hallo allemaal, zoals de titel zegt afvallen ik wil graag afvallen maar op een of andere manier lukt het gewoon niet sporten is nog geen optie ik weet het niet maar ik heb gewoon niet de kracht om nee te zeggen tegen mezelf en daarbij ben ik ook nog enorme emo-eter en me hoormonen zijn ook niet in orde dus kan zo in eenkeer gaan huilen om niks ik baal er heel erg van ben in me zw-schap maar liefst 36 kilo aangekomen nou het zit er nog net zo hard op.mijn bmi is is boven de 40 en was vroeger zon 4 jr geleden 28 zo moest het even kwijt hoor
ik herken het heel goed meid.. in mijn zwangerschap ben ik zeker 25 kilo aangekomen.. probeer nu ook op me voeding te letten en doe drie keer per week een half uur Wii Fit, sportschool kan ik niet betalen, en dat wil ik uitbreiden naar drie keer per week een uur, en misschien vier keer per week..
Ik herken veel van je verhaal. Behalve dat stukje over zwangerschap dan.... Ik had het lange tijd, net als jij. Totdat er een week geleden een knop bij me omging. Ik zei tegen mezelf: "En nu is het afgelopen!" En het heeft gewerkt. Ik ben nu in een week tijd al 2 kilo kwijt. Wat ik nooit van mezelf had verwacht. Omdat ik ook een enorme vreetzak was (klinkt misschien een beetje grof) en ook een emo-eter. Maar nu gaat het goed... en als ik zo door ga vliegen de kilo's er vast snel af. Ik hoop voor je dat jij ook een knop om kunt zetten. Veel sterkte!
Knap hoor! Kan er niet over meepraten, al heb ik nog wel een 'blubberbuikje'' overgehouden, het zijn niet de kilo's... Succes!
Helemaal niks snoepen! En wat betreft bewegen: dat heb ik deze afgelopen week nog niet eens meer gedaan als anders. En als tussendoortjes neem ik nu fruit en ik drink veel water tussendoor of andere drankjes met geen of weinig calorieen. Dat is het enige.
Fiona bij algemene clubs is er een topic over 10 kilo afvallen maar er zijn ook meiden die meer kwijt willen,waaronder ikzelf misschien kan je je bij ons voegen? Er melden zich nog steeds nieuwe meiden aan dus je bent van harte welkom!
http://www.zwangerschapspagina.nl/de-lounge/205734-heel-veel-steun-gevraagd.html Hier is mijn topic,met nog meerdere meiden. Alsje wilt ben je van harte welkom!
Het is lastig maar enige manier is toch echt op je voeding letten, veel water drinken en meer bewegen!!! ik ben zelf ook regelmatig aan het lijnen en dat is de enige goede manier!!! En niet om lullig te zijn maar de eerste 2 weken val je snel af omdat j al je vocht verliest.. vet verbranden begint pas echt een beetje na de eerste week, anderhalve week!! heeeeel veel sterkte!!
Ik herken jouw verhaal ook. Tien jaar geleden was ik nog op mijn ideale gewicht (58 kilo), maar sindsdien kwam het er alleen maar aan. Ik had ook echt op mijn eetpatroon gelet, maar door gebrek aan zelfdiscipline hield ik dat maar even vol. Zo ook met sporten. Al snel had ik weer trek in het een of ander, of chocola of chips of wat dan ook. Vooral omdat ik het merendeel van de tijd alleen thuis is. Mijn man werkt de middagen/avonden. Sinds vorige week woensdag ben ik dan maar met het Dr. Frank dieet begonnen, na de voors en tegens goed bekeken te hebben. De menus spraken me toch wel aan en ik eet nu zelfs meer dan gebruikelijk (op het snoepen na). Ik begon met 75 kilo en toen ik op maandag woog was mijn gewicht al naar 71,7 gezakt. Ik schrok ook wel van zo´n snelle afname, want dat is ook weer niet goed, maar gelukkig heeft het zich gestabiliseerd. Ik ben nu een week bezig en het lijkt erop dat ik dit wel even vol kan houden.
