Bij Kruidvat (staan volgens mij deze week weer in de folder) in een soort metallic rood/roze. 29,95 voor betaald.
ik heb neppe, zilver kleur en ze waren 10 euro bij bristol. lopen heerlijk maar terwijl ik dit typ bedenk ik me dat je niet zulke antwoorden wilt, maar over echte birkies
ik heb toen een paar bij trekpleister gekocht.. zilver.. 29,95 een paar bij kruidvat zwarte lak 29.95 en ik heb vorig jaar een paar via mp gekocht dat meisje had er 1 keer binnen op gelopen maar vond het niets.. voor 10 euro die draag ik nu veel dat zijn grijse met een witte zool
ik heb grijze gizeh, witte madrid flor en bruine madrid flor. Ik koop ze elk jaar op de markt in epe. Voor 25.-
Echt al jaren geleden gekocht, witte met een witte zool. Volgens mij 50 voor betaald toen En ik ga zo eens bij het Kruidvat kijken of ze nog wat hebben in mijn maat. Voor mij geen gewone flipflops meer
Slippers, Sandalen & Flip Flops Outlet - Dames - Brand4Less Hier heb ik ze van de week voor mijn vriend besteld. Zijn goedkoper dan bij een schoenenwinkel. Voor mezelf en dochter heb ik laatst hier besteld: Birkenstock all over the world by Baumhouse GmbH En de overige paren heb ik al een tijdje en heb ik in schoenenwinkels gekocht
Ik heb: Zwarte gizeh witte gizeh zwarte met een zwarte binnenkant ( ipv t bruine suéde ) en paarse. Ik heb appelgroene madrid witte madrid en roze madrid Gekocht bij coach nelson kruidvat scapino en een eenmanszaakje bij ons in het winkelcentrum.
Oh en ik heb van de Gizeh de zilveren, witte en zwarte. En dan heb ik nog 2 paar madrid, blauw en roze.
Ik heb ze via internet besteld bij www.birk.nl. ik heb ze van papillio. zilver met een gesp met steentjes
Ik Heb ze afgelopen weekend gekocht bij schoenenreus Damesslipper - Papillio - wit - Altijd actueel, altijd de laagste prijs! Schoenenreus De birkenstock-papillio zit zilvere vlekjes op vind ze net iets leuker dan de "effen" kleuren en ze lopen zalig
Heb ik niet. Heb een ander model die aan de voorkant dicht zit, meer een soort (zomer)schoen dus). Is het nu ineens die Gizeh die in is, vorig jaar was het toch de Madrid?
Zwart lak online besteld bij Schuurman Schoenen. Kruidvat had mijn maat niet meer vandaar. Was 35 euro incl. verzendkosten.
Ik heb zilveren en metallic bruine Gizeh en metallic blauwe Madrid. Alleen de Madrid vind ik verschrikkelijk! Het bandje zit veel te ver naar voren waardoor ze na een minuut of 15 niet meer lekker lopen. Ik had de sneeën in mn voeten ervan... Ik heb ze overigens bij de Makro gekocht vorig jaar; voor 20-25 euro per paar.