Augustus 2009 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Daan78, 18 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Kristel, wat een uitkomst! Ik hoop dat die nare misselijkheid lekker wegblijft. Hier heb ik er alleen 's avonds gelukkig een beetje last van. Maar mn (.)(.) doen vandaag onwijs zeer!

Ik ga aan t werk. Tot later!

2. Rianne80

Rianne80 Fanatiek lid

20 jul 2008
    1.338
    0
    0
    Lelystad
    Nikkie, wij zagen met 5,5 weken wel al meer dan een uitsparing (zie album) en een zacht kloppend hartje, was jouw echo ook inwendig? Mss is dat het verschil.

Met 8,1 weken kan je zeker wat zien lijkt mij.

Ik moet zo werken, bah, daar staat mijn hoofd de laatste weken echt helemaal niet naar, kunnen ze geen 8 maanden verlof vooraf doen? Ik heb gewoon van die holbewonder gevoelens, wil alleen maar thuis hangen en rommelen... :(

3. Gusam

Gusam Niet meer actief

hey dames een goedemiddag, hier heb ik nu spierpijn omdat ik gister van de trap af ben gevallen, mijn mannetje en ik gaan dadelijk even naar de stad, kijken voor een positiebroek, want mijn normalen broeken zitten niet echt confortable.
    in welke winkel kun je dan het beste kijken?

XXX Gusam

4. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hallo allemaal!

Nou we hebben het gisteren verteld aan onze vrienden die 1 maand geleden een miskraam bij 12 weken hebben gehad. Was even spannend... we waren er eerst allemaal een beetje van in de war en wisten niet zo goed wat we tegen elkaar moesten zeggen enzo. Gelukkig moesten we de auto in om uit eten te gaan en aan tafel kwamen de gesprekken vanzelf op gang.

We doen het rustig aan met elkaar want dit zijn voor ons alle 4 rare tijden. Maar komt helemaal goed, hier worden we alleen sterker van.

Verder voelde ik me gister en vandaag echt zo slap als een vaatdoek. Kan mijn ogen niet openhouden, heb het erg snel koud en zodra ik een beetje te moe ben word ik misselijk en zit ik helemaal te trillen. Maarja, probeer gewoon steeds een uurtje te gaan liggen en zo min mogelijk te doen. Gelukkig is mijn vriend super lief, sinaasappeltjes uitpersen om me weer op krachten te krijgen enzo. Super lief! Als ik hem zo zie de laatste week word ik weer helemaal opnieuw verliefd... en dat na 8 jaar haha

Vanochtend schoot ik ineens in de stress en weer een test gedaan en de strepen knalden van het staafje af. Dus ben weer rustig ;o)

Nou dat was weer even een update van mij.

Fijne dag allemaal!

Dikke kus Cindy

5. bapsie

bapsie Niet meer actief

hier oom de behoefte om opnieuw te testen maar heb geen testen meer in huis duss hoop dat ik t vol kan houden om niets te kopen...

nikkie mooi dat de echo goed was met 8 weken moet je zeker een hartje kunne zien!

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Nanda en Stephanie, gefeliciteerd en welkom

Kristel, wat fijn dat de acupunctuur zo goed heeft geholpen
    En nog lekker geshopt?

Nikkie, fijn dat je echo goed was en volgende keer kan jij een heel mooi hartje zien!

Gusam, nog geslaagd voor een broek?
    Bij Miss Etam, H&M en Prenatal kan je goed shoppen

Cjpt, goed dat je het heb kunnen vertellen, snap dat het moeilijk was

Hier liet kruimel net voor het eten even weten er echt wel te zijn.
    Misselijk blegh.
    Gelukkig na het eten weg getrokken dus zal weer moeten gaan zorgen om geen honger te krijgen want daardoor kwam het

7. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Hey meiden,

Leuk om allemaal jullie verhalen te lezen.
    Bapsie ik heb wel al last van verschillende kwaaltjes, ik dacht eerst dat dit kwam omdat ik ongesteld moest worden, maar nu valt de puzzel wel mooi in elkaar. Ik heb al enkele dagen last van pijnlijke borsten, kheb echt het gevoel dat ze op springen staan. Daarnaast een opgeblazen buik en heel vaak moe, maar ik lees dat wel meerde meiden hier last van hebben.

Ik vroeg me af wat ik nu moet doen na het weekend, dokter bellen? naar de gyn bellen? Heb er geen flauw idee van, het is ook allemaal zo nieuw.

Khoop dat ik hier vele gelezellige lees/schrijfuurtjes zal hebben, maar zo te zien zit dit er wel dik in!

Groetjes Stephanie

8. Natasja74

Natasja74 Actief lid

8 sep 2008
    163
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo meiden,

Alle nieuwe zwangere van harte gefeliciteerd.

