Bah, vlooien

Discussie in 'De lounge' gestart door Bootsje, 23 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Sinds we op onszelf wonen ... 4,5 jaar nu hebben we nog nooit vlooien gehad..

Nu alle dieren tegelijk. 2 honden, 3 katten en een kitten!
    Bah wat vind ik dit vies..

Heb vandaag voor 89€ ! :$ aan vlooienspul moeten kopen..
    Vandaag alle beesten ontvlooit, en morgen ga ik de bovenverdiepingen inspuiten en overmorgen de beneden verdieping.

Ik hoop echt dat ik er dan vanaf ben!

2. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Hè gatver... Alles goed stofzuigen ook en de zak weggooien.

Succes! (of beter gezegd, sterkte... :))

3. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Jup dat is niet leuk.. Wij hadden er vorig jaar ook zoveel last van, vooral in de slaapkamer, we hebben dus 2 maanden op de bank geslapen..

En nu is het weer wat warmer, en zijn er weer een paar terug.. (moet wel zeggen, sinds ze vorig jaar naar buiten zijn gegaan, hebben we er wel minder last van!)

Heel veel stofzuigen!!

4. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Oei... Zo kwamen wij vorig jaar van vakantie thuis in een enorme vlooienplaag ondanks maandelijks behandelen van de dieren ;)
    Zo'n beetje 150 euro uitgegeven aan spuitbussen om het hele huis van boven naar beneden in te sprayen (en allerlei andere maatregelen zoals een paar keer per dag alles stofzuigen, alles wassen op min. 60 graden, etc), maar nee hoor, die krengen wilden niet weg.
    Uiteindelijk hebben we iemand laten komen van de ongediertebestrijding en die heeft voor 80 euro het hele huis behandeld - geen vlo meer gezien daarna :)
    Op het moment zijn we weer op vakantie en ik hoop dat we deze keer een fijnere thuiskomst mogen hebben, maar zo niet dan weet ik meteen wie ik zal bellen ;)
    Hier in ieder geval geen sprays e.d. meer, t werkt toch niet!

5. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Oh dat valt nog mee dan., ik hoop dat ze hier weg zijn, anders bel ik ook meteen zo'n man,, ( schiet niet op in een groot huis met spuitbussen)

6. life

life Niet meer actief

Zou even voordat je gaat sprayen lekker stofzuigen en dwijlen als het kan dan komrn de meeste vlooien uit en als je daarna sprayt heb ke heel veel te pakken na 2 weken weer herhalen.
    Vooral in de vakantie komen ze erg snel dit komt omdat de vlooien uo
    It komen door warmte, vocht en trillingen. Ga je dus weg kom je terug bam alles in 1 en de vlooien denken feest.... helaas erg rot. Ik raad dus altijd aan om te sprayen voor vakantie terugkomst vakantie en daarna na 2 weken weer herhalen. Dan heb je ze goed ye pakken.
    Hou er rekening mee 95% zit in de omgeving 5% maar op het dier zelf dus als je je dierenbehandeld en je sprayt de omgeving niet dan blijven ze komen op de dieren, waardoor je dus de verhalen krijgt met ze zijn voor die vlooienmiddel recistend.. dat kan dus niet;) suc6 en spray ze maar lekker dood(6)

7. sneeuwpop

sneeuwpop Fanatiek lid

11 feb 2010
    2.273
    0
    0
    vergeet je niet de dieren gelijk te ontwormen anders blijft dit probleem zich voordoen.
    hier word alles ingespoten voordat we op vakantie gaan en de kat uit logeren gaat nog nooit ergens last van gehad.

8. Bootsje

Bootsje Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.228
    0
    36
    Dit mag niet.. Er moet geloof ik 4 dagen tussen zitten

Deel Deze Pagina