Ik vind deze baden ook echt niet mooi Wij hebben gewoon een ligbad met daarin een douchebodem/-bak zeg maar; dat gedeelte is helemaal plat en wat breder dan de rest van het bad. Werkt prima! We hebben het bad voor 80,- euro kunnen kopen (normaal was het 400,-) omdat deze uit de collectie ging, dus dat is iets waar je altijd op kunt letten! Mijn broer heeft de hele badkamer gedaan voor ons en dat scheelt natuurlijk ook een hele hoop geld
Even voor het beeld (en omdat ik t leuk vind om met de badkamer te pronken haha) Dit is een compilatiefoto van toen de badkamer net klaar was (hier hangen er dus nog geen lamellen voor t raam bijv.) Kleine badkamer, maar alles past er perfect in door de combinatie bad/douche en het meubel met de hoge kasten + grote lades erbij View attachment 265701
wij hebben een kleinere badkamer of het lijkt groter op de foto, die van ons is 2 bij 2,25 ergens, even foto zoeken. Hij is daar alleen nog niet echt af. Oja tegelen tot plafond is trouwens ook waardevermeerderend volgens ons makelaar, kost maar een paar tegels extra moet je maar denken. Wij hebben ons bad nieuw (190*90) voor nog geen 300 euro (met zo'n bon van de karwei van zoveel korting en extra aanbieding. Die bonnen hebben we ook gebruikt voor tegels, wc, kastje e.d.
ik heb liever een bad! vind het heerlijk om uitgebreid te gaan badderen. Dat ik dan de rest van de week wat minder lekker kan douchen, het zij zo. Erger dan nu kan haast niet een echt zitbad (met zo'n verhoging) waardoor je en niet lekker kan badderen èn niet lekker kan douchen omdat je er ook niet makkelijk in staat
Douchen in bad vind ik niets, maar als ik zou moeten kiezen.. Hmmm, lastig! Met een kindje is een bad super fijn, grote pret hier iedere keer! Denk dan toch maar voor een bad met douche te gaan..
Wij hebben net een huis gekocht met daarin 2 badkamers. We willen 1 badkamer opofferen voor een slaapkamer en in de andere badkamer, waar nu alleen een douche in zit, ook graag een bad neerzetten. Met (jonge) kinderen vind ik een bad echt een must. Zo handig. Zou ook echt niet zonder willen. Douchen in bad vind ik geen probleem. Wel zitten wij met ruimtegebrek dus de kans is groot dat we voor dit type bad/douche gaan: Baignoires, BAIN-DOUCHE NEO - Baignoire bain-douche version droite, Jacob Delafon (sorry, site is in het Frans. Kon zo niet een NL website vinden maar het plaatje spreekt voor zich lijkt me zo....)
We zijn er aan uit. Manlief ziet nu ook in hoe fijn het is om een bad te hebben met een kleine dus het bad blijft Zal straks eens een foto maken van onze badkamer.
Triskele, die baden zijn echt onbetaalbaar, ik heb er ook naar gekeken toen wij een nieuwe badkamer gingen plaatsen. Ik geloof rond de 2500 euro, zonder kranen etc. Ik stap dus over een rand
wij hebben ook bad met douche erin, vond het ook echt geen zak aan! Maar nu ik een zoon heb vindt het wel heel erg handig!
Een goed bad en douchecabina bij officiële winkel zijn ook niet goedkoop natuurlijk, kijk een simpel bad en een gemetselde douche zijn een stuk goedkoper.
Wij houden het ook zo goedkoop mogelijk. Baden en kranen hoeven niet duur te zijn. Ik vind 2500 voor een bad echt explosief. Zal zo de foto plaatsen.
Wij moesten hier ook in bad douchen en hadden daardoor erg weinig ruimte dus een hoekwastafeltje. Nu hebben we een mooie douchehoek van 100 bij 90 cm en een dubbele wastafel. Ik moet zeggen we genieten enorm van de extra ruimte in de badkamer en ik mis het bad niet. En na de bevalling was het ook maar goed dat ik mijn benen niet zo hoog op hoefde te tillen om te douchen.
Zie hier een deel van de badkamer, enorm gedateerd dus wij wonen hier nu bijna 8 jaar en de badkamer staat sinds die tijd al op ons "to do" lijstje. Onder de wastafel zie je de blokken zitten van de lekkage/verstopping... het is echt nodig en we hebben bijna genoeg gespaard nu.
Ik vind het helemaal niks als de enige douche in huis in een bad zit. Dan liever een flinke douchecabine (of inloopdouche) en geen bad. In onze badkamer was gelukkig ruimte voor beide.
Wij hadden ook dat we moesten douchen in bad. Ik vond het waardeloos. Uiteindelijk haddeb we zo de balen van onze b adkamer dat we eind 2010 zijn gaan verbouwen. Wij wisten ook niet wat te doen. Hub wou alleen douche maar ik wou graag mijn bad houden. Uiteindelijk hebben we een halver meter van de slaapkamer bij aan de badkamer getrokken en nu hebben we allebei. We hebben dus nu een aparte douche en bad.
Wij hebben beide maar wij hebben ook n gangkast bij de badkamer getrokken. We hebben een rainshower en een glazen cabine en een diep bad, erg lekker en leuk want mijn dochter kan straks in bad "helpen" met dr broertje wassen
wij hebben een bad en een aparte douche. wij gan het bad eruit slopen ivm ruimtegebrek. vond het eerst wel jammer ivm de kindjes, maar heb gemerkt dat we er met denny ook nauwelijks ebruik van maken. en douchen met de kindjes is ook heel leuk