Hallo, heb je een pb'tje gestuurd. Ik lees hier dat je het ontzettend druk hebt dus geen probleem als het niet moest lukken. Liefs, Lica
Hoi mellepel Had je mijn Aanvraag nog wel gehad tis namelijk alweer een tijdje geleden dat ik je een pb heb gestuurd Snap het als je het druk hebt hoor doe maar rustig aan maar vroeg me af of je hem wel Hebt Ontvangen
hoi mellepel, ik heb een een paar weekjes geleden een pbtje gestuurd, heb je die wel binnen gekregen? ik hoor het wel. alvst bedankt, susanne
Hey meis, Je hebt t druk zo te zien! Leuk dat je ook pendelt (ik doe t ook al jaren) Succes met de drukte iig. Enne, dames; Pendelen kost best wel wat energie, dus t kan gewoon even duren (ga maar uit van gemiddeld een week, da's zo'n beetje standaard hier op ZP). Iedereen komt iig aan de beurt
hoi mellepel, jij hebt een paar weken geleden voor mij gependeld.... en wilde je nog even laten weten dat het niet helemaal klopt ( maar een beetje wel hihi) jij zei: februari raak je zwanger van een jongen... ik ben nu al zwanger, maar dus wel februari uitgerkend!) ik zou het je nog even laten weten als ik meer wist, dus bij deze en nogmaals bedankt ( ps ben benieuwd of het een jongetje of meisje word, als ik er dan erg in heb laat ik het je nog weten) liefs riniti
MELLEPEL, jE HAD VOOR MIJ GEPENDELD VOOR DEZE MAAND JUNI........ MAAR PENDEL JE DE MAAND VAN BEVRUCHTING OF VAN EEN POSITIEVE TEST........... IK HOOR T GRAAG VAN JE
In ieder geval bedankt voor je pendel.......... HIj klopt hopen dat het geslacht ook klopt.......... Harstikke bedankt meid...........
Mellepel heeft 19 mei voor het laatst gepost. Dat zal verklaren waarom jullie nog geen antwoord hebben gekregen. Ik zou denk ik even geen pbtjes naar haar sturen. De lol gaat er namelijk snel af als je ziet dat je niet door die berg aanvragen heen kunt komen. Dus ik denk dat het verstandig is te wachten totdat Mellepel zichzelf weer meldt.