Durf niet te testen!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Momfulness, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Momfulness

Momfulness Niet meer actief

Goedemorgen allemaal,

Nou erg vreemd.
    Zie mijn banner.
    Ik heb nu al 2 x veel te vroeg getest. Ik ben nog niet ongi maar durf ook niet meer te testen! De laatste test was 2 dagen geleden.
    Ik wacht vandaag de ongi nog af en anders doe ik er morgen een.
    Ben bang dat de teleurstelling te groot is als er negatief op staat!

of zouden jullie het wel doen?

Mijn borsten staan overigens in vuur en vlam maar dit kan natuurlijk ook met de menstruatie te maken hebben.
    :oops:

Doeii en alvast bedankt en een fijne zondag!

2. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik zou het ook niet durven! Spannend! Succes met afwachten!

3. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Hai Luna,
    Wat is normaal je cyclus? Ik heb ook vanochtend getest, verwachtte er niet veel van... Maar toch 2 keer positief :-D. Had btw ook al een keer een week te vroeg getest... Die deed uiteraard ook nix.

Moeilijk he je nieuwsgierigheid bedwingen! Succes!
    groetjes, Marit

4. Ddebbyy

Ddebbyy Fanatiek lid

11 nov 2007
    1.652
    0
    0
    Receptioniste
    Vianen
    hihihihi als je kan wachten zolang....ik kon het nooit!

Als ik jou was geweest had ik er alweer 10 gedaan als ik overtijd was geweest ;)

5. Devana

Devana Actief lid

8 mrt 2008
    138
    0
    0
    Oeoeoe... Spannend hoor. Misschien toch nog ff wachten tot een paar dagen na je nod? En aan de andere kant..... Ben je wel van je onzekerheid af... Moeilijk hoor!

Succes,
    Veel liefs

6. Zou nog eventjes wachten tot volgende week. Anders blijf je inderdaad maar testen..

7. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoihoi

spannend he?
    Ik heb er ook al 2 te vroege testen opzitten: negatief.
    Omdat ik dacht mijn eisprong eerder te hebben gevoeld.

Nu heb ik morgen mijn 'echte' nod dus probeer me vandaag in te houden met testen.
    Morgen samen testen?

Liefs emmalotte

ps marit80 gefeliciteerd!

8. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    @ Luna1: Vanaf vandaag kun je testen, maar als je het nog kunt volhouden om even te wachten kun je misschien beter nog even wachten. Als je over een dag of 2 à 3 gaat testen heb je iets meer zekerheid. Maar dat is makkelijk gezegd, nieuwsgierigheid is altijd sterk.

@ Marit80: Gefeliciteerd! Geniet ervan! :D

9. Momfulness

Hé,

@ Marit! Van harte! Mijn cyclus is altijd 28 dagen. En wordt ook altijd in het weekend ongi.

@ Emalotte, jij ook al te vroeg getest? Erg is dat toch... Alleen maar teleurstellend vaak dus dat doe ik al helemaal niet meer!
    Succes!

@ de rest, bedankt voor de tips!
    Kom net van een brunch af en ga echt steeds kijken of ik al ongi ben geworden omdat ik nu veel afscheiding heb. Maar nog niets.
    Ik wacht morgen nog af!
    Moeilijk inderdaad.
    En vooral omdat ik twee dagen geleden negatief getest heb!

10. mama em

mama em Fanatiek lid

2 apr 2008
    1.315
    0
    36
    hoi luna

ja stom he dat we het niet kunnen laten. Heb gelukkig wel goedkope testen op internet besteld anders werd het ook nog n dure hobby!

Dus ik ben niet de enige die de hele tijd naar de wc rent om te kijken f ze al ongi is!
    Wordt echt niet goed van mezelf!

Ga morgenvoeg testen, maar ben bang voor teleurstelling, omdat het gisteren nog negatief was!

Suc6!

11. Momfulness

Hoi Emalotte,
    dat is nu precies waarom ik het vandaag nog niet durf. Eergisteren was hij nog negatief dus dan denk ik van....het zal toch niet zo snel veranderen?

