctuur in de hoop dat dit me er vervroegd vanaf kan helpen want ben het zoooooooo zat.
goedemorgen, en ik maar denken dat we vandaag een heel nieuwe site zouden hebben, kon idd gisteren ook niet op het forum komen. Meiden met een goede echo, of te horen hartjes, toppie hoor! Meiden die nog gaan succes! Hier alles goed, was vanmorgen gelukkig niet zo koud, stond wel wind. Wat later dan normaal opgestaan, maar mijn bed voelde nog zo lekker. Heb ook heel raar gedroomd, was een van de superhelden, maar werd achterna gezeten door de slechterikken, wat mijn missie wat moeilijk maakte. Ik heb gevochten met een leeuw. En ik ging naar een feestje waar iedereen een bruidsjurk aan moest, maar ik kon die van mij niet vinden. Maar verder alles goed hier. Mijn borsten zijn echt groot geworden, ben zo trots! (Ik zou ze bijna aan iedereen willeen showen hahahaha) En nog steeds een zwaar gevoel in nmijn maag. Maar mij hoor je niet klagen. Vanavond komt iemand van MVM en dan doen we nog een test, heb er best wel zin in
goedemorgen meiden, Ik dacht ook dat ik deze ochtend een nieuwe site ging zien...nietes. Hier gaat alles zijn gewone gangetje, ben al enkele dagen ziekjes, gisteren zelfs moeten overgeven of het nu kwam omwille van de zwangerschap of omdat ik ziek ben..geen idee. Voor de meiden die vandaag een echo hebben, geniet ervan. Liefs Stephanie
Monique, wel gezellig...zo samen op dat bankje.. Ik dacht eigenlijk dat het met 12 weken wel voorbij zou zijn, maar helaas ! En inderdaad, ik sla dat gewoon over hoor, al die enge dingen, want de rest van het boek is echt ontzettend leuk om te lezen! Ga maar weer even een crackertje maken...Als ik me morgen nog zo beroerd voel blijf ik echt thuis ( voor het eerst denk ik in mijn schoolcarriere...) Liefs, Pluis
zo gezellig we zijn er weer... ben wel bijgelezen, maar heb even geen tijd om te reageren.. moet zometeen heel lang in de auto zitten naar Echt, limburg, dus 170km heem en terug.....ook weer 170km, tenzij ik natuurlijk verkeerd rijd (geen tomtom)
Goeiemorgen allemaal kon er gisteravond ook niet op komen iedereen met een echo vandaag veel plezier @ppa das een behoorlijk stuk rijden ja das wel een nadeel als je dan geen tomtom hebt ja . hopen maar dat je goed rijd dan
Goedemorgen allemaal! O wat ben ik blij dat de donkerste dagen voorbij zijn. Ik moet zeggen dat ik het zo rond de feestdagen niet altijd makkelijk had met mezelf. Die onzekerheid van 'gaat het wel goed?', gecombineerd met dat donkere weer.. die zon doet nu wonderen. Alsmede het feit natuurlijk dat we steeds wat verder ind e zwangerschap komen. Durf eindelijk een beetje te geloven dat we echt papa en mama worden En gisteravond heeft mijn vriend nog een hele mooie echo gemaakt. Hij is radioloog en had dienst, dus ging toen hij werd opgeroepen voor een spoedgeval even mee naar het ziekenhuis. Konden in alle rust kijken naar onze kruimel. Zo schattig. Die hupsjes en bewegingen die het maakt. En die beentjes en armpjes...werd voor het eerst echt emotioneel.. Fijn dat we dit zo kunnen doen, elke echo is voor mij weer wat meer geruststelling.
Hallo Allemaal Wat vervelend dat er nog een paar misselijk en beroerd zijn! Het is gelukkig voor een goed doel! En Anna wat een mazzel zeg! En je wordt idd mama in augustus! Wel vreemd he?! Ik heb even een vraag over de echo. Ik moet donderdag voor intake en echo. Maar weten jullie of je nou wel of niet van tevoren moet plassen en of je nog wat mee moet nemen ofzo? Want ik heb gebeld voor een afspraak maar ze zei toen verder niks?
Toen ik met 8 weken en 3 dagen een echo had, ben ik er ook gewoon heengegaan zonder voorbereiding (dacht dat ze inwendige echo gingen maken nl. ). Had dus geen volle blaas. VK maakte toen eerst een uitwendige echo, en die was superduidelijk. Dus geen probleem dat ik een lege blaas had. Afgelopen vrijdag had ik wél een volle blaas, en toen was de echo juist super onduidelijk (kwam volgens ons door de VK, maargoed..), ben toen naar de toilet gestuurd om mijn blaas te ledigen, zodat we wellicht beter beeld kregen. En dat scheelde wel iets. Voor mij is het dus niet duidelijk wat beter is. Volgens mijn vriend is volle blaas doorgaans beter, dit heeft te maken met de geleiding van het geluid. Dit gaat door vocht sneller, waardoor je een scherper beeld krijgt.
