bijna 4 weken zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door pauladuijf, 10 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pauladuijf

pauladuijf Nieuw lid

8 apr 2008
    1
    0
    0
    icter
    oss
    Lieve mensen :D

Ik denk dat ik zwanger ben maar nu begin ik toch te twijffelen.
    op 28 maart was mijn vruchtbare dag we hebben toen sex gehad en sinds afgelopen zondag 6 april ben ik moe, met vlagen misselijk en ik heb van maandag tot gisteren eigenlijk een zeurende pijn in mijn onderbuik gehad een soort menstuatie pijn maar dan anders, ook met stekken aan de ene kant en dan was het weer weg en dan zat het bij de andere kant.
    en dan vooral in de avond....wat ik heel raar vind want dat heb ik anders nooit.

nu heb ik al 2 testen gedaan gisteren 9 april en vandaag 10 april en die waren niet positief, maar eigenlijk hoor ik de 14 ongesteld te worden...

mijn vragen zijn:

-kan het wezen dat die testen nog niet kunnen dus dat het te vroeg is daarvoor.

-en wat zijn die pijnen die ik heb gevoelt heeft iemand dat wel eens gehad?

2. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    waren de testen positief?

3. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik zal wachten tot de 14e is er dan nog niets dan gooi je er gewoon nog een test tegenaan en dan duimen wij heel hard dat die positief is :D

4. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ik snap er nu niks meer van .... je nod is 14-4 je testen negatief en in je onderschrift staat dat je zwanger bent....

5. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    pauladuijf (Do Apr 10, 2008 4:52 pm)

--------------------------------------------------------------------------------
    dat staat er toch bij dat ik nu twijfel

6. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Ik heb het bericht van Paula even in dit topic geplakt. Ik zag dat je het verkeerde knopje had gebruikt ;)!

Groetjes,
    Josien

7. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    ja dat lees ik maar je gaat toch niet neerzetten dat je zwanger bent terwijl je geen positesten hebt en je nod nog 4 dagen duurt!

misschien klink ik heel bot nu mijn excuses ervoor maar ik ben gewoon heel bang dat de teleurstelling zo groot voor je is als je wel gewoon ongi word.... niet dat ik daar iets mee te maken heb maar toch.

meis ik blijf voor je duimen dat je de 14e (of misschien al eerder) gewoon een positieve test hebt en dat mijn praatje voor niks was!

succes en veel liefs Shir **duimduimduim**

8. Moesje78

Moesje78 Fanatiek lid

26 apr 2006
    2.177
    1
    0
    de een voelt niks en is zwanger en de ander heeft het gevoel ongesteld te worden en is zwanger en weer een ander heeft symptomen en is inderdaad zwanger.....

kortom: je weet niks zeker en bij iedereen is het anders, dus nog even geduld dan weet je het zeker.
    ook een beetje bot maar verheug je gewoon nergens op, dan is de teleurstelling misschien kleiner.

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Bericht verplaatst naar zwanger worden aangezien het nog niet zeker is of je zwanger bent.

Hopelijk kan je je snel melden onder het topic ik ben zwanger.

Kwebbel
    Moderator

10. cindybaby37

cindybaby37 Actief lid

beetje raar allemaal of ligt dat nu aan mij :-k :-k

11. beetje apart ja! ben je nu wel of niet zwanger?

12. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Nee ligt niet aan jou ;) Ik snap 't ook niet zo

13. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.068
    2.203
    113
    Brabant
    hihi, ben dus ook niet de enige.. eigenlijk reageer ik nooit op iemands eerste berichtje (shame on me) veelste vaak dat ze vervolgens niks meer zeggen:)

14. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    28 Maart was je vruchtbare dag zeg je, weet je dat “gewoon” omdat je uitgaat van de standaards van eisprong op dag 14, of dmv ovulatietesten of ?

