Meerdere keren slijmprop verliezen??

Discussie in 'De bevalling' gestart door Melodios, 19 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melodios

Melodios Actief lid

28 okt 2010
    196
    0
    0
    Hallo allemaal, er zullen vast wel soortgelijke onderwerpen of topics of hoe ze t hier ook noemen :) zijn, maar wist ze zo gauw niet te vinden.
    Ik zit met het volgende, vorige week vrijdag of zaterdag ben ik begonnen met mijn slijmprop te verliezen, in delen. Dit heeft zo een dag of 3 aangehouden en daarna was het over (dacht ik). Heb er daarna dus weer zo een 3 dagen geen last meer van gehad, totdat ik vanmorgen in mn onderbroek keek en weer een grote klodder snot aantrof. Hoe kan dit? Is het normaal dat je de slijmprop dus zeg maar met een soort pauze van een aantal dagen tussendoor kan verliezen?
    Heb dit nog nooit eerder gehoord en vind het een beetje vreemd. Weet ook dat als je de slijmprop bent verloren, het niet wil zeggen dat je dezelfde dag (of die daarna) gelijk gaat bevallen, maar omdat het nu weer helemaal opnieuw lijkt te beginnen, vraag ik me toch af of het nu wel door gaat zetten. Heeft er iemand hier ongeveer hetzelfde meegemaakt of weet hoe dit zit?

Groetjes!

2. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat kan. Ik las hier dat de slijmprop ook weer wordt aangemaakt. Het lijkt dus of je hem meerdere keren verliest.

3. Princi

Princi Fanatiek lid

30 dec 2008
    2.377
    0
    0
    Trainster/Muziektherapeute
    Oss
    Ik verloor delen van mijn slijmprop en had bloedverlies bij 37 weken zwangerschap en dat gedurende en dag. Daarna 4 weken niets en toen verloor ik hem bij de bevalling. Toen was ik 40,5. Het kan allemaal... Ik ken ook verhalen van doorlopend slijm/slijmprop verlies vanaf 27 weken en zij beviel met 37 weken...
    Ik denk wel dat het zegt dat er gerommel is en ik hoop voor je dat het doorzet.

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    De slijmprop kan weer aangemaakt worden. Dus het is niet raar dat je nu weer slijm verliest.

En het is ook geen garantie dat het nu wel begint helaas..

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hier gaat het ook zo...dan 2 dagen slijmprop verliezen...dan weer een paar dagen niet

6. Bri

Bri Niet meer actief

Bij m'n tweede zwangerschap verloor ik bij 31 weken veel dik slijm (met buikkramp, geen bloed). Daarna héél lang niks meer (gelukkig) tot 40 weken. Toen verloor ik opnieuw een prop, deze keer mét bloed en weeën. Een paar uur later was m'n dochter er.

Deel Deze Pagina