Hallo allemaal, Ik heb sinds een paar dagen hoofdpijn, met vlagen misselijk en ontzettend moe...Kan dit nu al? Alvast bedankt voor de reacties
ik denk het niet hoor.misschien hoort het gewoon bij het ontpillen(als je die al nam natuurlijk) denk dat het hiervoor wat te vroeg is
debke83 wat spannend voor je! zou binnen een paar dagen eens een testje wagen! en ik hoop voor je dat je een super positieve test ga hebben is natuurlijk al positief wat je allemaal zegt! maar denk dat je maar zeker kan zijn eenmaal je kan testen groetjes
Eerst dacht ik ook ontpillen maar ben al bijna een jaar gestopt met de pil...zit nu in de 7de ronde....wat een spannende maand weer
owwww al een jaar gestopt?das iets anders natuurlijk!ik volg je!spannendddddddµ(dacht dat je pas gestopt was gezien je onderschrift )
hihi...nee maar ben nu pas sinds 2 mnd mijn cyclus bij aan t houden zodat we wat gerichter kunnen klussen Ben eens benieud....w8en is niets haha Thnx voor de snelle reacties
Het kanook een teken van de griep zijn die heerst bijons in ieder egval met de zelfde tekenen. De meeste klachten mbt een zwangerschap komen ongeveer na 6 weken zwangerschap dus stel dat je zwanger bent, wat natuurlijk ook kan, kunnen de klachten bijna onmogelijk daar vanaf komen. Spannend hoor!
ik had bij mijn eerste zwangerschap wat helaas is geeindigt in een miskaam en bij de zwangerschap van mn zoontje een week na de eisprong al last van misselijkheid gevoelige borsten en vermoeidheid dus het kan wel. groetjes jane
@Debke: Natuurlijk kan het Er zijn vrouwen die heel snel al veranderingen merken! Ik hoop dat je positief test binnenkort @Essie: Ik ben nu 3x zwanger geweest, helaas is het elke keer fout gegaan, maar ik had ook elke keer al vrij snel klachten hoor. Dus het kan zeker wel zo vroeg
kan hoor; ik heb al anderhalve week zere borsten en moeie ogen en sinds een halve week ofzo dat ik veel vaker moet plassen. heb vanmiddag nog een CB digitale test gedaan, en ben hartstikke zwanger, hoewel ik morgen pas mijn nod heb. ook ik heb dus al vlak na de bevruchting rare dingen gekregen.
Bedankt voor jullie reacties! Ben eens benieuwd...hoop zo dat het deze keer raak is! Nog even w8en en dan testen...9 dgn....die gaan weer lang duren!
Nou ik weet het niet, sommige zeggen dat het wel kan en sommige zeggen van niet, maar ik vind het wel te vroeg om wat te voelen, of heb ik het mis?
Ik weet het niet...wordt gewoon weer afwachten helaas haha. Wat duurt een maand toch lang! Ben nog steeds erg moe en last van mijn rug, maar goed kan natuurlijk ook van werk ofzo komen...maar hoop natuurlijk dat het dat niet is
Het kan wel hoor. Ik had een week voordat ik positief testte ook al last van klachten, die ik daarvoor echt nooit had gehad. Hopelijk is het deze ronde raak!
Je kan het zeker weten al vroeg voelen. Heb alle drie de zwangerschappen al vroeg symptomen gekregen en volgens de positieve zwangerschapstesten een week later waren dit zeker geen hallucinaties. Het voelde gewoon zo anders dan normaal Ik hoop dat het voor jou positief is. En wachten duurt inderdaad erg lang...succes en duim, duim!
Kan niet wachten tot het zo ver is om te testen...maar zie er ook wel een beetje tegenop... Toch steeds erg spannend en ook een teleurstelling als het weer negatief is... Zwanger worden is toch niet zo makkelijk hihi
Ik hoop het ook...nog 3 dagen en dan kan ik testen heb er al stiekem ene gedaan maar helaas die was negatief... Wachten is zo niets voor mij Ben zo ontzettend moe....ik heb vandaag weer tot 12 uur geslapen en ben nog kapot.