*komt even snel binnenvallen om iedereen een fijne dag te wensen, om de zieken beterschap te wensen en om degenen met een echo vandaag heeeeel veel plezier te wensen!* En nu ga ik weer op de bank liggen want ik ben zelf ook niet bepaald lekker vandaag Tot gauw!
Jeetje, iedereen zit in de lappenmand. Heel veel sterkte iedereen hoor, dat die rothormoontjes maar snel een beetje mogen bedaren zodat alle hoofdpijnen,misselijkheid en moeheid verdwijnen. Knuf voor jullie allen!
Ik wil iedereen sterkte wensen die zicht zo zwakjes voelt, gelukkig is het ergens goed voor. Ik heb zelf "alleen" maar last van misselijk (maar nog steeds niet gespuugd) heel erg moe en nergens zin in hebben , vooral het huishouden en werk niet. Dadelijk met een van de honden naar de dierenarts want die heeft al 3 keer een soort van epileptische aanval gehad... hoop niet dat het erger wordt. Net wel iets leuks gedaan ik heb een mooie broek gekocht voor maar 20 euro en 2 mooie shirtjes in kobaltblauw, ben er helemaal blij mee want ik vind het best moeilijk om mooie positiekleding te vinden. Ik had bij de h&m 3 verschillende spijkerbroeken aan maar ik had echt geen figuur meer over, terwijl een spijkerbroek me toch best goed staat normaal gesproken. (heb er eentje van h&m van vorig jaar en die is wel echt super). Nou bla bla bla ik stop er even mee. Tot strakjes en ik hoop allemaal goede echoberichten te lezen. gr. Nicole
Nicole, ook al heb je "alleen" maar last v misselijkheid zoals je zelf schrijft, dan wil dat nog niet zeggen dat je geen recht van klagen hebt, want van die misselijkheid word je ook doodmoe en het is gewoon vreselijk (spreek ik uit ervaring ) Dus voor jou ook beterschap hoor meis! Hoop niet dat het al te erg met je hond is.
Iedereen met een echo vandaag, genieten! En Lieke, jij krijgt nu je echo veel plezier, laat je even weten hoe het ging? Uhhh verder ben ik nogal verdrietig/emotioneel. Ik schrijf ook op het december 07 mama's forum en daar is een heel ziek kindje.... We weten nog niet of ze het gaat overleven .... Erg heftig dus. Er is ook een topic over in de lounge, daar kun je meer lezen en misschien ook een kaarsje voor haar branden? Dus sorry dat ik even niet reageer op iedereen Ik heb ook nog goed nieuws, vanavond krijgt mijn schoonzus haar 20 weken echo dan weten zij (en wij) ook meteen of het een jongen of meisje word... Erg spannend. Over de echo's... Bij Youri heb ik niks gezegd dat ik erg onzeker was door mijn 3 mk's en kreeg ik gewoon een echo met 10 weken en met 20 weken. En nu dus wel gezegd en nu heb ik er een gehad met 7 en 10 weken. Hierna alleen nog maar de 20 weken echo en dan kun je wachten totdat de kleine er is... Angelsound, tja sommige meiden worden er onzekerder van en sommige vinden het fijn. Ik vind het zelf heel fijn (buiten die ene x dat ik het hartje niet kon vinden haha) en als ik hem nu op mijn buik zet hoor ik binnen 5 seconden al het hartje! Echt super. Maar dat moet iedereen voor zich uitmaken of ze dat willen of niet. En idd Ninita al een tijdje niet gezien hier? Zou alles ok zijn? Ze heeft gister gehoord of ze haar huisje krijgt.... Ben benieuwd....
Help help. Ik kon net uit bad en heb een klein beetje bloed verlies. Hoop dat het niet is wat ik denk . Mag morgen naar de gyneacoloog voor het zekerste, maar voel me niets op me gemak. Wie heeft dit nog gehad aan 8 weken zwangerschap? Mijn huisarts zei me dat dit normaal kon zijn. Wie kan me raad geven? Sorry voor dit negatieve berichtje Liefs babs
@Mega babs ik heb het nog nooit gehad dus of het wijs voor mij is om een uitspraak daar over te doen maar ik denk dat als het een beetje is niet erg is zolang je niet echt vloeit is er volgens mij niks aan de hand ? vervelend he de eerste weken van de zwangerschap je bent zo blij maar als er dan weer iets gebeurd leef je echt in onzekerheid maar als je huisarts zij dat het normaal kon zijn zal het toch wel ? je hebt waarschijnlijk niet veel aan mijn bericht maar gelukkig kan je morgen naar de gynaecoloog heb je meer zekerheid !
