Ik was eigenlijk benieuwd vanaf wanneer je positief testte? Was dit al ver voor je NOD (zo ja hoeveel dagen en welke test) Of duurde het even voordat je een positief resultaat had? Ik ben eigenlijk best benieuwd Edit moderator: verplaatst naar Zwanger worden -> Ovulatie en zwangerschapstesten
Ik wist niet 100% zeker wanneer mijn NOD was, die ronde had ik voor t eerst namelijk een onduidelijke eisprong. Maar achteraf gezien heb ik dus al 6 dagen voor NOD positief getest (ook al met een digi CB). Héél vroeg dus!
ik vind het zo grappig om te horen dat iemand al zo vroeg kan testen en dat het bij een ander b.v pas na 2 weken na NOD positief was gek is dat!
Ik testte positief 3 dagen voor nod en dus 9 dagen na de eisprong. ( heb een korte luteale fase.) Ik testte met matcare en sensitest en had 2 dagen voor nod een posi digitale clearblue.
ik teste i dag voor 1 licht lijntje en over 3 dagen weer danben ikdus 2 dagen overtijd dan zal de test hetwel beter aangeven of niet?
5 dagen voor mijn NOD al licht streepje te zien. De testen staat allemaal in mijn album. 2 dagen voor NOD zei de digitale ook zwanger.
grappig dat deze vraag hier gesteld wordt! ik vroeg me namelijk al af wanneer er gemiddeld getest werd, omdat ik nu 24 uur over tijd ben...maar nog een paar dagen wacht met testen! tot vrijdag...of zaterdag ligt eraan...of ik dan nog niet ongi ben. xx Cat
Eerste zwangerschap 4 dagen voor NOD, deze zwangerschap 4 dagen voor NOD negatief. Aangezien mijn ongi uitbleef 5 dagen na mijn NOD weer getest, deze was positief
De een maakt meer hcg aan dan de ander ,daarom kunnen sommigen al heel vroeg postief testen ......de ene test heeft ook meer hcg nodig om positief te testen .......
Hoi Net als veel anderen kan ik gisteren niet meer wachten om te testen. A.s. maandag is mijn NOD. Het was heel moeilijk te zien. Stond er nu wel of geen streepje? Vanochtend de digitale test gedaan en nu is er geen twijfel meer: ZWANGER. 5 dagen voor NOD dus getest! Liefs,
ik heb maandag mijn nod ,maar probeer nog wel ff te wachten met testen , heb ook niks in huis ! beetje zelfbescherming ! Proficiat iedereen , heb je eigenlijk al klachtjes remy ?
iemand zin om me test van vandaag 2 dagen voor me NOD te bekijken in me album? weet niet is ie posi of niet>?
oh grappig!4dagen voor NOD dus hihi heb die nog nooit gezien ken alleen die andere van etos. maar meid zie echt wel een streepje hoor!