hai ladies! gisterenavond was mijn man weg voor zijn werk, rond 9 uur belde hij op met de mededeling om even in de vriezer te kijken en daar stond ie dan mijn lievelingsbak ijs ben en jerry's strawberry cheesecake zo lief van hem wat is jullie favoriete smaak??
New york super fudge chunk!! Oef... chocola, chocola en nog meer chocola! (en wat noten ertussen) En cookiedough!!! Heerlijk
die new york ken ik niet maar cookie dough is inderdaad een goed alternatief voor mijn strawberry cheese cake
Hihi wat lief! Mijn man kwam laatst thuis van boodschappen doen, zegt ie ik heb een toetje meegenomen. We hadden iets met chocolade en noten, weet niet meer hoe die heet. Cookie dough is ook best lekker maar daar wordt ik wel misselijk van hihi.
Halve bak? Ik kan me nooit inhouden dus ik vreet met gemak (ahem...) een hele op in mn eentje! Cookie dough, Caramel chew chew zijn favo...maar al die andere zijn ook heulemaal prima hoor
Cookie dough en alaska (hij heet net anders, maar het is met marshmallow swirls en witte chocoladebeertjes, mmmmm).
wat een lieve man! ik vind die ene lekker met caramel en stukken caramel/chocola. weet alleen niet hoe die heet want heb t pas 1x gehaald en hemeltje wat was die lekker *kwijl*
Nee maar vond het zo erg om sochtends om half 11 al een hele bak op te eten dus voor me gevoel was het beter als ik een halve op at hahaah