Mijn dochtertje is net acht maanden maar heel langzaam begin ik toe te leven naar een tweede kindje (zoals zovelen op dit forum volgens mij). Ik krijg alleen veel verschillende geluiden over een tweede. De één zegt dat je het er zo even bij doet, de ander vindt het vreselijk zwaar. Natuurlijk is dit erg afhankelijk van het kindje zelf maar toch ben ik erg benieuwd naar hoe jullie dit (hebben) ervaren. Alvast hartelijk dank voor jullie reacties.
hier kan je ook het 1 en ander lezen,deze topic had ik gemaakt: http://www.zwangerschapspagina.nl/baby-dreumes/212881-2-jaar-verschil-tussen-1e-kindje-2e.html
tja het is heel verschillend. mijn meiden zijn dicht op elkaar (schelen 21 maanden) en af en toe is het dagen erg zwaar. vooral als ze allebei niet lekker zijn of huilerig (lijkt wel alsof ze elkaar aansteken hihi) maar andere dagen is het echt peace of cake. dan slaapt de oudste goed gedraagt zich en de jongste drinkt en is voor de rest ook rustig. hahahahahahahahaha maar al met al geniet ik volop. zelfs op de zwaardere dagen!
Mijn oudste was 21 maanden toen de jongste werd geboren. Ik was net zwanger toen hij net 1 was. Ik vond dat het zwaarst.. erg misselijk en vermoeid en dan nog voor een baby zorgen. Daarna kon ik hem niet meer goed tillen op het eind terwijl hij nog niet de trap op en af kon... Nu ik ze beide heb vond ik het in het begin even googelen maar nu lukt het prima.