Haaruitval tijdens zwangerschap!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Anna84, 25 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Hoi dames!

Even een vraagje: ik merk de laatste tijd dat ik ontzettend veel last heb van haaruitval; het is vergelijkbaar met het haaruitval na de bevalling van mijn dochter.

Herkent iemand dit?

Groetjes!!

2. Kanshebber

Kanshebber Fanatiek lid

23 okt 2010
    1.647
    2
    0
    communicatieadviseur
    Randstad
    Ik kan het niet vergelijken met na een bevalling, want dit is mijn eerste zwangerschap... maar mijn haar valt vrijwel de hele zwangerschap enorm uit. Het is nu even beter, maar tot een week geleden haalde ik dagelijks bossen haar uit mijn borstel en van mijn kleding... Als het na de bevalling nog een tandje erger wordt, vrees ik een kaal hoofd!

3. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Bij mij hield het de eerste 4 maanden juist redelijk op met uitvallen, conform met wat je altijd op internet leest over zwangerschap en haaruitval. Maar de laatste maand valt het weer uit, niet heel extreem gelukkig, maar meer zoals voor de zwangerschap.
    Het enige wat ik weet is dat de hormonen ervoor zorgen dat sommigen opeens een volle haarbos hebben, en dat het bij anderen juist uitvalt. Weer eerlijk gezegd niet of er iets aan te doen is!

4. nijntje81

nijntje81 Fanatiek lid

11 jul 2011
    1.738
    0
    0
    Big City
    ik heb het aan het begin van mijn zwangerschap erg gehad. Nu de laatste paar maanden valt het wel mee. En na de bevalling...geen idee Ik ben dr bijna, maar nog niet helemaal ;)

5. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik heb t ook erg!!! terwijl ik mn vorige zwschap juist een mooie bos haar kreeg! nu is t een dorre boel!

6. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    Mooi te lezen dat ik niet de enige ben!! Heb gelukkig heel veel haar, maar ik vind het voOral erg vies en vervelend om overal die haren terug te vinden...

Deel Deze Pagina