borstvoedingsfoto's

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door surf, 11 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    nog eentje om t af te leren ;)
    hij probeerde te drinken en duimen tegelijk :p

2. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Aaaahhh, dat is wel echt überschattig! :)

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Wat mooi musty!!

Hier ook zo trots:
    Al weer 3,5 maand en hopelijk nog vééél langer want het is echt het mooiste wat er is!

4. Vagans

Vagans Niet meer actief

Deze vind ik wel erg mooi
    vooral dr ogen!

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
  6. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook steeds aan het genieten van de voedingsmomenten samen! Zelfs 's nachts en dat terwijl ik altijd een enorme slaapfan ben geweest.

Hier eerst een foto van m'n mannetje vlak na het voeden (hij kijkt er niet erg gelukkig bij...). Hij is niet zo'n nette eter en heeft altijd een 'melkmuiltje' na afloop. ;) Zal later nog echte voedfoto's plaatsen.

7. vgg

vgg Bekend lid

8 okt 2010
    522
    21
    18
    NULL
    NULL
    Net even een livefoto gemaakt. :)

8. Amaryllis

Amaryllis Fanatiek lid

24 aug 2008
    3.708
    4
    38
    Wat een scheetje! :)

9. Marjanneke

Marjanneke Fanatiek lid

11 aug 2008
    1.477
    1
    36
    Thuiszorg medewerker
    Vlissingen
    Ik heb dit topic even omhoog gehaald omdat deze week waarschijnlijk de laatste week zal zijn waarin Dennis bij mij aan de borst drinkt. Hij is grotendeels zelf gaan afbouwen, vooral in de periode dat hij bijvoeding is gaan krijgen waardoor mijn productie een enorme dip kreeg en ik ook niet langer 1 of 2 voedingen kan blijven geven. Door omstandigheden waren we al deels overgegaan op opvolgmelk, maar over een weekje helemaal waarschijnlijk. Dennis vindt de borst niet langer interessant genoeg, blijft niet lang genoeg drinken en ligt meer te spelen en te rotzooien dan te drinken. Het is gewoon klaar...
    Erg jammer, maar voor mijn gevoel is het goed zo. Ik ben ontzettend trots op de 7,5 maand dat ik het heb kunnen geven en heb er intents van genoten, ondanks dat we best veel strubbelingen hebben gekend af en toe en Dennis ondanks de bv een tijdje achterbleef qua groei. Hij heeft dat nu gelukkig ingehaald en is het een heerlijk tevreden en vrolijk ventje. Nu zijn we allebei toe aan iets anders, meer vrijheid, een volgende stap.
    Vandaag heeft m'n vriend nog een paar laatste mooie foto's gemaakt, momenten om te koesteren;

10. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zo, moest ff zoeken! ;)
    Hier mijn foto, eindelijk..! Komt aan de muur in de slaapkamer denk ik.

11. fafje

fafje Niet meer actief

Wauw Duchess, heeeeel mooi!!! super!

12. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    thanks, ben er ook erg blij mee! Ik wilde zo graag een mooie foto, en was ergens zo bang dat ze zelf niet meer wilde en ik dan niets had... Dus ben blij dat ik hem nu heb haha. Vind het toch een mooi aandenken voor later. En hoop van al mijn kids later zo'n foto te hebben. :D

13. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Mooi meid! En wat een dotje is Yasemin zeg!;)

14. fafje

fafje Niet meer actief

Ja is ehct een heel mooi aandenken op deze manier..ik heb alleen wat huis tuin en keuken foto's....dna is zo'n soort bewerkte wel echt gaaf!!...slaapkamer is een goede plek ervoor! hoeveel drintk ze eigenlijk nog?!

15. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Ja ik had ook wel wat htk foto's, maar wilde graag een echte, hihi. :D
    Vond het wel wat onwennig om zo in de opgezette studio voor een camera te zitten voeden maar ach. :D Het resultaat mag er wezen. :D

Hoevaak.. Ehmm zeg maar minimaal 3, maximaal 6 voedingen op een dag. Ze heeft er een handje van om als we thuis zijn wat vaker te vragen. Maar ik voed op verzoek dus vind het prima. Bijv nu heeft ze last van 2 doorkomende kiesjes en merk ik dat ze wat vaker wil drinken.

16. fafje

fafje Niet meer actief

nog wel erg genieten dus :D...in elk geval harstikke leukd at het zo goed gelukt is, vond zij het ook onwennig of wa shet voor haar huppa lekker drinken en de rest kon gestolen worden hihihi

17. Duchess

Duchess VIP lid

26 jan 2006
    11.503
    3
    38
    Eindhoven
    Zeker genieten, heerlijk!!!
    Nee ze reageerde er niet op! Maar was huilerig en daarom heb ik haar aangelegd, zat niet écht in de planning dus (wel later tijdens de shoot natuurlijk, dus niet op dat moment meteen) maar dan maar wat eerder. ;) Na de voeding was ze weer vrolijk.

Hoe gaat het met jou en M's brusje? :D

18. fafje

fafje Niet meer actief

soort van geluk bij ongeluk haha! ze ligt er ook ehct wel zo bij van heh heh hahaha

Ja gaat wel goed, tja we wachten het maar geduldig af allemala heh, vind het nuw el duvbbel zo eng allemaal :)

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ahhh ik vind dat zo mooi, een drinkende dreumes foto... ik moet die zelf ook maken... ze drinkt nog maar 2 keer per dag opeens :$

Ik mag wel haast maken... de slaapvoeding is het niet zo'n handig moment voor een foto ;)

20. Kristel86

Kristel86 VIP lid

4 feb 2008
    8.631
    851
    113
    Vrouw
    Ik heb al zoooveel foto's gemaakt, zo blij ben ik dat de bv deze keer wel goed gaat! :D

Deze heb ik gisteravond gemaakt (met mn telefoon), niet zozeer dat je zegt "wauw wat een mooie foto" oid, maar ik vond het erg grappig hoe ze mn borst zo afschermde, alsof ze wilde zeggen:
    "Afblijven! Deze borst is van MIJ!" :D

Deel Deze Pagina