Dit is een vraag aan de dames die al een of meerdere kinderen hebben Wanneer was jullie kindje ingedaald en wanneer ben je bevallen? Ik vraag me namelijk af of er een verband is met vroeg/laat indalen en vroeg/laat bevallen. Ben benieuwd naar de reacties!
Belle is nooit goed ingedaald geweest en is geboren met 41+4 dagen dit meisje in mijn buik ligt wel genoeg naar ondere maar lag vorige week nog steeds niet vast en helaas komt deze ook niet vroeg zoals je aan mijn banner ziet bij mijn zusje was de baby wel vroeg ingedaald weet niet meer wanneer maar die is in week 38 bevallen
mijn dochter is pas goed gaan liggen met 35 weken daarvoor lag ze dwars, met 37 weken is ze ingedaalt en met 38 weken bevallen nu lag de uk goed tot deze week en ligt nu dit in een stuit. hopelijk draait het nog snel. 2 weken geleden lag hij goed en zelfs al ingedaalt maar is er toch nog uit weten te floepen. de verloskundige denkt echter dat ik niet ga lopen tot 40 weken omdat ik veel last heb van pijnlijke voorweeen enzo maar we zullen zien hoe het gaat lopen. denk dus niet dat het vroeg indalen iets wil zeggen over de tijdstip van bevallen. er zijn genoeg kindjes die nog niet ingedaalt zijn als de bevalling begint
eerste dochter ingedaalt met de 32 a 34 weken en bevallen met de 39,4 weken deze kleine ingedaalt met de 39,1 weken en nog niet bevallen
Mijnes rond de 33 weken ingedaald netjes hoofdje naar beneden, en nu alsnog weer overdwars gaan liggen!
het indalen wilt niks zeggen over de bevalling. je baby kan vroeg in de zwangerschap ingedaald zijn maar dat wilt nog neit zeggen dat ie ook vroeg geboren zal worden. dat dacht ik dus ook maar dat is niet zo.
Mijn zoontje was op 41wk nog niet ingedaald, op 41+1 ben ik bevallen. Dus ergens in die laatste 24 uur ingedaald, of tijdens de bevalling zelf.. Hij lag al wel weken in de goede houding, maar steeds met zijn koppie nog iets los.
Mijn zoontje was met 32 weken al ingedaalt maar lag nog niet vast. Hij is weer terug gegaan en pas echt met de bevalling ingedaalt
Kyra is nooit helemaal ingedaald en ben bevallen met 38 weken. Nu weet ik het nog niet! Morgen weer naar de vk.
Die van ons lag met 34 al flink diep volgens de gyn en met 36w4d lag hij/zij uiteraard nog steeds diep maar nog niet vast in het bekken. Dus even afwachten wanneer de kleine spruit besluit om te komen
Vorige kindje was met 35 weken ingedaald, maar wel in een stuit. Ze hebben hem met 37 weken er weer uitgetild en proberen te draaien wat mislukte. Kindje lag muurvast. Was geen beweging in te krijgen. Daarna met 38 weken bevallen