Uitgaande dat je idd je eisprong had op 28 mrt….dan tel je er 14 dgn bij zit je op vrijdag 11 April…je hebt 2 negatieve testen gehad 2 en 1 dag voor je Nod dus tja ik denk dat je er van uit moet gaan dat je niet zwanger bent, en zeker geen onderschrift maken dat je al zwanger bent, terwijl je nog geen positieve test in handen hebt…dat is een beetje voorbarig vindt je zelf ook niet…

Denk dat jij met alles hebt zitten denken dat je zondag je eisprong hebt, en je “geest” kan hele rare dingen met je uithalen als je zelf ergens overtuigd van bent…en zo te lezen ben jij ervan overtuigd dat je zwanger bent en dan kan je zelfs allerlei symptomen hebben die op een zwangerschap lijken terwijl dit helemaal niet zo is…

Ik krijg met het lezen van jouw berichtje een beetje een naar gevoel….een soort van “herhaling” want dit soort berichtjes hebben we hier al eerder mogen lezen, en toen kwam er een bericht van die persoon dat ze toch “maling” had aan “ons” en dat ze echt wel zwanger was, ineens had ze een positieve test, om vervolgens 2 dgn later zich te melden bij het mk topic… :(

Ik zou zeggen wacht lekker tot je over je nod zit, voor je weer gaat testen…

15. roshi

roshi VIP lid

8 mei 2006
    6.706
    0
    0
    directie secateresse
    den haag
    inderdaad vreemd daarom mijn reactie... maarja toen ik zelf las dat het een beetje bot zou kunnen overkomen dacht ik bij mezelf "zet het er even bij voor je scheve gezichten krijg" maar gelukkig ben ik niet de enige ;)
    wat ik helemaal vreemd vind is dat ze al 2 miskramen gehad zou hebben... nou dan pas je wel op met wat je zegt.. toch? naja we zullen het zien...

16. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    krijg altijd een beetje "rare gevoelens" bij zulke berichtjes, maar ja dat zal wel komen doordat er al genoeg van dat soort berichtjes zijn geweest en die je uiteindelijk in het mk topic tegenkomt :( terwijl het vantevoren al voorspeld was...

17. marijke25

marijke25 Actief lid

27 mrt 2007
    266
    0
    0
    administratief medewerkster
    wezep
    wacht met testen tot na de dag dat je ongi moet worden.
    ik had ook buikpijn alsof ik ongesteld moest worden... alleen was het dus bij ons wel raak deze keer.
    ik wens je veel succes bij de volgende test.
    verander wel je banner even want het is wel erg verwarrend.

18. Iuno

Iuno Bekend lid

12 feb 2008
    955
    0
    0
    Heb zelf - gelukkig! - geen ervaring met mk, maar vraag me zowieso af waar het goed voor is, al dat getest vóór NOD. Ookal krijg je dan al een positieve test, er kan nog zòveel misgaan...
    Vraag me ook af of je als het misgaat bij/vlak na het innestelen al zou moeten spreken van een mk :-k . Ik bedoel, had je dan niet vóór NOD al getest en wordt je, misschien ietsje later, maar wel gewoon ongesteld, had je er helamaal niets van geweten!

Daarom ga ik ook pas testen als ik minstens 5 dagen nà de NOD van m'n langste cyclus zit. Dan zou het in principe in 1x duidelijk moeten zijn! :D

19. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik vind het allemaal een beetje vreemd dus ik ga er verder ook niks op zeggen :)
    Maar ik had wel even een vraagje wat betreft positief testen voor NOD en alsnog ongesteld worden.
    HCG wordt normaal gesproken pas aangemaakt na innesteling... Hoe zou je dan positief kunnen testen terwijl de innesteling mislukt? Dan wordt er toch geen HCG aangemaakt, of in ieder geval toch niet genoeg om t te kunnen zien op een test?
    Ik snap dat gewoon niet helemaal dus het zou heel fijn zijn als iemand mij dat uit zou kunnen leggen :)

20. butt3rfly

butt3rfly Actief lid

8 mrt 2008
    434
    0
    0
    omgeving Gouda
    Heel veel zwangerschappen eindigen al vóór je menstruatie (ik dacht iets van 60% maar ik kan er ook gigantisch naast zitten :rolleyes: ), omdat er bijvoorbeeld iets mis gaat bij de innesteling of als er 'iets' niet goed is met het kindje. Je test dan dus vóór je nod positief, maar je wordt alsnog ongesteld. Omdat er zoveel zwangerschappen zo vroeg al misgaan, wordt dus pas aangeraden om niet voor je nod te testen (én omdat dan vaak het HCG pas aangetoond kan worden in je urine)...

Deel Deze Pagina