Ik heb alles ook al gepast en het zit heerlijk Geen broeken meer die knellen en waarvan je de knoop (en rits ) open moet laten!
nicolioo, ook al zo misselijk... Cjpt, dat word dus spannen vanavond... Ben benieuwd hoe ze reageren! Nikkie, hoe was de echo? Het reuzenrad verhaal.... Ik ben ook nieuwschierig! Buikfoto, zal er binnenkort eens een maken als ik tijd heb! Borsten, die van mij zijn theezakjes geworden na de vorige zw.schap Marieke, ik open gewoon de kladblok en lees en reageer tegelijk Lieffie, oeh lekker 7 weken zwanger al! En lekker weekend! Gusam, donkere urine is toch meestal als je weinig gedronken hebt? Dus dan is hij erg geconcentreerd... Dacht ik.... Ginny, ik heb interesse in de link, zal je een pb sturen! Pffffff ben de hele dag al mega misselijk.......
Oke! Bedankt, het stelt me wat geruster! @ Gusam: als je donkere urine hebt betekent dat, dat je te weinig hebt gedronken!
Ginny, ik ga je ook een pb sturen. Durf nog niet naar een winkel te gaan, maar online bestellen wel. Ik ben vanmorgen al even aan het kijken geweest. Kan nog maar een paar broeken aan maar echt geen spijkerbroeken om in te gaan sporten met de hond. Verder kan ik me op het moment niets voorstellen bij sex. Ik heb zoveel buikpijn dat ik dat er echt niet bij kan hebben. Ik hoop wel dat de buikpijn wat minder wordt, want de zin is wel terug. En vanaf nu ga ik er niets meer over zeggen, want jullie worden vast moe van mijn geklaag, sorry. Ik wil ook al een buikfoto maken, want ik vind dat ik al een aardige buik heb, voorheen niet echt. Rose: Ook ik wacht met spanning af op je verhaal. Hebben jullie ook het gevoel alsof er een balonnetje opgeblazen wordt in je buik? Dat heb ik eens in de paar dagen en dat voelt heel grappig. Niet pijnlijk ofzo.
Halloooooooooooo I'm back Welkom en gefeliciteerd voor de nieuwe zwangeren En helaas ook afscheid moeten nemen van Dreamz enHester, dikke knuff meiden Leuk om te lezen dat steeds meer meiden er in gaan geloven, goed zo! Heerlijk ook dat gekeuvel over de zwangerschapskwaaltjes, zo geruststellend om te lezen En een 1e kloppend hartje, super! Wij hebben het heerlijk gehad op Center Parcs. Was heel bang dat de misselijkheid zou toeslaan als we daar waren, maar buiten een flinke verkoudheid is er niets gekomen. Wel wat krampen en buikpijn maar dat kan ik goed behappen. Ga proberen het vanaf nu weer bij te houden hier
hallo allemaal ik heb wel wat bijgelezen maar weet nog neit idereen zijn naam te onthouden. ik heb het dus gister om 9 uur einderlijk gezegd we zijn het reuzenrad in gegaan en heb hem bovenin een cadeautje gegeven met een mutje en een rammelaar van stof en hij zei echt? en keek me met grote ogen aan en toen schreeuwde hij keihard ik word papa, hoor je die mensen in het bakje naast ons gefeliciteerd hihi was echt super leuk hij kreeg tranen in zijn ogen daarna zijn we nog een paar rondjes geweest en was ech theel speciaal en vooral heel mooi zo over heel maastricht heen kijken, vergeet het in ieder geval niet meer he ik heb nog een test gedaan vandaag en weer kwam er meteen een kruis dus ben echt blij, want was een beetje onzeker over de lichte streep. hebben jullie ook zoveel steekjes bij het lopen niezen, drukken enz ? pff ben zo bang als ik hoest dat het wat scheurt ofzow
Ohh wat een geweldig verhaal! En ja bij niezen of hoesten is het net of je spierpijn heb, terwijl je niet in de sportschool bent geweest
ja haha idd maar ik ben dus gister ook naar de sport school geweest maar probeer echt rustig aan te doen nu, maar heb ook fysio en die laat me echt werken
Hoi! Ik dacht, moet hier ook meer eens reageren, want bij de NOD lijst hoor ik niet meer bij he! ( pff gelukkig maar trouwens) Leuk om te lezen, wat voor kwaaltjes iedereen heeft, en ik moet zeggen, ik kan mezelf er aardig in vinden! En even over dat stukje sex.... ik durf ook niet helemaal, ik heb begin dit jaar ook n mk gehad, en ik heb ergens gelezen, dat als je eens een miskraam hebt gehad, je bij n volgende zwangerschap, beter eerst even geen sex kunt hebben ( dat wil zeggen niet 'echte' sex) Misschien is het wel n fabeltje hoor, maar mn gevoel zegt toch wol n beetje hetzelfde Ach als je n eerste echo hebt gehad, dan zal het ook wel minder angstig allemaal worden.
