Hoihoi! Eigenlijk wil ik met dit topic alleen maar zeggen dat een innesteling wel degelijk pijn kan doen! Ik lees zoveel reacties van vrouwen dat je dat helemaal niet kan voelen etc, maar ik heb toch echt wel een week voor positieve test hele erge steken in buik en liezen gehad 3 dagen lang. Zelfs de dokter zei dat t van een innesteling kon komen. Dus bij deze: iedere vrouw is anders en elk lichaam reageert anders. Dat 70% niets voelt wil niet zeggen dat je niets kán voelen! Dat moest er even uit ^^
Kristel ik hoop dat ik het deze maand ook mag voelen, dan weet ik in iedergeval dat er wat gaande is daar beneden....
Toen ik zwanger was van mijn zoontje heb ik denk ik ook de innesteling gevoeld. Bij een cyclus van 29 dagen zou ik 16 januari (2007) mijn NOD hebben. Op 14 januari had ik een twijfelachtige lichte streep, daarna 5 negatieve testen gehad en uiteindelijk op 21 januari pas een duidelijke positieve test. Op 16 januari had ik echter krampen/steken in mijn buik, zo heftig dat ik gewoon moest gaan liggen. Waarschijnlijk heb ik dus een langere cyclus gehad, waardoor ik laat positief testte en zijn die krampen een innesteling geweest.
Het is ook heel verschillend! Ik heb weer helemaal niks gevoeld...ik heb alleen een innestelingsbloeding gehad. Wel gelijk de dag erna kreeg ik last van mijn borsten e.d. Maar mijn GYN zei ook dat je het kon voelen....vooral als er echt op let!
Ik heb het 1 keer wel gevoeld, 1 keer een innestellingsbloeding en 1 keer niet gevoeld! Het varieerd heel erg dus! Maar gefeliciteerd met je zwangerschap!
Zo zie je dat iedereen andere ervaringen heeft. Ik ben 3 keer zwanger geweest en heb alle 3 de keren niets gemerkt. Kwam het echt te weten door geen menstruatie en een positieve test.
Zo zie je maar weer dat iedereen anders is. De een voelt helemaal niets, de ander kan veel pijn hebben. Ik hoop dat ik volgende week ongeveer ook een innesteling mag voelen (ook al kan het pijn doen), en als ik hem niet voel hoop ik dat het toch raak is. Maar ja, dat hopen we allemaal..