Wat balen zeg.. Hier ook geen goede ervaringen met bon prix. Ik ben allang klaar met ze. Maar indd wel leuke bh's!
Ik zou ook boos zijn! Wel een lekkere uitlaatklep voor de hormonen... Moet denk ook even iets bestellen daar
Nou eh, wat er dus nu gebeurde... Ik vertelde het zo aan mijn vriend en hij zei: je MOET klagen op hun Facebook. Dus ik ga klagen en dergelijke; staat er ineens: Hoi Joyce, op onze website staat er inderdaad een set van 3. Mijn excuses. Ter compensatie van het ongemak, stuur ik deze set nogmaals naar je op en volledig gratis. Kan je je klantgegevens doorsturen naar -e-mailadres- zodat ik dit in orde kan maken? Groetjes, Günther Als dit werkelijkheid is, dan vind ik het prima service en neem ik alles terug
Eet staan twee bhs op het plaatje en ook in de beschrijving staat duidelijk dat het er maar twee zijn een bedrukte en een effen. Als je duidelijk had gelezen had je kunnen weten dat het er maar twee zijn. Ook gezien de prijs. Zoiets is niet na 1 telefoontje aangepast.
Ik kreeg daarnet een e-mail: Dus het lijkt er wel op. Ik zie namelijk op 'mijn Bon Prix' een bestelling staan van 0,00 euro. So that's pretty cool!
Wat het ergste is aan BonPrix is dat je bij retourneren pas na een paar weken je geld terug hebt, terwijl dat bij ander webbedrijven veel eerder is! Ik vind hun site ook traag en onduidelijk. Nee, geen fijne webwinkel en ik bestel er ook nooit meer!
Ik heb zelf ook voedingsbeha's van Bonprix gekocht destijds en vond ze niet zo fijn, dat haakje ging vaak open, waardoor je een lekkende blote borst had, en dat flapje naar beneden hing. Ik zie dat er nog geen reviews zijn. Misschien even invullen daaronderaan? Lekker je ongenoegen uitspreken.
Hahahaha, nou ja, bij mij werkte het volgens mij Ik hoop dat ik de gratis bh's krijg - dan maak ik direct het bedrag over. BonPrix heeft dit dan wel mooi opgelost, vind ik zelf. Zo stug als dat de mevrouw van de servicelijn was, zo makkelijk gaat het via Facebook. Als ik dat geweten had, had ik never nooit niet gebeld!
Joh, zijn dat dezelfde? Ik heb 2 zwarte bh's gekocht en die zitten heerlijk. Ze floepen niet zomaar open bij mij, in ieder geval. Mocht ik dat merken dan zet ik er inderdaad een negatieve review neer. Maar tot nu toe gaat het goed. Vind het wel grappig, zo'n voedingsbh, af en toe extra airco. Ik zei al voor de grap tegen VL dat ik zelfs na het borstvoeden die bh's ga dragen, zo lekker zitten ze
Volgens mij wel de zelfde, alleen een ander printje. Maar heb ook best zware grote borsten. Dus daar zal wel verschil in zitten.
Ik heb 105F hoor tegenwoordig met de zwangerschap; die meloenen wegen ook aardig wat But so far, so good! Het floept inderdaad wel makkelijk los, maar het is nog niet tegen mijn wil in voor gekomen
Ik zou me er eigenlijk niet zo druk om kunnen maken... Het is alleen de titel waar staat dat t er 3 zijn dus ik zou gewoon denken dat het een typfoutje is. Maarja, misschien ben ik wel te makkelijk met dit soort dingen (helemaal als ik nu lees dat je ze gratis krijgt )
Als ik iets bestel waarbij "3 stuks" in de titel staat en ik krijg er 2 is het niet meer dan normaal om er achteraan te gaan lijkt me..
Nou ik was er echt serieus van overtuigd dat ik er drie zou krijgen en dacht dat de derde gewoon dezelfde was, die simpelweg gewoon niet op de foto stond. Ik heb persoonlijk meer met het geschreven woord dan dat ik van een plaatje koop. Ik snap alleen wel waarom ik mij afvroeg waarom ik nergens kon vinden welk v/d twee prints de derde bh had. But i just didn't care. Set van 3 is een set van 3.
ik bestel al jaren dingen bij de bon prix en er nog nooit problemen mee gehad. Als ik dingen terug stuur storten ze het geld netjes op mijn rekening (duurt vaak wel even maar het komt er altijd netjes op). Afgelopen zondagavond nog snel even een jurk voor de vakantie besteld en een shirt voor mijn man en vandaag binnen gekregen. Althans mijn jurk en een briefje met hun verontschuldiging dat het shirt voor mijn man niet meer leverbaar was en dat ze het geld terug zullen storten. qua kwaliteit, tja het zijn echt seizoen kleding dus ik verwacht er niet meer van. Kan het 1 zomer dragen en dan gaat het meestal weg, maar ja daar is de prijs dan ook naar.