Morgen vroeg ik ook dus kan vannacht al niet slapen! haha

Die goedkope zijn nog wel eens te doen ja! Ik heb die van het kruidvat van 2 voor 5 euro.
    Maar morgen ga ik de digitale van clearblue gebruiken.
    Jij?

ben benieuwd of we ons morgen aan mogen melden bij het "Ik ben zwanger" topic. Daar kijk ik wel altijd even tussen.

12. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    Ja het is bij mij ook dan moeilijk in te beelden als je pas nog getest had een paar dagen geleden ,dat je nu in eens positief test...maar dankzij anderen krijg je dan wel weer hoop die dit ook hebben mee gemaakt! :D Ik heb ook al getest omdat me vorige cyclus korter was dan deze keer ,het was negatief dus ga ik nu maar wel voor de cyclus van 28 dagen(afwachten dus)!...maar ik wacht nu ook 5 dagen na de nod af en dan ga ik testen!...als ik dat maar volhou haha :D
    Groetjes

13. Momfulness

5 dagen?! Wat lang!

Succes met wachten!

Ik denk toch echt dat ik er morgen vroeg eentje ga wagen hoor. Maar niet weer die goedkope want daar lees ik toch minder goed nieuws over.

14. Mammie Patricia

Mammie Patricia Fanatiek lid

15 mrt 2008
    1.886
    0
    0
    ...Ja als ik dan nog niet ongi wordt in de tussen tijd ,heb ik nog meer zekerheid om zwanger te zijn! :D haha maar denk ik denk dat ik dat toch niet vol ga houden 5 dagen ,naar het aftellen van je nod duurt al lang! ;)

15. Momfulness

Precies dat aftellen duurt al te lang!
    Knap van je als je het volhoudt!

16. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.200
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik vind het ook altijd zo eng om te testen. Testte ook pas altijd pas ruim na nod. Hoop voor jou op goed nieuws!

17. parel1988

parel1988 Bekend lid

2 apr 2008
    524
    0
    0
    hallo emmalotte
    waar heb je die goedkopere testen besteld op internet
    of iemand anders die het weet.
    alvast bedankt

18. Marit80

Marit80 Actief lid

10 jul 2006
    220
    7
    18
    Haihai,
    Knap hoor dat jullie kunnen wachten! Ik heb zelf getest met de matcare testen van deze site (@parel, zie links in het scherm!).

@ Luna, ik snap dat je de CB digitaal gebruikt hoor, maar heb ook wel eens gehoord dat deze laat positief uitslaat. Hopelijk istie dat wel uiteraard, dan komen we elkaar wel weer tegen bij de bevallingslijst voor december ;).

groetjes, Marit

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Hey hey :)

Ik vond het ook altijd heel moeilijk om te wachten en begon elke ronde bijna een week voor NOD al te testen :p
    Ik wist ook wel dat de test dan negatief zou worden, maar dan had ik daarna wel weer even een paar dagen rust ervan.
    Deze cyclus ben ik ook weer 6 dagen voor NOD begonnen met testen. Negatief natuurlijk. 5 Dagen voor NOD nog steeds. Maar ineens had ik 4 dagen voor NOD een dikke vette positieve ovulatietest! Dus toen ging ik denken: Zou het?!?!?! Dus meteen daarna een zwangerschapstest gedaan en daar kwam een heeeeel vaag lijntje op!
    Wist het toen natuurlijk nog steeds niet zeker dus 's middags een test van een ander merk gedaan en daar kwam ook een vaag lijntje op.
    Nog steeds twijfel en 's avonds een dikke vette 'zwanger' op mn digitale Clear Blue + 2 dikke blauwe strepen op de teststrip zelf!

Veel zeggen dat de CB digitaal minder gevoelig is, maar bij mij gaf ie wel heel duidelijk aan dat t raak is, terwijl de anderen dat niet deden.

20. Daantje200

Daantje200 Actief lid

25 feb 2008
    294
    0
    0
    aan het leren voor kraamverzorgster
    Middelharnis
    ik heb op de dag zelf getest maar toen was het niks
    moet eigenlijk nu nog gaan testen want ben 2
    dagen over tijd of 3 maar ik wacht gewoon nog ff
    misschien wordt ik volgende week ongi