ongesteldheids krampen, wie herkent dit?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamma Cinnie, 7 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hallo meiden,

wie herkent zich hierin!?

Ik ben tussen de 6 en 8 weken zwanger en heb eigenlijk al vanaf dat ik de positieve test heb gedaan een kramperig ongesteld worden gevoel in mijn buik.
    Wie herkent dit?
    Volgens de verloskundige is het de groei van mijn baarmoeder, die bij een tweede heftiger is.
    Toch maak ik me er druk om.......

Liefs,

2. sinada

sinada Niet meer actief

Ja ik herken het. Ik had het met een week of 8 ook

3. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Ik herken het ook. Gister lag ik in bed en toen kreeg ik het heel heftig. Ben in slaap gevallen en de volgende ochtend niks meer aan de hand. Maar nu ik weer op de bank zit en dit berichtje type, heb ik er ook last van. Hoort er geloof ik wel bij ja.

4. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Jep hoort erbij

5. Niet meer actief

Ik had het de eerste 12 weken ook... en ben over 1 dag uitgeteld :D

6. Anita78

Anita78 Lid

21 jul 2008
    24
    0
    0
    secretaresse
    Dat gevoel heb ik al een week. Ben ook een week overtijd. Maar het is net zo'n gevoel alsof ongesteld moet worden, plus die pijnlijke borsten. Het vreemde was dat ik vanaf dat ik stopte met de pil, aldoor n netjes regelmatige cyclus had en nu, nu ik voor de vierde keer ongesteld moest worden, ineens niet meer. Raar.... Test gehaald vanmorgen en ja hoor, BINGO! Maar snap wat je zegt, ik vind het ook een raar gevoel en heb het idee dat ik alsnog ieder moment ongesteld kan worden. Het is zo onwerkelijk!

7. passie83

passie83 Actief lid

12 nov 2008
    133
    0
    0
    student
    appingedam (groningen)
    hoi hoi ben nieuw op deze forum
    ben 7 weken zwanger van de eerste en ik herken deze klachten ook, een soort buikpijn of ik ongesteld moet worden. maar ben nu een stukje gerust nu ik lees dat het heel normaal is.

8. ivisser16

ivisser16 Lid

14 okt 2008
    31
    0
    0
    Krimpen aan de ijssel
    Ken dit gevoel nu ook ben nu 2 dagen over tijd maar wacht nog even met testen. Ben net 3 mnd gestopt met de nuva ring dus kan nog alle kanten.
    Let we hope so :D

9. Mousie

Mousie Lid

4 nov 2008
    14
    0
    0
    Jazeker....Tot nu toe heb ik het ook. Met name de eerste week (toen ik wist dat ik zwanger was) had ik het best extreem.

Nu heb ik er bijna geen last meer van. Mijn dokter zei dat het komt doordat de baarmoeder zich uitrekt en klaarmaakt voor de groei van de baby.

Succes allemaal.

10. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    ik heb het ook!

11. Catje86

Catje86 Bekend lid

1 sep 2008
    602
    0
    0
    Ik heb dit nu al een hele week,maar ben toch echt net ongesteld geweest. echt irritant

12. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik had het sowieso altijd wel vanaf mn eisprong tot aan mn ongi.
    Alleen nu is het veel heftiger!
    Het is ook een beetje een warm gevoel, alsof er iets gloeit in je buik. Het trekt ook door naar mn onderrug...
    Ik weet dat het erbij hoort, maar het lijkt zo erg op menstruatiekrampen dat ik me toch zorgen erom maak ivm vorige mk's...

13. booboo22

booboo22 Bekend lid

14 okt 2008
    929
    0
    0
    Brabant
    ik heb het idd ook al heel de week krampen alsof ik elk moment ongi word, alleen dr gebeurt nixxxxxx

14. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    ik heb het ook heel erg en dus echt nog steeds het idee dat het komt zou ook wel weer. maar goed ikwacht nog ff rustig af en zie het vrijdag wel. als er dan echt nog niks aan dan wagen we het erop.

15. anja1983

anja1983 Lid

18 nov 2008
    9
    0
    0
    temse
    hey, dit gevoel heb ik dus ook, en was der echt bang van omdat dokter zei da ik nog maar pril zwanger ben,maar nu ik dit allemaal lees ben ik ook wat gerust gesteld...
    het is ook mijn eerste, dus allemaal nieuw, en elk dingetje is onrustwekkend vind ik...
    misselijk ben ik ook wel, maar gelukkig nog niet tot overgeven...

16. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    bij onze eerste heb ik het heel erg gehad. mega banden pijn dat ik snachts echt over de grond ant rollen was en haastm oest overgeven zo heftig was het. maar onze meid is er toen toch echt maanden later gezond en wel uitgekomen hoor hihihi.

17. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Nou ik heb het niet dat ik echt pijn heb....voel het soms wel maar ja wat is pijn?!
    Probeer me overal maar het minste druk pver te maken want stress is ook niet goed!

18. carolina

carolina Actief lid

20 nov 2008
    207
    0
    0
    clientbegeleider gehandicaptenzorg
    bergen op zoom
    Ik heb er inderdaad ook ik last van, wat me ook weer wat onzeker maakt. Maar nu ik lees dat het bij jullie ook is, gaat het weer beter hhahaha. 5 weken is ooknog zo pril he

19. ilonaa

ilonaa Bekend lid

9 jul 2008
    784
    1
    0
    hellevoetsluis
    hoi meiden,

Ik heb zo'n 9dgn geleden een eisprong gehad en idd
    vanaf toen een ongi-gevoel en last van mijn onderrug.
    Maar groeit je baarmoeder al direct vanaf innestelling? Kan je dat dan al zo snel voelen?

liefs ilona

20. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    De wel bekende bandenpijn

Heel vervelend maar het hoort erbij.
    Alles door gaar groeien dus je banden komen onder spanning te staan en dat voel je.

Had het ook en heb het nu weer.
    5 dagen voor NOD al positief getest maar omdat hier nog van alles kan gebeuren wacht ik tot maandag voor ik het het echt geloof.

Deel Deze Pagina