Over drie wk ben ik uitgerekend en hoop bv te mogen geven.. Geen energie meer om lekker te shoppen.. Maarvwil voor eerste weken graag wat leuke en handige kleding kopen.. Leuk rood jurkje, tops met knoopjes in frisse kleuren.. Wie heeft de ultieme tip?
De bevalling afwachten en dan eerst maar eens zien hoe je je dan voelt Ik moest er beide keren sowieso de eerste week/2 weken niet aan denken om me leuk aan te kleden haha. Ik had zoveel pijn en was zooooo moe van alles dat mn kleding me echt geen bal kon schelen Ik droeg gewoon tops met spaghettibandjes of shirtjes, (beide keren midden in de zomer bevallen) en slobberbroeken. Mocht jij je nou wel snel goed voelen dan kun je altijd nog online kijken en het lekker makkelijk door de postbode laten bezorgen
Bij prettymum.nl verkopen ze heel handige borstvoedingshemdjes. Zit je ook niet met een blote buik/rug. Succes met de laatste loodjes!
Ik ben echt superblij met mijn boob shirtjes. Heel lekker stofje en makkelijk voeden. Ik heb ze het liefst de hele week aan als ik thuis ben Niet goedkoop, maar ik vind ze beter dan strakke hempjes met ingebouwde BH.
Ik draag deze top ontzettend veel: Noppies voedingstop, black | borstvoeding top. Ik heb hem ook in het wit.