Lieve meiden, Even een korte samenvatting voor degene die mijn andere bericht niet hebben gelezen,, vorige week vrijdag ochtend positief getest met KV test en clear blue gaf zwanger 1-2 aan,, wij helemaal blij,, s middags verloor ik bloed dus gelijk de gynaecoloog gebeld we mochten s avonds bloed laten prikken en zondag avond nog eens,, maandag mocht ik bellen,, de hcg waarde was wel iets gestegen dus was zeker nog zwanger maar hij hoopt dat hij nog meer stijgt,, hij was van vrijdag 15 naar zondag 33 gegaan,, ik heb met hem afgesproken dat ik vrijdag morgen weer bloed laat prikken en s middags bij hem op controle kom,, hij zal dan ook wel een echo maken om te kijken,, goed of niet goed,, ik lees trouwens bij heel veel dat het steeds zo moeilijk is om een afspraak te maken voor een echo,, bij ons is dat geen probleem de gynaecoloog regelt dit ook allemaal zelf,, ik ga bewust geen testen halen,, wil mezelf niet gek maken! kan gelukkig vrij positief blijven en ga er dus ook van uit dat ik gewoon nog zwanger ben en rond 28 maart 2016 ons wondertje mag bewonderen! (en dat terwijl ik snel negatief kan zijn,,) heeft er iemand ervaring met een lage hcg in een beginnende zwangerschap?? Liefs, x
In principe hoort je hcg waarde iedere 48u te verdubbelen dat is bij jou gewoon het geval. Ik zou me geen zorgen maken Bij mij was de eerste meting 38,6 en over 48u 108.
Volgens mij is hij inderdaad goed gestegen (verdubbeld) ik denk alleen niet dat je al 5 weken bent gezien je test en lage waarde. Maar net 4 weken dus houd daar wel rekening mee bij je echo
Hoi! Spannend begin, op deze manier. Ik hoop dat je inderdaad over een aantal maanden jullie wondertje mag begroeten. Uit deze tabel kun je veel info halen: Hcg-waarden tabel Sterkte ermee!
Meiske toch, wat een start! Ik weet alles van spanning! Niet op deze manier dan toch maar verdubbeling is goed! Alleen die waarde (38) met 5 weken kan niet, dat is onmogelijk dan zit jw echt rond je nod. Heel veel sterkte meid ik weet hoe spanning voelt kus
He, De verdubbeling is goed hoor! Mijn hcg was 46 met 4,3 weken zwangerschap...dat was best laag, maar verdubbelde goed en ben inmiddels 35 weken zwanger. Ik hoop dat het goed blijft verdubbelen! Suc6
Als je in de tabel kijkt waarvan ik eerder de link postte, zie je dat je met 5 weken een waarde kunt hebben tussen de 18 en de 7340. Dus het kan! En het kan ook goedkomen! De waarde kan gewoon heel erg verschillen.