Oke dankje.. Nouja ik zie wel dan. moet vast wel plassen als ik daar zit en dan vraag ik het wel haha!
Hanna: jammer dat je ziek bent en nog misselijk ook. beterschap. Super dat je zoveel echos krijgt. Kan me voorstellen dat je daardoor veel geruster zwanger bent. En dat is heel belangrijk. Melisa: hoop voor je dat je een prachtig echo krijgt. Je zit nu bij de echo, duim,duim. Bos: heb inderdaad al aardig een buik. Schaatsen was leuk. Ik heb alleen niet meegedaan met ijshockey, gaat erg lomp en leek me dit jaar niet zo'n goed plan. Miekiepluis: bedankt voor het kijken naar kamertjes maar we hebben afgelopen zaterdag een kamertje opgehaald dat we hadden gekocht. Mijn man en ik zijn het vaak eens, behalve met interieur en dit kamertje vonden we allebei prachtig. Nu dus op zoek naar een 2e. En die heb ik gevonden, heeft alleen lelijke knopjes. Maar die kan ik gemakkelijk vervangen en even vragen of ze originele niet meer hebben. Ben het met je eens dat mensen denken dat je niets meer kunt/mag. Kan ik echt niet tegen. Zeg dan inderdaad ook dat ik alleen zwanger ben, verder niets geks. Ze vonden het ook allemaal geen goed idee dat ik ging schaatsen, ja het is wel ff goed. Ben mijn verstand niet verloren, dus ga gewoon blijven doen wat ik kan. En ik kan me helemaal vorostellen dat je even schrok bij het zien van die 'dikke' dames op je cursus. Ik moet daar ook al regelmatig aan denken. Hoe ben je aan zo'n cursus gekomen? Nicolioo: Ik had ook al bedacht om iets heel anders erbij te zetten, maar ik denk dat het ook wel heel mooi is als we in ieder geval 2 dezelfde bedjes hebben. We willen toch alles in 1 kamer zetten voorlopig. Debende: kan me voorstellen dat je daar niet blij van word. Doe je zo je best om alles te regelen en dan hoeft het ineens niet meer. Kan me voorstellen dat je de volgende keer geïrriteerd reageert. Succes met je echo en de situatie. Inkerbell: uitgerekende datum is aangepast. Annie22: Een volle blaas; dat ligt eraan of je een inwendige of uitwendige echo krijgt. Bij inwendige echo moet je blaas leeg zijn. Dat kreeg ik afgelopen week, had ik me niet echt op voorbereid. Het voordeel is wel dat je alles heel goed kunt zien.
@debende: Als ik je een advies mag geven? probeer wat minder bezig te zijn met het tevreden stellen van de mensen om je heen, probeer het een beetje te laten gaan, hoe lastig dat ook is. Wat je ook doet het zal in hun ogen wrs niet snel goed genoeg zijn. Ik denk als ik het zo lees dat het probleem meer bij haar ligt en dat kun jij niet voor haar oplossen. Laat gaan en GENIET! @hanna en nicolioo, veel plezier bij je echo vanmiddag. @annie22, mij is verteld dat je beter niet van te voren kunt gaan plassen, gewoon zorgen dat je niet net voordat je moet gaat plassen, je kunt beter daar een keer gaan plassen als je blaas toch leeg moet, andersom kan het niet @melisa, ben heel benieuwd hoe het gegaan is!
ik zit ook met een dilemma: ik ga met mijn vriendin naar de negen maanden beurs.. nou neemt zei haar moeder en misschien ook schoonmoeder mee..prima...ik heb ook mijn moeder meegevraagd maar nu vind mijn moeder dat ik ook mijn schoonmoeder mee moet vragen...nou daar heb ik (en mijn vriendin) dus helemaal geen zin in....mijn schoonmoeder is best maar niet om de hele dag mee te nemen naar zo'n beurs.... pfff wat moet ik nu doen (vriendlief zegt. maakt mij het uit wie je wel of niet meeneemt, je moet het zelf weten) heb nu al geen zin in die beurs als het zo gaat.... wat zouden jullie doen.