Ik mag op zich nog niet klagen,wel hele gevoelige borsten en moet heel vaak plassen.Ik eet de hele dag door kleine beetjes dan gaat het wel.
    Moest vanmorgen echt om 7 uur er even uit om wat te eten.
    Daarna lekker weer in bed gekropen.
    Als het hier bij blijft ben ik al lang blij want bij mijn vorige 2 zwangerschappen was ik zo ontzettend ziek.
    Ik slik ook sinds vorige week vitamine b6 tabletjes.100 mg per dag.
    Ik had gelezen op internet dat dat kon helpen tegen de misselijkheid.
    Wie weet helpt het.
    Morgen ga ik met mijn schoonmoeder en 2 schoonzusjes naar holliday on ice,ik hoop dat ik dan niet misselijk ben.
    Eerste kerstdag gaan we het de familie vertellen.
    Wanneer gaan jullie het vertellen?

23-12 eerste echo
    05-01 intake vk

9. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    natasja: beter dat je je beter voelt dan bij de andere twee..hopen dat het zo blijft. holiday on ice is wel leuk zeg.

wij gaan het ook met kerst vertellen...heb champagne/wijnlflessen besteld bij de hema met een zelfgemaakt etiket. daar heb ik op laten zetten: ik ben nog maar heel klein, maar over zo'n 34 weken zullen jullie mijn opa en oma zijn. en voor mijn zus en vriend en mijn zwager en schoonzus staat er op oom en tante ipv opa en oma. die willen we dan geven met de kerst...1ste kerstdag naar mijn ouders en 2de kerstdag naar mijn schoonouders... ben zo benieuwd naar de reactie...

10. Stephanie20

Stephanie20 Fanatiek lid

6 mei 2007
    1.502
    47
    48
    student
    België
    Natasja74 wij gaan het waarschijnlijk vertellen na de eerste goede echo, want ik heb geen zin om mijn familie blij te maken met een dooie mus, misschien is het wel wat cru gezegd. Het leek mij wel leuk om met kerst of nieuwjaar een cadeautje eronder te leggen van het kindje. Maar ik denk dat het voor mij dan nog iets te vroeg zal zijn.

groetjes Stephanie

11. bos

bos VIP lid

23 aug 2008
    8.268
    0
    0
    zuid holland
    oh en ik wil ook wel op de lijst kan dat.

wil graag bv geven
    wil graag thuis bevallen.
    euh... wat waren de vragen ook al weer verder?

12. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Bos leuk idee van die flessen! Wij gaan het ook met kerst aan mn schoonouders vertellen, maar dat is meer omdat die in Ierland wonen. En waarsch. de volgende keer dat we ze zien is t augustus...

13. Gusam

Gusam Niet meer actief

wij zijn net naar babydump geweest heb een zwngerschapsbroek en bh.
    mijn mannetje zag een slabertje liggen van ik ben papa's kanjer en die wilde hij perse hebben lol.

XXX Gusam

14. Gentle

Gentle VIP lid

10 okt 2007
    6.979
    1
    36
    Overijssel
    Heel stiekem wil ik me hier ook graag melden. Ik kwam er vanmorgen achter dat ik zwanger ben. Balen dat ik niet goed weet hoe ik moet rekenen (laatste 2 cyclussen waren 32 en 36), maar waarschijnlijk ben ik rond 19 augustus uitgerekend.

Wij vertellen het trouwens ook met kerst, aangezien we niet in Nederland wonen en we willen het graag persoonlijk vertellen en niet aan de telefoon. Daarbij zien we ze hierna waarschijnlijk pas weer in februari en wie weet kan de hele wereld dan al meegenieten van mijn buik ;) dan is de verrassing er wel af! Ik zal even de laatste bladzijden lezen verder!

15. rose

rose Fanatiek lid

15 okt 2008
    1.421
    0
    0
    voor alle nieuwe gefeleiciteerd met jullei zwangerschap :D

ik moet ook heel veel plassen, heb een weeig gevoel en beetje misselijk en pijn in mijn tepels word wel erger verder voel ik me prima.

wij gaan het waarschijnlijk ook met kerst vertellen is wel nog heel pril want ben dan bijna 6 weken.
    we hebben gister gepraat over ideeen.

voor de opa's en oma's ga ik een doosje inpakken met een kleine luier, speen, boekje voor opa en oma, oordopjes, en een rammelaar ofzow en speciaal voor mijn vader een romper met het bacardi teken erop die is daar helemaal weg van

en dan voor mijn broertje en baby dingetje met legerprint omdat hij in het leger zit en voor mijn schoonzus iets van leuke schoentjes want die is helemaal weg van schoenen
    en dan hebben we nog mijn opa en oma en die krijgen sokjes en een mutsje ofzow anders word het echt te duur willen het neit te gek doen.

en wil die doos dan inpakken en er rode letters met E.H.B.O opplakken (eerste hulp bij opvoeden)
    wat vinden jullie ervan?

