bruidsjurk

Discussion in 'De lounge' started by mora27, Jun 14, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. missym

missym VIP lid

May 14, 2006
    7,750
    12
    38
    Ik wacht met spanning op de foto ;)

2. Daantje85

Daantje85 VIP lid

Nov 10, 2007
    24,059
    0
    36
    limburg
    hier kosste de jurk ongeveer 1500 euro incl alles. Moet heel eerlijk zeggen dat het niet mijn eerste keus was :). Was toen nogal hoe moet ik dat zeggen iemand die anderen wil plezieren. En mijn moeder en schoonmoeder vonden deze jurk echt super mooi. Ik vond hem ook mooi, maar was niet mijn droomjurk. Had een andere jurk aan die ik wel super mooi vond maar dat vonden mijn moeder en schoonmoeder niet. Dus uit eindelijk de jurk gekocht die ik wel mooi vond. Achteraf zou ik een totaal andere jurk uitgezocht hebben, maar ja dat is achteraf. Iedereen incl mijn man vond het een super jurk en heb ook echt een superdag gehad, maar door een klein foutje van de bruidswinkel had ik wel even zoiets van grr zie je nou wel. Maar goed, hij hang nu lekker in de kast stof te vangen :(. En weet dat ik als ik straks bevallen ben hem een keertje aan wil doen (al is het maar om te kijken of het nog past ;), om nog eens goed te kijken naar de jurk ;).

3. Gummiebeertje

Gummiebeertje Bekend lid

May 24, 2010
    956
    0
    0
    huismama
    Mijn jurk was 700 euro,nieuw en op maat gemaakt. inclusief hoepel en bontje en handschoentjes.

Schoenen heb ik gewoon uit de schoenenwinkel gehaald :D 2 paar....1 bij schoenenreus, en 1 paar bij scapino :p zo kon ik afwisselen hihi.

4. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Mijn jurk was 1500 euro. Dit is zonder sieraden, lingerie en schoenen. Ik heb geen idee wat dat nog gekost heeft, maar ik geloof dat het net boven de 2000 euro uitkwam alles bij elkaar.

Eigenlijk belachelijk hè :$
    Maar toch... het was een fantastische dag en ik voelde me echt een prinsesje! :)

5. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

mooi! Hele leuke foto's. Zien er erg goed uit.

6. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ik schrik toch wel een beetje van de prijzen. Trouwen zit er hier dan voorlopig niet in. Als er getrouwd wordt moet het wel helemaal tip top zijn vind ik.

7. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    Ik ga volgend jaar trouwen ben nu ook een beetje op zoek naar een trouwjurk maar vind het wel veel geld hoor. Ik dacht aan 500 tot 700 euro ofzo.
    We willen niet een super groot feest

8. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Je hoeft trouwens niet duizenden euro's uit te geven om je een prinsesje te voelen hoor!

Hier redelijk low-budget getrouwd, zoals wij het wilden,
    wij houden er niet van om echt in de spotlight te staan.

9. Jeem22

Jeem22 VIP lid

Nov 12, 2009
    7,203
    0
    0
    Den haag
    Wij trouwen ook low-budget..

MAar wel in jurk voor 200 euro :D

10. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    die van mij was ook 200 euro hihi

11. Saskia1984

Saskia1984 VIP lid

Nov 19, 2008
    9,472
    422
    83
    Helemaal mee eens!
    Als je het maar doet zoals jullie het willen. Het hoeft niet veel te kosten.
    Onze bruiloft was wel duur, maar precies zoals wij het wilden. We hebben eigenlijk nergens naar gekeken.
    Maar dat wil niet zeggen dat het veel moet kosten om een speciale dag te hebben. Het is maar net hoe je het wil doen.

12. Koekkie

Koekkie Fanatiek lid

Sep 30, 2009
    1,269
    0
    0
    NULL
    NULL
    #112 Koekkie, Jun 17, 2010
    Last edited: Jun 17, 2010
    1950 voor alleen de jurk van pronovias (nog steeds een geweldige jurk), daarnaast nog natuurlijk mooie schoenen etc.
    we vierde het 2 dagen. de andere jurk was 200 voor de burgelijke dienst.
    Totaal en rond de 2700 of zo

13. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    De eerste jurk die ik zag was in mijn ogen helemaal perfect en het prijskaartje kon me toen ook helemaal niks schelen (jurk was 2700 euro), maar helaas stond de jurk me voor geen meter :p

Daarna een andere jurk gevonden en die is m toen geworden!
    Deze kostte 1300 euro, maar ik wilde er ook een stola (dat is toch de goede benaming? :p) bij ivm het weer (ben in november getrouwd) en die kostte ook nog eens 500 euro.
    Dus de jurk alleen daar was ik 1800 aan kwijt.
    Schoenen waren 100 en mn tasje was ook 100.
    Lingerie was ik ook ongeveer 100 euro aan kwijt.
    Sieraden (ketting, armband en oorbellen) hebben ongeveer 150 euro gekost.

Al met al dus vrij prijzig, maar ik vond het t zeker waard!
    (en voor de zeer nieuwsgierigen; de totale kosten van de bruiloft waren ongeveer tussen de 13.000 en 15.000 euro, weet het niet meer helemaal precies.. :), maar ons spaargeld was toen wel bijna op, dat weet ik dan nog wel ;) :p)

Hier overigens een foto van mijn jurk:

14. laura28

laura28 Fanatiek lid

Oct 15, 2008
    1,277
    0
    0
    dank jullie wel allemaal.

@klingel: nee geen prof fotograaf, is een collega van mijn man die voor zijn hobby veel foto's maakt...ik was en ben er heel erg blij mee, hij was er de hele dag en heeft meer dan 1000 foto's gemaakt...

15. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Wauw; enorm mooi!

16. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Dat kan dan alleen maar door kleine chinese kindervingertjes zijn gemaakt......

17. meidenhuis

meidenhuis Niet meer actief

Waar? Ik wil ook graag een jurk rond die prijs. We trouwen ook low budget.

18. Loe

Loe Niet meer actief

Voor degenen die zoeken: ik heb nu twee trouwjurken, grootste misser in mijn leven haaha. Ze zijn beide nog ongedragen want we trouwens pas volgend jaar ivm mijn zwangerschap. Degene die ik in de aanbieding heb is van Rembo Styling, het is maat 46 maar valt als 42, omdat de top veel kleiner valt dan de rok. Tis mooi met kraaltjes en kant ed.

Hij hang nu bij een bruidsmodezaak om m te proberen daar te verkopen, maar kan de jurk daar ook weer terughalen.

oja, hij is dus nieuw en kostte bijna 1400 euries. Voor 650 wil ik m verkopen.....

19. Angela2009

Angela2009 Niet meer actief

Mijn vriendinnetje gaat over 4 weken trouwen en die doet het heeeeeeel groot en haar jurk met alles erbij komt op 2700 euro.
    Haar totale bruiloft komt ongeveer rond de 22.000 euro als het niet meer is!

Ben ik blij dat ik niks met trouwen heb...zonde van mijn geld! haha

20. Isademi

Isademi VIP lid

Jun 3, 2008
    11,327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant

nou idd ja :x

@Angela; 22.000 euro!!! dat is idd een boel geld!!

Share This Page