Hallo allemaal, ik heb een vraag . Ik ben 12 weken zwanger van ons 1e kindje . nu eindelijk de misselijkheid een beetje weg trekt begint er weer iets anders. vorige week voor het eerst ik ga naar bed en lig nog even tv te kijken en wilde een beetje anders gaan liggen maar dat deed zo zeer aan mijm rechter been/bil en dat werd alleen maar erger toen ik op wilde staan . ik zakte bijna door mijn benen heen. T voelde echt een beetje alsof ik elektrische schokken kreeg. Dit heb ik nu 3 X savonds In bed gehad deze week en werd de volgende ochtend dan wakker met een dove huid Van mijn boven been . klinkt dit jullie bekent? En enig idee wat ik kan doen ? Veel liefs Nina joy
Nou, klinkt allemaal wel heel erg bekent ! 3 jaar geleden rug gebroken en daar omheen is het Indd nog niet helemaal genezen qua spieren enzo en dat kan een oorzaak zijn. thnx morgen maar naar de dokter
yup herkenbaar! ik had het al vrij vroeg en het klinkt inderdaad als zwangerschap ischias...ik had het met mijn vk besproken...als het erger werd moest ik naar de fysio maar als mijn man mij regelmatig masseert dan heb ik er minder last van...suc6 ermee!