16. blurry

blurry Fanatiek lid

14 jun 2008
    2.346
    0
    0
    amsterdam
    Gentle welkom! Wat was je 1e dag van je laatste menstruatie? Kijk dan even op baby-gaga.com. Daar ben ik ook de 19e uitgerekend. Leuk!

Rose, wat een werk! Ik ga t wel met kerst vertellen, maar vind je ontzettend crea Bea! Vooral op dit moment ben ik liever lui dan moe.
    haha

later!

17. lieke1979

lieke1979 Fanatiek lid

13 okt 2008
    1.438
    0
    0
    hoi allemaal,

Stephanie, dat is dan echt onverwacht. Maar goed om te horen dat jullie er blij mee zijn. Leuk he als je mannetje met big smile rond loopt...

Gentle: proficiat!

Wij gaan het ook met Kerst vertellen, ik weet alleen nog niet hoe... Rose je maakt er echt werk van. Dat gaan wij waarschijnlijk niet doen, maar ik wil wel iets leuks verzinnen. Maar het is echt moeilijk!

Voor de rest is alleen een goede vriendin al op de hoogte. Was heel moeilijk om te vertellen omdat zij al 3 jaar bezig zijn waarvan 2 in het medische circuit. Haar laatste poging viel ongeveer gelijk met de dag waarop het bij ons raak was. Ik had zooo gehoopt dat het bij haar ook gelukt was! Helaas! Echt moeilijk om te vertellen, maar ze is natuurlijk wel heel blij voor ons. Dus Cindy ik kan me voorstellen dat het aan vrienden met een miskraam ook moeilijk te vertellen is.

Maandag komt mvm langs en 5 janauri heb ik de eerst afspraak met echo: spannend allemaal.

groetjes,
    Lieke

18. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hallo meiden
    ben ik weer na een dagje shoppen! Heb een leuke rok gekocht die ook kan als je zwanger bent! was met een vriendin die nog niks weet, dus moet er steeds om denken...
    Oja ondekte gisteraaf dat mijn ene tepel veel dikker is dan de andere :confused: Raar zeg,viel me nu pas op.....
    Verder geen klachten, voel me goed maar ja dat kan nog komen....hoop het niet al teveel ....
    welkom nieuwe meiden!
    liefs ink,

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Wat een leuke ideeën allemaal om het te gaan vertellen :D

Wij hebben het best simpel gedaan..
    Mijn moeder en mn schoonouders vertelden we het gelijk eigenlijk, gewoon straight to the point.

Verder wilden we t nog eventjes geheim houden, maar toen we mn verjaardag vierden afgelopen zondag hebben we t verteld met de taart :)
    Er zaten inieminiebabietjes op de taart en gekleurde muisjes, dus dat was wel leuk :D

Ben vandaag trouwens niet naar de babydump gegaan... Mn maag was het er namelijk niet mee eens (%#$&^) dus ik heb samen met mn man lekker film gekeken op de bank en net lekker geslapen :)

20. miekiepluis

miekiepluis Bekend lid

1 sep 2008
    765
    0
    0
    Kleuterjuf
    Zeewolde
    Avond dames!

Vlak voor mijn optreden ( ik dans vanavond uit de musical "Chicago" "All that Jazz" en zing de solo "memories" uit Cats) toch nog even op het forum!

Monique, fijn dat je er weer bent en dat je het lekker hebt gehad!
    Rose, wat een geweldige ervaring moet dat zijn en wat geweldig om later aan je kind te vertellen!

Verder lees ik allemaal herkenbare verhalen, inderdaad zelf ook 's avonds misselijk, gisteravond tot spugelen toe, nu alleen weeig... verder weinig last vandaag. Hele lichte krampen en de tepels blijven gevoelig... Vaak in het weekend dat ik minder klachten heb valt me op.
    Heb het idee dat het ook te maken heeft met het weekend, wanneer ik rust heb dat mijn bandenpijn ook minder is, omdat ik nu minder beweeg.. In een kleuterklas ben je toch de hele dag in touw, dus dat zal wel verband hebben neem ik aan... Ik lees dat er meer meiden zijn die de ene dag wat meer last hebben dan de andere dag.. Maak me niet zo zorgen, komt allemaal goed!
    Gisteren en vanochtend voelde ik me net een weggooigebakje, zo weinig vut en energie...Nu waarschijnlijk adrenaline voor het optreden..
    Wij gaan het ook met Kerst aan de ouders vertellen...We willen voor beiden een fotolijstje kopen met daarin een gedichtje...kweet niet meer hoe hij gaat maar hij eindigt met "We willen jullie graag laten weten dat jullie in augustus opa en oma heten.." Dat is echt iets waar ik naar uitkijk! ben zo benieuwd hoe mijn ouders gaan reageren, wordt vast janken!

Fijn weekend allemaal meiden!

Liefs, Pluis

Deel Deze Pagina