Ik heb sinds 2 dagen een behoorlijke pijn in mijn linker onderbuik. Als ik zit is er niks aan de hand, maar als ik opsta dan doet het heel erg pijn, bijna dat ik krom wil lopen om denpikn te verminderen. Het lijkt dus op een pijn die je voelt als je te ver door rekt, al is dit een beetje een wazige beschrijving, beter weet ik het ook niet uit te leggen. Van het weekend heb ik zware dingen getild, was te eigenwijs en dacht dat het wel kon. Nu vroeg ik mij af of de pijn misschien bandenpijn is (maar aande rechterkant voel ik het niet) of dat ik toch de verloskundige moet bellen dat er misschien toch iets misbaar gegaan met het tillen!
Hoi, Als jij je zorgen maakt moet je altijd de vk bellen! Laat je even geruststellen door hun. Verder denk ik wel dat het bandenpijn is hoor.. de pijn is mij namelijk wel bekend, als ik teveel doe dan voelt het alsof de baby mij heel hard zit te knijpen. De vk zei gisteren dat ik wel naar m'n lichaam moet luisteren en m'n rust moet pakken en vooral niet meer tillen! hihi succes!
Zou goed bandenpijn kunnen zijn. Ik heb zelf ook meer last van m'n linker kant dan van rechts. Maar, blijft altijd zo: als je gevoel niet goed is en je het niet vertrouwd, echt je vk bellen!!! Daar zijn ze voor en voel je echt niet bezwaard hoor!
klinkt bekend! mijn buik groeit nogal explosief, en ik heb ook al een paar weken last van bandenpijn. Is inderdaad heftiger bij staan en bewegen. Omdraaien in bed kan ook zo'n ding zijn... AU! Verder weinig aan te doen. Als ik er veel last van heb probeer ik echt rustig aan te doen, regelmatig even zitten, niet tillen, en dat helpt dan wel. Ik heb er niet continue last van trouwens, 1a 2 dagen in de week.
Rond die tijd heb ik daar ook veel last van gehad, klinkt als bandenpijn dus . Ik kon niet meer zonder pijn lopen en idd wel even de Vk gebeld, ik moest langskomen, gelukkig niks ernstigs en doorverwezen naar de fysio. Mijn houding was niet goed, oefeningen gedaan, anita band gekocht en nu gaat het goed! Je kunt dus altijd even bellen want met pijn rondlopen hoeft dus niet .
Bedankt voor de reacties! Ik denk dat het dan toch bandenpijn is, ik dacht dat dat iets anders was. Als ik het niet vertrouw bel ik vk, maar ik voel het kindje Zo af en toe dus ik maak me niet al te veel zorgen.