kan iemand mij helpen ben nu 7 weken zwanger en denk dat ik last heb van bandenpijn erg veel pijn in me liezen en onderrug had bij mijn eerste zwangerschap ook al last van maar pas later heeft iemand tips???
Ik ben nu voor de 2de keer goed zwanger en bij mij steekt bandenpijn ook de kop op. Zoals de meeste kwaaltjes maakt het me onzeker omdat zelfs als ik lig of zit er last van heb. Blijkbaar kan je er tijdens je 2de zwangerschap er meer last van hebben en vroeger. Ik ga in ieder geval al een steunband halen. Want volgens mij is dit niet het laatste dat ik ervan voel. Ik heb sowieso al een buik en die is nu duidelijk aan het groeien. Dus kan ik de "steun" wel gebruiken. Bij mij zit het vooral in de liezen als ik me omdraai of een snelle beweging maak. Maar jou pijn klinkt ook al behoorlijk als bandenpijn! Vervelend he.
ja het is erg vervelend en idd zeker ook als je ff een snelle en verkeerde beweging maakt en een steunband is een goed idee ga er ook alvast maar 1 halen en mijn buik begint ook al te groeien echt raar dat bij een tweede alles soveel sneller gaat
Ik had bij mijn dochter ook heel vroeg al bandenpijn, al voor mn nod zelfs en helemaal aan het einde weer. Het verschilt dus erg per persoon! Ik ben nu heel pril zwanger maar heb al bandenpijn apart he! Het kan dus al heel vroeg.
jeetje ja ik sta er ook wel van te kijke dat het al zo vroeg kan maar als je nadenkt al die hormonen beginnen ook zo vroeg toch had bij de vorige zwangerschap ook en ook fysio gehad maar niet egt geholpen en nu heb ik het fijne beroep als kapster en moet heel de dag staan niet erg fijn de vorige keer moest ik al stoppen met werken toen ik 3,5 maand zwanger was omdat het niet uit te houden was maar nu komt het al veel sneller!! zal mijn baas blij mee zijn