Hoi dames, Sweepy: Op mijn sportschool wordt deze zwangerschapspilates gewoon aangeboden. Dus ik heb me gewoon aangemeld! Zoiets zal vast bij jou in de buurt ook zo zijn. Fijn dat jullie al zo geslaagd zijn voor een kamertje! Annie: Ik had een volle blaas en het was wel heel duidelijk te zien allemaal. Maar vanwege die volle blaas wilde de gynaecoloog me niet te lang plagen en heb ik de kruimel misschien nog niet eens een minuut gezien! Ben blij dat ik woensdag weer naar de verloskundige mag. Maar als je het niet zeker weet, dan bel je toch gewoon even op? Melisa: Ik ben aan het duimen voor je hoor! Ik zag net dat er voorlopig niks veranderd en verhuisd wordt aan de site. Dus we kunnen voorlopig even lekker voortkletsen! Vanmiddag heerlijk geen vergadering! Dus om 15.45 naar huis en op de bank met een dekentje! Pluis heeft grote moe! Uitdrukking van een kind in mijn klas "Juf, ik heb zo'n gote moei.." DUs die gebruiken we nu standaard thuis. Ik had vandaag ook een mooie, gaf een kind een opdracht maar hij wilde eigenlijk achter de computer.. Komt hij na 5 minuten bij me en zegt: "Juf, ik heb een voorstel ( 5 jaar oud hè..) Als jij nou mijn werkje maakt, dan ga ik achter de computer!" Ik moest zo hard lachen! Dat maakte mijn dag weer! Liefs, Pluis
Hey meiden, Zo héhé....ben eindelijk weer een beetje opgeknapt...die rotgriep ook Ik las dat er vandaag weer een aantal een echo krijgen...spannend! Ik heb morgen weer een echo...kan niet wachten! Vorige keer was het hartje met 9 weken gestopt, dus ik vind het wel wat eng. Maar ik heb goeie hoop....heb nog steeds elke dag steekjes/zeurend gevoel helemaal onderin, dus ik ga er vanuit dat dat van het groeien van de BM is. Maar ik zou blij zijn als het gebeurd is en ik met zekerheid kan zeggen dat het goed is Verder alles goed met iedereen? Fijne maandag!
Hey meiden Er is helaas niet veel blijven hangen van wat ik gelezen heb... @Lieff: Oh goed dat je acupunctuur gaat doen. Hopelijk helpt het! Bij mij heeft het wel heel goed geholpen tegen de misselijkheid Ik duim dat t bij jou net zo goed helpt! @Bos: Ik zou haar niet meenemen dan. Je gaat daar toch heen voor jezelf of niet dan? Je bent niemand iets verplicht hoor. @Iedereen die vandaag een echo heeft: Heel veel plezier! En kom maar op met die mooie echofoto's @De rest: Sorry aan wie ik vergeten ben! @All: JEUJ, 12 weken vandaag
Hallo dames, Inmiddels weer terug van een weekje heerlijke vakantie in de sneeuw. Alleen jammer dat ik bijna de hele dag nodig had om mezelf een beetje mens te gaan voelen, en o wat is dat spugen toch vervelend! Morgen de eerste echo, ben zo benieuwd! Moeten vroeg vertrekken want moeten naar Leiden en wonen zelf in de omgeving rotterdam dus dat wordt nog een druk ritje in de ochtendspits. @ Ginny, lees dat je morgen ook een echo hebt, hoe laat moet je? @ Bos, als jij je er niet prettig bij voelt om je schoonmoeder mee te nemen zou ik het persoonlijk niet doen. Het moet voor jou toch ook een leuke dag zijn, maar snap je dillemma wel hoor! Succes in ieder geval ermee @ Sweepy, hoe is het met je kindjes, leef erg met je mee!
@ Miekiepluis, Wat heerlijk he die kindjes op het werk! Ik werk ook met 4/5 jarige! Heb jij het de kindjes al verteld en weet je hoe je het anders gaat vertellen? Want ik weet nog niet zo goed hoe ik dat ga doen?! @ Ginny, fijn dat de griep weer weg is! En het komt vast goed morgen! Je kindje is vast lekker aan het groeien!
Hallo dames, Ik ben weer terug, en we hebben een prachtig kloppend hartje gezien! Wat is dat een opluchting. Na 3 keer wat rood bloedverlies en alle andere dagen oud bruin, zit het kindje er nog steeds. Nu gaan we genieten... Echt waar!
@ Bos, je moet zelf weten wie je mee wilt nemen toch? Waarom moet jij je schoonmoeder mee nemen als je vriendin dat doet? Ik zou gewoon doen waar je je prettig bij voelt hoor. Gewoon lekker met je moeder gaan.