Ben je wel eens herkend op straat als zwp'er?? Of heb jij een lid herkend op straat?

Discussie in 'De lounge' gestart door BeingMommy, 24 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Nope nog niemand herkent en ook nog niet herkend, althans er is nog niemand op me afgestapt ..

Nog nooit gehoord '' Heeeey Kippiekip '' hahahha

maar spreek me maar gewoon aan hoor als je me ziet :D

2. mieks

mieks Fanatiek lid

11 jun 2010
    3.119
    1
    0
    Gastouder
    Gelderland
    Wij kennen elkaar ook al van voor mijn zp tijd :p Op zp dacht ik ineens...he bekende foto! ;)

3. mamazeyad

mamazeyad Niet meer actief

gelukkig snap je het:)
    ja bij de spazioflats:) ik parkeer altijd daar me auto, als ik even snel naar de kruitvat of sting moet.

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Nee, heb nog nooit iemand gezien/herkend!
    (op de meetings na)

5. SDonya

SDonya Niet meer actief

Oo maar dat is dan wel alweer een tijdje geleden dan toch? Ik was eerst elke dag daar aangezien ik woonde in een van de torens. Ben nu alweer 2 maanden verhuist en eigenlijk bijna nooit meer op die hoek. Woon je ook in Zoetermeer dan?

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik ken sowieso een groep meiden in t echt via hier, maar dat is omdat we al jaren kletsen met elkaar :)

Een tijdje geleden zag ik Amfy + gezin in een winkel, maar het was zo enorm druk en ik stond best een eindje ver dus heb niks gezegd verder; ben niet zo'n type die dan keihard door de winkel gaat schreeuwen :p
    (eenmaal thuis natuurlijk wel even gemeld dat ik haar gezien heb ;))

7. Sugarblossom

Sugarblossom VIP lid

23 jul 2010
    5.439
    11
    38
    Vrouw
    Nederland
    Haha ik nog niet :p Er komt 1tje bij mij een dorp verder wonen en kan zijn dat ik haar straks wel gaat zien :D met haar heb ik ook contact.

8. lioness74

lioness74 Niet meer actief

Nee niet dat ik weet...

9. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    ja Be happy in het umcg hadden toevallig de zelfde dag een afspraak .

En katek ook gezien en gesproken in umcg .

Ella ken ik ook toeval ze werkt vlak bij mij in de buurt
    En is nu collega van mij , werken beide bij het zelfde bedrijf .

10. Triskele

Triskele Niet meer actief

nee eigenlijk niet, we hebben wel ons vaste eigen forum (wat begon hier) die ken ik natuurlijk wel gewoon real life maar ik ben nog nooit herkend (en ben echt totaal NIET undercover hier geloof ik) en heb nog nooit iemand anders herkend..

11. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb toevallig net een pb naar iemand gestuurd. Maar heb haar al eerder gezien. Herkende haar kinderen. Ook niet zo moeilijk. Ik werk midden in het centrum in een stadscafe in de stad waar ze woont :)

12. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Eens even goed die parkeerplekken in de gaten houden dan Mamazeyad :p

Ik kreeg laatst een berichtje van een member of ik in de Bristol in Zoetermeer stond, maar ik was het niet.
    En toen ik zwanger was van Mayron leerde ik bij de juli2008 zwangergroep iemand kennen die ook in Zoetermeer woonde en heel toevallig had ze haar zoon op het zelfde kinderdagverblijf opgegeven als ik Mayron, en ze kwamen nog bij elkaar in de klas ook. Dat was wel grappig.

13. kippiekip

kippiekip Niet meer actief

Ik heb ook het voordeel dat uit het gehucht waar ik vandaan kom niet zoveel zpers zitten... ;)

14. veghelsemeid

veghelsemeid Fanatiek lid

3 aug 2008
    2.083
    0
    0
    huisvrouw
    veghel
    ja meerdere
    o.a. lydia1986

justinsmama

en sandraske

15. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.827
    19.159
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik ben -voor zover ik weet- nog nooit herkend. Nu ben ik redelijk anoniem hier, of dat probeer ik in ieder geval te zijn.
    Van een aantal zp-ers weet ik wel dat ze ongeveer in dezelfde regio wonen, maar ik denk niet dat ik iemand zou herkennen als ik die los in het wild tegen zou komen.

16. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Haha wat leuk dames!
    Toch best nog wat.. Leuke reacties!

Ik weet de gebruikersnaam niet van het lid dat ik vandaag denk gezien te hebben. Volgens mij iets met Dnze..

17. din0

din0 VIP lid

14 aug 2011
    5.172
    1.848
    113
    Ik ken wel iemand hier op ZP van me school.
    En een groep dan :D
    Maar anderen nee nog niet:)

Ik vraag me ook wel eens af of ik gezien ben door de mensjes die hier vandaan komen (Z'meer).

18. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    ja afgelopen vakantie in Frankrijk...we stonden op dezelfde camping...een mede december 2007 mama...ben op haar afgestapt, was erg grappig

19. BeingMommy

BeingMommy Fanatiek lid

19 dec 2009
    2.089
    0
    0
    Oo Frederike dat is helemaal leuk zeg, in het buitenland nog wel haha. Nog een leuke vakantie gehad samen?

20. frederike80

frederike80 Fanatiek lid

21 feb 2007
    1.923
    0
    0
    oosterwolde (fr)
    @BeingMommy...ja hoor was leuk...we kwamen elkaar regelmatig tegen bij het zwembad en bij het restaurant :D

Deel Deze Pagina