hey dames eff een vraagje ik ben net van de trap gevallen kan dat kwaad voor de kleine? mijn hond stond boven aan de trap te kijken, en toen ik op de bank ging liggen kwam hij heel lief tegen me aan liggen. maar kan het kwaad? XXX Gusam
Je kleintje zit nog veilig achter je schaambeen dus zal er niets van hebben gemerkt. Oh in het reuzenrad, wat geweldig! En zijn reactie, nog veel geweldiger. Met mij alles rustig. Moeders voor moeders komt woensdag de eerste kratten brengen dus dan kan ik beginnen. Verder vind ik het weer veel te lang duren voordat ik naar de echo mag. Merk dat ik nog niet zo happy ben omdat ik na de MK niet zo goed meer durf te hopen. Als ik de echo heb gehad en deze is goed dan ga ik pas genieten denk ik. Al heb ik wel symptomen deze keer zoals gevoelige en grotere borsten en dat had ik de vorige keer niet. Zal denk ik ook nog wel een paar testen verslijten in die weken wachten.
Rose, geweldige reactie! Super! Kimmeding, ik heb (nog) geen miskraam gehad, maar ben ook wel beetje terughoudend wat betreft het sexen. Net als jij ben ik nog steeds niet helemaal bewust van de zwangerschap en als ik terugkom van mn vakantie na nieuwjaar ga ik pas de vk bellen voor een afspraak. Ik denk dat ik t dan pas besef. Ik ga ff lekker bankhangen. Morgen de 6e dag deze week dat ik moet werken, dus ik ga ff relaxen.. later!
Hoi allemaal! Wij weten al sinds 18 November dat ik zwanger ben, maar ik heb niet eerder aangemeld hier omdat ik in eerste instantie dacht een Juli mama te zijn Afgelopen woensdag heb ik bij de gynaecoloog al een inwendige echo gehad. Dit al zo vroeg ivm eerdere miskramen. Wij dachten toen dat ik 7 weken zwanger was, maar uit de meting bleek ik 6w3d te zijn en nu ben ik van 29 Juli '09 naar 2 Augustus '09 verplaatst MAAR, heeel belangrijk: Het hartje klopt! Wij zijn bijna een jaar bezig geweest om zwanger te worden met tussendoor 3 miskramen achter elkaar. Daar hebben we onderzoek naar laten doen en uit de onderzoeken kwam dat ik een vitamine B12 tekort heb, waarvoor ik nu elke 14 dagen een injectie krijg! Nou dit was mijn introductie, als iemand nog wat wil weten ofzo, vraag maar raak! Liefs En voor de lijst: Ik denk tenminste dat ik dat gewoon hier moet plaatsen en dat iemand de lijst dan update... Uitgerekend 2 Augustus Leeftijd 22 1e kindje MvM Nee Thuisbevalling Borstvoeding
hey kristel jij ook hier gezellig Hebben jullie die steekjes de hele dag of maar af en toe ik voel het namelijk continu dat trekkerige gevoel in me
ik heb die lijst nog niet gezien zal ook even mijn gegevens geven 22 augustus 1e kindje Borstvoeding Ziekenhuisbevalling 20 jaar Geen mvm
Ja die steekjes ken ik wel al voel ik ze nu veel minder dan eerst. @Blurry, sex durf ik al bijna niet meer te hebben hahaha. Heb er ook niet echt behoefte aan omdat mijn borsten best pijnlijk zijn aan het eind van de dag. Afblijven dus hahaha. Wel heb ik me al aangemeld bij de VK en MVM omdat ik wel een adres wil hebben als er iets is. De vorige keer zou ik 2 dagen na mijn MK de eerste echo hebben met 9 weken dus nu is het weer aftellen. Zal blij zijn als ik die 8 weken en 5 dagen voorbij ben. Ach eerst van de kerst en oudjaar genieten en dan is het al bijna zover. Nog 4 weken
Hey Kristel, welkom! Ik heb je al eens vaker gezien op het forum! Fijn dat het hartje klopt En gegevens voor op de lijst aub naar Daan PB'en dat vind ze fijner!