dat is niet helmaal waar hoor, als je genoeg water drinkt of extra water dan verlies je echt niet meer vocht als normaal...! het gaat om het snoepen wat je doet.. daar kom je echt van aan... ik doe het ook niet meer en sindsdien zit ik weer bijna op mn 65 kilo gewicht! soms heb ik weleens zo'n dagje dat ik er even niet op let maar dan valt de schade wel mee
Ik was voor mijn zwangerschap en tijdens mijn zwangerschap een enorme snoepkont. Tijdens zwangerschap ben ik dan ook 20 kg bijgekomen. Het rare is dat sinds de bevalling ik totaal niet meer snoep en er ook geen zin in heb. Helaas kan ik dat nog niet merken aan de kilo's. er zal nog ongeveer 12 kg afmoeten en dan zit ik pas op mijn oude gewicht. Misschien wil ik wel te veel aangezien mijn zoon pas 7,5 week oud is. Tot 6 jaar geleden ben ik altijd aan de zware kant geweest en ben toen door liefdes verdriet 20 kg afgevallen. Dat is er nooit meer bij gekomen. Maar daardoor was ik wel bang dat door de zwangerschap ik hier weer terug op zou komen. Volgende week heb ik de laatste controle bij verloskundige en ben van plan daarna weer te beginnen met sporten. Dit deed ik tot aan de 14 week van de zwangerschap gemiddeld 4 a 5 uur per week. Hopelijk zie ik dan wel eindelijk eens wat kilo's verdwijnen. Hebben jullie nog wat tips?
zo te lezen ben ik niet de enige das weer een meevaller ben inmiddels een beetje aan het sonjabakkeren kijken wat dat doet
Ik had een bmi van 32 dankzij 2 zwangerschappen en heb nu een bmi van 22. Ik ben nog bezig en wil naar een bmi van ongeveer 19 gaan. Alleen doe ik wel een crashdieet en daar zijn de meningen nogal over verdeeld.. Ben 28 kilo kwijt in 5,5 maand.
Hier ook de uitdaging van afvallen aan gegaan..ben Maandag begonnen met 3 keer in de week sporten en heb me restricties opgelegd qua eten/snoepen..inmiddels 2,5 kg afgevallen..en of het nou de vocht is of niet..werkt toch een stukje motiverend dan he Suc6 allemaal...
Kom gezellig mee schrijven, soms is een beetje steun net dat duwtje in de goede richting http://www.zwangerschapspagina.nl/algemene-clubs/214468-10-kilo-afvallen-wie-doet-mee-deel-4-a-13.html#post7587287
De eerste 2 weken val je altijd zo snel af. Ik heb ook een dieet gedaan 2 jaar geleden en ik viel in de eerste week wel 4 kilo af en in de 2e week 2,9 kilo.
Hallo hier ook een (ex) dikkertje, Bij mij is 2 januari de knop omgegaan. En ben nu 25 kilo afgevallen. Het gaat super goed, doe het helemaal zelf en daar ben ik trots op. Heb mezelf een andere manier van eten aangeleerd en dat gaat dus heel goed. Heb helemaal niet het gevoel dat ik aan het lijnen ben. Dus ik ga door met wat ik nu doe. En dan zal het gewicht waarschijnlijk wel vanzelf gaan stabiliseren. Dit zal ik toch heel m'n leven vol moeten kunnen houden en dat heb ik echt met wat ik nu doe. Heb alle soorten dieeten enz al geprobeerd. Ook wel met resultaat hoor, maar als je dan toch weer "gewoon" gaat eten. Ging het weer mis. Dus deins er niet voor terug en kijk niet op tegen hoeveel je wil afvallen, maar wat je al afgevallen bent! (wat een wijze woorden he hahaha) Heel veel succes.