heey meiden, Jaja meneer heeft weer wat uitgevonden namelijk luier uit doen..... hij wil gewoon geen luier meer om overdag. Hij doet eerst netjes zijn broek uit ( ook als hij een riem erin heeft, deze gaat gewoon los ) daarna gaan of zijn romper los of zijn boxer uit en hup de luier is aan de beurt. Na 2 keer goed trekken ( jaja van mama kijken hoe het moet ) is hij dan uit en meneer is helemaal blij. Nou heb ik zijn potje in de kamer gezet maar daar is hij doodsbang voor om op te zitten en de wc is ook huilen geblazen. iemand tips? liefsz
Hihi.. moet er stiekem wel een beetje om lachen..slimme kindjes tegenwoordig he!! Maar helaas, hier geen tips
haha ja ik vond het eerst ook heel grappig totdat hij ineens in de kamer een leuk kado achter liet liefsz
misschien de luier andersom omdoen,zodat hij de plakkers op de rug heeft,zo krijgt hij ze niet los,ik heb in de bejaardenzorg gewerkt,bij demente ouderen en daar deden we het ook altijd haha
Volgens mij gebruik je easy-ups? Misschien toch weer de plakstrips proberen? en ik zag ook oefenbroekjes liggen. Een onderbroek met een uitwasbaar "dingetje" erin. sorry ik kan echt even niet op de juiste woorden komen. Je begrijpt vast wat ik bedoel.
nee ik gebruik pampers baby dry. hij weet dat de plak strips gewoon los getrokken kunnen worden. waarna hij de luier in de prullenbak gooit.... easy ups heb ik ook gehad maar die trok hij inderdaad net zo makkelijk uit als een broek. liefsz
dat lijkt me wel een beetje raar, zo gaat alle ontlasting er toch langs aangezien de achterkant hoger en breder is dan de voorkant?
haha wat een slimmerd! Ook nog weggooien. Handig!!! Werkt het ook met andere huishoudelijke dingen?? En alleen een boxer? Doet hij die ook uit? Gaat hem echt om die luier? Ik deed het als kind zijnde ook. Nog voor ik 1 jaar was (zeggen mijn ouders). 's nacht trok ik hem gewoon uit. Lastig als hij bang is voor het potje. Anders was het een mooi moment geweest om te trainen. Ik zou het toch blijven proberen. Misschien spelenderwijs uitproberen?
Ik moet er ook een beetje om lachen, slimme jongen heb je (hangslot op de luier doen misschien? ) Nee, even zonder dollen.. Je zegt dat hij erg huilerig wordt als je m op t potje zet? Misschien dat je beetje bij beetje toch meer kunt gaan oefenen met t potje. Desnoods zet je t potje bij de wc neer en neem je Liam mee als je zelf gaat, zodat hij kan zien dat mama t ook doet en er dus niks engs aan is? En dit ook rustig opbouwen, eerst gewoon met kleren aan oefenen op t potje (zodat hij iig weet dat zitten erop niet eng is), daarna met luier en daarna zonder luier aan. Ondertussen gewoon bij hem blijven en misschien "afleiden" met een speeltje of liedjes zingen oid. Misschien zeg ik wel iets raars hoor, ik ben zelf nog niet zover met mn dochter namelijk (ik zet haar alleen af en toe op t potje om te laten wennen aan t zitten erop, meer niet)
ow ik krijg ineens een ingeving... iets over die plakstrips heen plakken of desnoods met zo'n ouderwetse luierspeld aan elkaar vastmaken????
@koekeloere; ja het gaat hem echt om de luier, als ik alleen zijn boxer aan doe is het goed, zodra ik hem zijn luier aan doe moet hij uit... haha hij gooit alles weg als zijn danoontje op is gooit hij hem zelf in de prullenbak hij maakt de tafel schoon ( nou ja met een doek erover heen haha ) heel handig een hulp in huis @kristel86; dat is misschien een idee ja, hem gewoon mee nemen en zelf laten zitten. ik heb het potje nu gewoon in de kamer staan, hij wil er wel op gaan zitten maar zodra hij merkt dat er een gat in zit is het niet goed. liefsz
handig, had er nog nooit eerder van gehoord.. haha nou even zoeken waar ze die verkopen, hmm misschien bij de hema?
ik ook niet ik vond ze hier. Ze worden gebruikt bij katoenen luiers. Ik heb er geen ervaring mee, dus geen idee of het werkt.
ik kan het altijd proberen, beter dan steeds met een doek achter Liam aan te lopen.. en elke keer de luier weer voor doen en hij hem weer uit en ik weer aan word ook heel vermoeiend..
misschien kun je met hem naar de winkel een nieuw potje uitzoeken die hij wel graag wil? wweet niet of t werkt, maar valt te proberen
easy up en dan brutellen haha jamie probeert het ook... hij weet gelukkig niet hoe zijn romper uit moet