Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Ik krijg een cerclage omdat ik met een sjiek woord in het bezit ben van een heuse cervix insufficientie. Dat houd in dat mijn baarmoedermond te vroeg in de zwangerschap gaat ontsluiten en zodoende de bevalling op gang komt.
    Mijn eerste drie kindjes zijn helaas dan ook alledrie te vroeg geboren en overleden... Dus vandaar

Een cerclage is een soort bandje wat ze eromheen zetten en zodoende de baarmoedermond dicht houd!

2. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow nu snap ik het ook, dit heeft me tante ook gehad was toen in verwachting van een 2ling.

3. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Jeetje Isolde, wat een verhaal... Fijn dat je dat nu weet en dat ze je zo goed begeleiden! Maar wel spannend lijkt me!

Mama van Youri, wat verdrietig dat verhaal inderdaad, werd er helemaal naar van...Heel veel knuffels!

Weet iemand hoe het met Ninita is? Heb haar al heel lang niet gezien!

Ik word vrijdag lid van de augustus-mama's Hyves hoor, dan heeft vriendlief het ook aan iedereen vertelt..

Hier gaat het weer iets beter, maar vanmiddag een paracetamol ( dat mag toch!?) genomen dus dat scheelt. Ik ga morgen echt vragen of dat normaal is, lijkt wel migraine!

Meiden, fijne avond!

Liefs, Pluis

4. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Isolde, gefeliciteerd met de goede echo! En fijn dat je zo goed in de gaten word gehouden en je een cerclage krijgt!

Miekiepluis, paracetamol mag gewoon!
    En ik vraag me ook af hoe het met Ninita is.....

5. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey allemaal!

Ik heb me net ook aangemeld op de hyves hoor :)

Ik vroeg me nu alleen even iets af he, ik wil graag Daan PBen voor de bevallingslijst, maar ik weet sinds de vorige echo dat ik 27 Juli uitgerekend ben ipv 2 augustus...
    Dus nu kan ik niet op de lijst gezet worden lijkt me?

Heeft t nog zin om al mn gegevens door te pben of niet? :(

6. noa307

noa307 Fanatiek lid

12 aug 2008
    2.787
    0
    0
    ow kan iedereen het zien die hyves

7. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Hey meiden!

Hier een berichtje van een hele gelukkige toekomstige mama :p
    Spreekuur liep een uur uit...ik zat te stuiteren in de wachtkamer...maar ons geduld werd dubbel en dwars beloond met een prachtige echo van ons prachtige kindje :p :p :p
    3,3 cm groot en helemaal compleet met armpjes en beentjes en na een beetje porren en duwen in m'n buik kwam er zelfs wat beweging in (niet te veel want daar wordt je moe van...tis echt een kind van ons) hahaha :)

Over 2 weken hebben we weer een echo en dan ook gelijk de nekplooimeting....kijk er nu al naar uit!

8. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Mijn echo was niet zo goed helaas.
    We zagen een klein kloppend hartje, maar ik zou eigenlijk 8 weken zwanger moeten zijn maar het vruchtje is zo klein dat het rond de zes weken ligt. 2 weken achterstand dus.
    Ik moet volgende week terug maar ik kreeg het gevoel dat het niet goed zit en dat ze er zelf niet veel vertrouwen in hadden.

Ben erg verdrietig nu en vrees het ergste.

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

Kom alleen even laten weten dat ik vandaag een echo heb gehad en nu officieel weet dat het geen goede zwangerschap is. Er is wel een vruchtzak en dooirtje te zien maar verder niets. Helaas. Ik zou nu 8 weken en 2 dagen zijn.

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zwangerschap toe. Geniet er maar goed van!

Liefs Britt

10. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Lieff, wat spijt me dat! Ik hoop met je mee dat volgende week toch alles goed blijkt te zijn. In ieder geval heel veel sterkte!

Kus

11. Isolde

Isolde Actief lid

9 dec 2008
    211
    0
    0
    rotterdam eo
    Britt, wat erg! Weet je al wat er nu verder gaat gebeuren!
    Heel veel sterkte de aankomende tijd!

Kus

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    @Ginny: Wow, super zeg! Nu zal er vast al een hele hoop stress van je schouders gevallen zijn of niet?

Hmm, heel dubbel, maar:

@Lieff: ah dat is niet wat je verwacht had :( Maar hey, er was een kloppend hartje te zien en dat is wél heel erg positief hoor!
    Ik hoop echt dat er niks ernstigs aan de hand is en dat jullie frummeltje gewoon kerngezond is!

@Britt: Oh nee, dat meen je niet :cry: Wat erg :(
    Heel veel sterkte met jullie verlies :(

@All: Ik ben er vandoor; ga lekker zwemmen (baantjes trekken) met mn man. Doe ik ook nog eens wat aan mn beweging ;)

13. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    @ Ginny, gefeliciteerd! Geniet ervan!

@ Lieff, oh bah meid, ik hoop toch op een wondertje voor je hoor, sterkte met het wachten

@ Britt1, nee wat een slecht nieuws zeg! Heel veel sterkte meid!

14. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ginny, supermooie echo! :D

Lieff, ohnee zeg :( maar er was wel een hartje! Dat is toch heel positief?
    Pff word moeilijk nu... dat wachten...

Britt, :( Heel veel sterkte :(

15. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Jeetje meiden, wat erg! Ik gluur af en toe nog mee i dit topic omdat ik erbij hoorde. Nu lees ik net twee vervelende berichtjes. Meiden, sterkte!
    Lieff, ik hoop dat het een verkeerde berekening is en duim dat alles goed blijft gaan.
    Digiknuf

16. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    De echo was geweldig! een inieminie mensje van 3.8 cm die lag te springen en te gapen haha, echt een mondje dat open en dicht ging...wat een wonder he? z klein en al een compleet mensje....ik ga morgen frobelen en proberen de foto in mij album te plaatsen.
    volgens de meting uitgerekend op 5/8 maar de vk houdt 7/8 aan? wat daar de logica van is heb ik ff vergeten te vragen. ik laat het zelf maar op 6/8 staan.

Morgen bellen voor een afspraak voor de nekplooimeting. dat is al binnen 2 weken.

@pluis, hoofdpijn heb ik ook veel. maar misschien is je bloeddruk te hoog, daar krijg je ook hoofdpijn van. maar de vk zal het wel opmeten.

en verder ik ben zo blij zo blij! \:D/

17. jingi

jingi Actief lid

30 nov 2008
    483
    0
    0
    Alphen aan den Rijn
    @Britt1 shit zeg zie nu pas jou berichtje....heel veel sterkte :cry:

Lieff, ik hoop zo dat het toch goed is, er klopte toch een hartje? veel sterkte.

18. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Jingi wat heerlijk voor jullie, geniet ervan!

19. lieff

lieff Actief lid

8 nov 2006
    292
    0
    0
    Ik weet het niet....ik heb drie verloskundigen vanavond gezien en alle drie betrok hun gezicht en werden ze ineens erg voorzichtig met feliciteren.

Het kan, maar 2 weken is wel heel erg veel. De enige verklaring kan zijn dat het langer in de eileider heeft gezeten en mijn eisprong heel laat is geweest. maar dan nog zijn die 2 weken erg lang aldus hun.

20. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Lieff hoop voor jou dat de volgende echo meer goed nieuws zal brengen!

Bedabkt voor jullie lieve berichtjes.

Ik moet nu de keuze maken tussen een curretage of zelf laten komen. Ik ga er een nachtje over slapen. Eerst maar even bijkomen van alle spanningen de afgelopen weken.

Britt

Deel Deze Pagina