Hier hetzelfde Vaak pijn (gewrichten), dus dan is een warm bad veel fijner dan een warme douche. Kinderen gaan hier altijd samen in bad; laagje water tot net over de benen/billen (zittend) en spetteren maar Wij hebben vorig jaar zomer de badkamer compleet verbouwd en er toen dus zelf een bad in gezet. Het is een bad met een speciaal douchegedeelte en bij het douchegedeelte hebben we een mooie glazen wand tegen het spetteren.
Wij hebben precies hetzelfde en gaan ook de badkamer vernieuwen. We hebben nu een ligbad met douche er in maar het bad gaat er uit en er komt een douchecabine voor terug, alleen op een andere plek Onze badkamer is niet zo heel groot, we kunnen geen bad en aparte douche kwijt dus onze voorkeur gaat hier zeker uit naar alleen een douche. Wij liggen nooit in bad dus vind het onzin om een ligbad aan te houden, neemt alleen maar onnodig ruimte in beslag, bovendien douchen de kids ook gewoon (zelfstandig) dus ik vind dat echt veel makkelijker. Zo hou ik ook nog wat ruimte over voor een kolomkast waar ik wat handdoeken e.d. in kwijt kan Succes met je beslissing!
Bad. Badkamer zonder bad zou mij reden geven om zeker 5000 euro of meer lager te bieden, want als er geen bad in een huis zit wil ik ofwel het huis niet hebben, ofwel er een nieuwe badkamer in hebben (en dat soort kosten trek ik van mijn bod af).
Bij ons was het net zo nodig trouwens Wij konden in de keuken beneden douchen door de lekkage en mijn dochters kamer begon muf te ruiken, toen ik de kast weghaalde van de muur kregen we de schrik van ons leven... de hele muur en kast onder een laag van een cm schimmel... De kast stond er nog geen half jaar... Bekijk bijlage 265649 De vorige eigenaar had het afvoerputje niet goed aangesloten en daardoor lekte het water deels naast het putje de vloer in. Daarnaast was niet alles met kitband afgewerkt en daardoor optrekkend vocht in de muur
Een bad met douche erin is het meest praktische met kleine kinderen. Als je ze even snel wilt douchen hoef je zelf ook niet nat te worden en in bad hebben ze het grootste plezier! Hier hebben wij een inloop douche en een bad met douche en als mijn zoontje mag kiezen gaat hij het liefste in bad!
Ik vind in bad douchen echt helemaal niet fijn. Wij hebben hier ook een bad, waar alleen Damiën gebruik van maakt. Maar zoals anderen ook al zeiden; Dat kun je ook oplossen met een bak of babybadje. Ik ben blij dat er in ons volgende huis geen bad zit in ieder geval, en als we zouden gaan kopen zou mijn voorkeur ook eerder uitgaan naar een badkamer waar je niet in bad hoeft te douchen!
wij hebben allebei weet wel dat toen wij dit huis kochten een bad echt een must was voor mij. en ik denk dat vele anderen het ook prettiger vinden om beide te hebben en voor kinderen is het echt ideaal.
Ik denk dat je ook vooral moet kijken op de lange termijn, dus in de toekomst als je kind of kinderen ouder zijn. Kleine kids vinden in bad gaan leuk, maar als ze ouder worden, gaan ze vast liever douchen Dat zie ik wel aan mijn eigen kids, 5 en 6 zijn ze en vinden het heerlijk dat ze zelfstandig mogen/kunnen douchen, lekker onder die warme straal Als je nog verder in de toekomst kijkt en je kinderen zijn tieners, die hebben echt geen zin om eerst het bad vol te laten lopen hoor, die duiken snel onder de douche......ben je veel eerder klaar en ik vind het ook veel schoner dan een bad. In een bad lig je toch in je eigen vuil
Ik ga zelf ook graag in bad, ook ivm mijn gewrichten maar goed, wij hebben ook 5 kinderen en de oudste 2 gaan zelden in bad idd.
Je hebt ook baden die gericht zijn op douchen! Wij gaan voor een douchebad, dus niet een bad waar je in kunt douchen Snap je het nog. 1 groot verschil is dat de bodemgedeelte van de douchekant gewoon netjes plat is.
Als ik moest kiezen tussen een bad waar ik ook in moest douchen of een douche alleen, dan koos ik toch voor die douche alleen.... Ik ben gek op in bad gaan, maar wil dan wel een aparte douchecabine. Ik vind het zelf levensgevaarlijk om na het douchen weer over de rand van het bad te stappen, je kunt een lelijke smakkerd maken. EDIT: niet aan gedacht, dat moet je natuurlijk na het badderen ook.
Ja, daar hadden wij ook nog naar gekeken, maar naast dat ik ze echt niet mooi vond, zijn ze ook heel erg duur
ja een goed bad kost ook veel geld en alletwee laten plaatsen natuurlijk ook, vaak valt het uiteindelijk maar iets duurder uit maar als je geen ruimte hebt voor beiden dan is dat wel ideaal en je hebt een beetje fatsoenlijke douche.
Wij gaan t.z.t. de badkamer ook aanpakken, maar echt wel dat er bij ons een bad in komt. Allereerst omdat ik het zelf heerlijk vind om te badderen en daarnaast lijkt het me met de kleine straks ook erg makkelijk en leuk. Ik kijk overigens niet zozeer of het gunstig is voor een eventuele verkoop over een x aantal jaar. Als een eventuele koper dan geen bad wil, be my guest en sloop dat ding er lekker uit haha. Het gaat nu om je eigen wooncomfort.
Tja dat is persoonlijk natuurlijk. Ik heb ook altijd bad gezegd maar inmiddels hebben we enkel een douche en ben daar erg blij mee. De meiden vinden het heerlijk onder de douche, zelfs de jongste. Succes met het uitzoeken en je keuze