Ik denk niet dat je meer vruchtbaar ben dan normaal. Vruchtbaarheidheid wordt naast andere factoren voornamelijk door je eisprong bepaald. Als je een eisprong hebt dan ben je vruchtbaar ongeacht of je net een miskraam heb gehad. Wat ik je wel wil adviseren is om toch een cyclus af te wachten zodat je lichaam zich kan herstellen en de hormonen uit je lichaam zijn.
hoi dat is moeilijk te zeggen ik heb vorig jaar een miskraam gehad en ik heb er weer 7 maanden over gedaan om zwanger te worden dus dat is moeilijk te bepalen groetjes helen en jaimy
Mijn gynaecoloog heeft toen tegen mij gezegd dat het wel 6 maanden weer kon duren omdat je lichaam moet herstellen. maar was 2 maand erna gewoon weer zwanger. dus alles kan. de ene doet er een jaar over de ander is gelijk zwanger. Je moet ervan uitgaan dat het een bakerpraatje is, want ieder lichaam is anders en hersteld anders. Je dokter zal misschien wel adviseren om een maand te wachten. (is bij mij niet gebeurd,mochten er wel voor gaan maar zou toch niet zwanger worden.) maar dit is om je cyclus weer te bepalen omdat je dat niet weet. zat zelf altijd op 23 dagen ,na de miskraam en de bbz zat ik op 35 dagen.
Het verschilt per persoon, ik zelf ben na mijn miskraam gelijk de maand daarop weer zwanger geworden, dat ging toen weer mis, en de maand daarop was ik ook weer gelijk zwanger en dat gaat nu gelukkig heel goed, ben nu 14 weken en 3 dagen zwanger..
Ik ben na mijn miskraam ook gelijk weer zwanger geworden. Dus niet meer ongesteld geweest. Ben nu ruim 21 weken zwanger en alles gaat heel goed. Gina