Hallo Meide Lees dat er veel in de lappenmand zitten, beterschap toegewenst. wat is dat toch met die schoonmoeders zeg. Wat flauw...die van mij weet het niet omdat zij een beperking heeft en niet haar mond kan houden hierdoor...dus donderdag na de echo mag zij het weten. Meiden met echo's suc6 en genieten van al dat moois. Mega Babs ik neem ook vaak een bad. Ik weet niet hoe en wat met je bloedverlies....hopelijk valt het mee.....Sterkte in iig... Ik voel mij verder super, heb weer veel energie...eetlust is momenteel zeer gezond, ben echt gek op fruit...... liefs ink
@mama van youri jeetje wat heftig dat is idd iets waar je helemaal van slag van kunt zijn, is niet zo vreemd. wat goed dat je nu zo het hartje kan horen. dnek neit dat wij nu al wat kunnen horen hoor. ik heb wel een heel plat buikje dus geen dike vetlaag ik weet neit of dat helpt @babs ik hoop dat het gewoon onschuldig is. zolang het idd neit vloeit en geen ehvige buikkrampen is er geloof ik niks aan de hand. bel gewoon ff voor de zekerheid
hmmm zeker een lappemand hierzo, en babs zou ook niet weten als het erg is of niet. ze zeggen toch wel vaker dat er een adertje geknapt is ofzo. bij de tandarts was het goed, kies gemaakt en controle gelukkig geen gaatje, en heb wel even gemeld dat ik zwanger ben. zometeen maar eten niet dat ik echt trek heb maar moet toch he! heb de hele dag trek en dan ben ik wat aan het maken en dan hup over met de trek dan denk ik wel is nou lekker weer voor jan met de korte achternaam gekookt!
@Babs, wat een onzekerheid zeg. Ws is het gewoon niets, maar goed dat je aan de bel hebt getrokken. Ik heb me trouwens aangemeld voor de aug. mama hyves, dus dan weten jullie dat ik dat ben hihi.
heb me ook aangemeld op de hyves zie alleen niks hihi. of duurt dat even want zou toch niet zichtbaar zijn? aangezien alleen de opa's en oma's het nog weten hierzo.
Als je op je startpagina van hyves naar home gaat en dan helemaal naar onderen scrolt, dan zie je staan 'al mijn hyves' of i.d. en daar moet het tussenstaan. Als je al geaccepteerd bent door de almachtige beheerder natuurlijk
Haha, nou die "ALMACHTIGE" beheerder heeft volgens mij iedereen dezelfde dag van aanmelding al toegelaten Daan, je hebt een bekend gezicht, maar kan je niet plaatsen.
Ohw ik heb zo m'n eerste echo, ben best wel een beetje zenuwachtig nu. Om half 7 Jullie duimen vast hé
Hihi, kom je wel eens bij de Cantharell? (van der Valk) Enniewees, we zijn natuurlijk stadgenootjes p.s. *duimt, duimt, duimt* Gaat foto van Lieff zoeken hihi
Nee zegt me niets, Lieff hihi. Waar heb je je echo? Gewoon bij de verloskundige of in het ziekenhuis?
Hey dames, Lees dat er een aantal zieken onder ons zijn, heel erg vervelend! Zou allemaal lekker rustig aan doen en hoop dat jullie snel opknappen! Ben vandaag voor de eerste echo geweest en alles was goed! Mooi kloppend hartje gezien.... Gelijk afspraak voor de plaatsing van de cerclage gemaakt, 18 februari gaat het gebeuren! Moest gelijk even langs de anesthesie en heb nog geprobeerd of ik onder algehele narcose mocht maar omdat ze dat liever niet doen vanwege het kindje wordt het toch maar weer een ruggenprik.....