Alle fake topics grr zelfs een meid die met ons topic mee schreef en in eens ipv een tweeling, n drieling op de wereld zette..
Hoe ranzig ben jij topic LOVE IT!!! stelletje liegebeesten hier allemaal iedereen maar dan ook iedereen doet iets vies!! Topic over handen wassen volgens mij op een gegeven moment heb ik zelfs een meuten afveeg tip gekregen voor na het plassen :O Verder Topic van Kinderlogica, leuke uitspraken vind ik leuk om te lezen vooral die ene over die boerka dat dat kindje zei kijk mama zwarte spoken je kon me opvegen!! edit: check me dixiebitch profielfoto (denk dat ik een naamwijziging ga doen )
Romy. En niet zo lang geleden over sexhanddoeken en kontenwasserijen met een fles water; HILARISCH!!!
Hier ook de hilarische bevallingsverhalen en ook de gewone, heb dat echt avonden gelezen toen ik zwanger was. Verder babynamen, vermaak ik me goed. Jammer dat ik het sexhanddoeken topic heb gemist, klinkt vermakelijk haha. En idd, van die fake tweeling...
Ik lag op de grond van het lachen; mensen die hele bedden gingen verschonen middenin de nacht na de sex en anderen waarvan heel het bed nat en ondergesproeid was, ik wist niet wat ik las, zo komisch!
Ja en ook het van te voren douchen. Oftewel; je hebt zin maaaar,helaas schatje, eerst ffkes douchen Nou, dan zakt mijn zin echt wel tot het 0-punt hoor
Het topic van Romy heb ik gevolgd. Vooral mooi toen hoe began iedereen was met Romy. Foto topics blijven altijd leuk. Rel topics blijven altijd vermakeliijk om te lezen. Reageer bijna nooit. Maar hoe sommige meiden af en toe kunnen reageren daar valt soms je bekkie van op de grond haha. En topics met verhalen die later niet waar blijken te zijn. Te triest voor worden soms. Het topic van Jel (toen nog onder een andere nickname) vond ik ook heel aangrijpend.
Er lopen nog 2 topics over Romy en de ellende is jammer genoeg nog steeds niet voorbij.... http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/368495-dankwoord-mama-romy.html http://www.zwangerschapspagina.nl/peuter-kleuter/338371-deel-2-zp-medeleven-topic-romy-ilona-familie-58.html (denk dat de familie ons medeleven nog steeds wel kan gebruiken)
Kan iemand zich dat Topic van die 'vriendin' van Klingel herinneren? Over een te vroeg geboren kindje (meisje?) ergens in het Noorden? Ben zo benieuwd hoe het met haar gaat... (kan al wel een jaar of 2 geleden zijn oid)