Baby & Oud en Nieuw

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door RobinBird, 31 dec 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sleepy

sleepy Actief lid

13 nov 2016
    292
    72
    28
    Ik heb haar een fles gegeven 15 min voor middernacht, was het aardig stil op straat en viel ze in een diepe slaap was het idee als de boel losbarst. En best goed gelukt!

2. RobinBird

RobinBird Fanatiek lid

21 okt 2018
    1.317
    1.011
    113
    Toch besloten om bij haar te zijn om 00.00, samen met vriend. Ze is er doorheen geslapen! Uiteindelijk pas 00.45 wakker voor een voeding.

3. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Jeetje, wat slapen veel kindjes er "gewoon" doorheen!
    Ik heb dat met onze kinderen nog nooit meegemaakt. Onze dochters sliepen nauwelijks in deze periode als baby vanwege al het geknal (wekenlang) en als ze dan eenmaal sliepen werden ze panisch wakker als het geknal weer iets te lang doorging, dus hen hebben we de eerste jaren op oudjaarsavond altijd preventief uit bed gehaald om 23.45 uur.

Ons zoontje deed het gisteravond uiteindelijk heel goed met slapen, dus we hadden goede hoop, maar om 23.45 uur werd hij toch echt zelf wakker en had het geen zin meer om hem nog "rustig" terug naar bed te brengen, omdat het elk moment zou losbarsten.
    We hebben hem dus gezellig naar beneden gehaald en met z'n vijfjes het nieuwe jaar ingeluid :)

4. Fuddey

Fuddey VIP lid

6 okt 2015
    16.382
    12.679
    113
    Hier slapen ze er al hun hele leven doorheen, terwijl zeker de oudste geen goede slaper was - juist al dat geknal tegelijkertijd verandert in een soort harde ruis. Toen er om 3u vannacht nog een buurman besloot een paar pijlen af te steken, werd ze wel wakker omdat het toen dus knallen in een verder vrijwel stille nacht waren.

5. Zonnestralen

Zonnestralen VIP lid

22 apr 2017
    12.672
    8.416
    113
    Vrouw
    We zijn niet bij onze dochter geweest rond middernacht. Ze is nooit zo onder de indruk van harde geluiden. Stofzuigen, boren bij de buren, het doet haar niks. Ze heeft er vannacht dan ook lekker doorheen geslapen. Maar als ik de trap op probeer te sluipen naar zolder dan is ze gelijk wakker.

Wollig vindt dit leuk.
  6. Goldrose

Goldrose Actief lid

4 feb 2017
    326
    197
    43
    Wij hadden vooral overdag problemen met het slapen van onze dochter van 2 maanden oud. Van elke keer een losse knal werd steeds wel wakker en het inslapen lukte dan ook echt voor geen meter in haar bedje. De draagzak bood uitkomst.
    Ze is uiteindelijk na de laatste fles van 22u naar bed gegaan en heeft doorgeslapen tot 6u. Middernacht heeft ze dus niets gehoord gelukkig.

7. Neilia

Neilia Niet meer actief

De oudste word elk jaar wakker. Al vanaf het eerste jaar.

ik ga regelmatig kijken, babyfoon slaat volledig rood uit van het lawaai en dan hoor ik het toch niet.
    L en N hebben er doorheen geslapen.
    Toen ik bij C keek lag ze met der handen over der oren en mocht ze mee naar beneden.

8. Ella1988

Ella1988 Fanatiek lid

7 jun 2018
    1.047
    674
    113
    Ondanks dat hij meerdere keren per nacht wakker is de laatste tijd heeft hij wel door het vuurwerk heen geslapen... kwam braaf een uurtje later haha

9. Elsa86

Elsa86 VIP lid

30 jun 2014
    6.574
    3.507
    113
    Bij ons sliepen ze alle vier er door heen. Ik denk dat ik eind van dit jaar de oudste wakker ga maken, als ze dat wil.
    We hebben wel wat vuurwerk afgestoken voor ze naar bed gingen.

Deel Deze Pagina