Nee maar is wel moeilijk hoor. Ben nu wel overal op aan het letten wat met eten en drinken te maken heeft. Ik hoopte tussen kerst en oud en nieuw nog een echo te hebben maar helaas. Nou ja nu gewoon verstand op 0 en doorgaan al zal ik wel blij zijn als ik die ellendige 8.5 voorbij ben.
Monique, weer terug van CP! En leuk geweest lees ik, goedzo! Fijn dat de misselijkheid niet is gekomen toen je daar was... Want das niks he....
Ow ik zal ook blij zijn als ik 9 weken zwanger ben! Vorige keren met 10 weken en 2x 8 weken misgegaan.... Dus voor mij is 9 weken ook al een mijlpaal hihi.
Bedankt voor het verwelkomen Ik zal denk ik nog niet zo superveel meekletsen hier.. Ten eerste moet ik een beetje inkomen en iedereen leren kennen natuurlijk, maar buiten dat ben ik echt extreem moe constant en vaak misselijk.. Ik lig dus meer op de bank dan dat ik andere dingen doe, maar hopelijk gaat t snel beter! Ik ben vandaag bij een acupuncturist geweest voor de misselijkheid en onrust mbt de zwangerschap en het lijkt te helpen! Ik heb vandaag weer voor t eerst normaal kunnen eten Maandag moet ik weer en dan hoop ik dat t helemaal over is en dat ik gauw actief mee kan kletsen hier
Ik heb dit heel lang geleden gevraagd aan iemand hier op t forum. Ik weet niet precies meer waar, maar als je op zoeken drukt zie je een aantal meiden actief staan. Ik heb alleen wel een paar keer verschillende gevraagd te pendelen, maar kreeg geen antwoord. Dus t wil niet altijd zeggen dat iemand zal reageren. Mijn pendel kwam zoals je ziet ook niet uit. Misschien heeft ze zich een jaartje ' vergist' . succes!
nou dan wacht ik de 20 echo maar af, zo heel belangrijk is het nou ook weer niet. Net als de chinese kalender, wordt het een jongen of een meisje? het is wel grappig.... bij mijn vorige zwangerschap had ik het gevoel dat het een meisje zou zijn, totdat ik droomde dat we een jongen zouden krijgen, en dat voelde zo sterk dat ik na die droom ook op een jongen rekende, en dat kwam ook uit met de 20 weken echo. is kijken of het nu weer zo gaat.....
Jingi, bij zwanger worden is een topic dat heet 'geloof jij in de naald aan een draadje' of zoeits dergelijks En daar kun je ook zien wie er pendeld. Die personen kun je dan een PB sturen met je naam en geboortedatum en je vragen
hier een augustus 2008 mama. ik wil jullie veel geluk wensen en veel succes met puffen volgend jaar . ik ben uiteindelijk te vroeg bevallen dus officieel een juli mama maar augustus is en super maand dikke knuffel
Ik word ook een aug 2009 mama! Volgens kijn berekening 12 aug en volgens de huisarts 11 aug! We wachten even de echo af in januari en dan weten we de echte datum
Hoi,meiden Ik denk dat ik hier ook thuishoor. Deze ochtend getest en knal positief. Ik heb geen flauw idee wanneer ik uitgerekend ben maar ik verlopig houd ik 13 aug aan.
Hoi Stephanie Proficiat! Heerlijk gevoel he? Geniet er maar lekker van... Ik heb de eerste dagen dat ik het wist echt met een big smile rond gelopen. Nu nog steeds happy trouwens groetjes, Lieke
Om eerlijk te zijn ik moet echt nog wennen, het was bij ons niet echt geplant...maar toch erg gewenst. Ik gebruikte al een jaar de nuvaring, maar vorige maand is deze plots verdwenen...met als gevolg deze zwangerschap. Het is zowel voor mij als voor mijn vriend wennen. Deze ochtend liep mijn vriend de hele tijd met een big smile op zijn gezicht! groetjes Stephanie
Hoi allemaal! Nieuwe zwangere, welkom! Ik voel me ng steeds prima, heb echt weinig last van kwaaltjes. Nog steeds alleen gevoelige borsten en tepels en voor de rets af en toe krampjes/steekjes. En mijn stoelgang is niet meer optimaal Fijne zaterdag!
Goede morgen allemaal. Rose: Prachtig verhaal. Dat vergeet je echt nooit meer. Ik heb nogal last van vergeetachtigheid. En ik ben mijn richtingsgevoel kwijt, echt heel erg irritant.
Heyhey @Nieuwe zwangeren: Welkom En gefeliciteerd natuurlijk! @All: Hmm, zie dat de meesten nog niet echt klachten hebben... Dat is hier toch wel anders.. Ik was kotsmisselijk continu, kon bijna niks anders meer eten dan droge crackers en beschuitjes... Maar ik ben gister naar een acupuncturist geweest en ik kan weer eten Dus misschien alvast een tip voor als jullie ook kotsmiselijk gaan worden, zoek een acupuncturist in de buurt Wat zijn jullie plannen voor t weekend? Wij gaan vandaag naar de babydump in Veenendaal. Eens kijken wat ze daar allemaal hebben en alvast een beetje oriënteren En eventueel al een positiebroek en zwangerschaps-bh kopen... T begint allemaal een beetje te groeien
goedemorgen dames! kristel mooi dat de misselijkheid beter word lekker gaan genieten nu! sweep hier ook zwangerschapdementie rose wat romantisch echt super! stephanie welkom! ondanks het onverwachtse toch al aan het genieten zo te lezen! al last van kwaaltjes? lieke hier ook nog steeds vrolijk, winter dip is als sneeuw voor de zon verdwenen blurry hier ook minder zin in sex, vind het een eng idee maar vlos zei dat t echt geen kwaad kon, ook klaarkomen (man/vrouw) niet... nanda welkom hier! mik dank je wel, lekker genieten va de kleine nu! jingi pendelen kan ook in de lounge, daar is ook een topic erover...
Hoi hoi, Gisteren hebben we onze eerste echo gehad. En ja hoor we zagen een mooie uitsparing! (meer kun je nog niet zien namelijk). We waren zoo blij! Nu krijgen we de volgende echo op maandag 29 december! Dan ben ik bijna 8 weken op 1 dag na. Kun je dan al het hartje zien kloppen? Wat een romantisch verhaal Rose! Super leuke reactie van je vriend! Kristel, ik volg ook acupunctuur. Daar ben ik de vorige ronde mee gestart. Om ervoor te zorgen dat de kwaliteit van de itjes optimaal zijn en voor een goede innesteling. Ik ga er nog even mee door totdat de kritieke weken voorbij zijn. Ik voel me er hartstikke goed bij. Het is echt een aanrader! Fijn weekend! Liefs Nikkie