Inderdaad even de houdbaarheidsdatum en andere info van de pot opschrijven voor als ze er later naar vragen. Gelijk even foto's maken. Wel heel apart, goed dat je alles heb gemeld!
Bahhh wat vies! Gelukkig zag je het op tijd. Bij sommige etenswaar is de barcode helemaal terug te leiden tot een bepaalde lijn en soms zelfs persoon in de productie. Goed dus dat je het gemeld hebt!
Was dit een nieuw pak of stond het bij jullie al open? Er mag met deze melk natuurlijk niks mis zijn voor zulke kleine kinderen. Zal ook echt wel serieus wat mee gedaan worden en extra steekproeven.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar... Je schrijft namelijk dat het kroop? (En dus leeft?) Ik zou hier persoonlijk ook absoluut melding van maken, maar, indien nodig (als het pak dus al open was) toch ook even kijken of het beestje er toch niet later in heeft kunnen komen? Wellicht even andere producten/spullen controleren die erbij in de buurt staan? (Ik heb werkelijk geen idee wat voor een beestje het is en in welke omstandigheden deze kan (over)leven, dus het zou ook heel goed vanuit het productieproces kunnen komen. Vandaar dat het dus zeker goed is dat je al een melding hebt gemaakt ervan!)
Ts schrijft 'net een pak voeding opengemaakt' dus ik denk een nieuw pak dat nog niet eerder geopend was.
Ik vraag het even voor de zekerheid omdat ze zegt net opengemaakt en niet net een nieuw pak open gemaakt.
Het was idd zoals dreames zegt een volledig nieuw pak, uit het karton en nog vacuüm in de verpakking zelf..