Hallo allemaal! In januari 2015 dit bericht geplaatst; http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/ik-wacht-nu-2-jaar-tot-hij-ook-wil.555966/ Uiteindelijk in oktober 2015 een reactie op een ander topic met de 'uitkomst' van bovenstaand topic; http://www.zwangerschapspagina.nl/threads/hoe-leven-met-onvervulde-kinderwens.592206/page-2#post-19114654 In dat laatste bericht schreef ik: Voor nu, voorlopig zal ik niet meer op dit forum te vinden zijn. Heb hier niets meer te zoeken. Er komt vast een dag dat ik met een nieuwe man er klaar voor ben om kindjes te mogen krijgen, en dan zal ik mijzelf weer melden. Ondertussen is het augustus 2017... En ik mag jullie melden dat ik de moeilijkste tijd uit mijn leven heb gehad. Maar ik ben eruit gekomen. Sterker, dapperder, groter, stoerder en zelfverzekerder dan ooit. De tijdlijn....; - Oktober 2015 mijn ex en ik besloten uit elkaar te gaan. - April 2016 het huis verkocht (er beiden in blijven wonen, we hadden het gewoon prima met elkaar, hebben nog leuke feestdagen gehad, zijn goed en als vrienden uit elkaar gegaan. Huis is verkocht zonder schuld, zijn er goed uit gekomen). Ik ben bij mijn ouders ingetrokken, om tot rust te komen, om voor mijzelf even de tijd te nemen alles op een rijtje te zetten. - Juli 2016 de reis van mijn leven gemaakt. Een die al een hele tijd op mijn lijstje stond. Een reis die ik samen met mijn ex graag had willen maken, nu alleen gedaan. Mijzelf in die 2 weken af en toe onwijs zielig gevonden, maar ook momenten gehad dat ik de wereld aan kon. Dit is mijn reset geweest. - September 2016 een hele, hele, HELE leuke man leren kennen. Een man met kinderwens, een man met hetzelfde toekomstbeeld als ik... Een man met ook een lange relatie achter zich, een man die toe was aan mij en ik aan hem. Smoor- en smoorverliefd... - Januari 2017 bij hem in getrokken. - Juli/augustus 2018, samen een nieuwbouwwoning gekocht, welke in augustus 2018 wordt opgeleverd. Wij zijn zo gelukkig samen Waar mijn wereld 2 jaar geleden is ingestort en ik dacht dat het never nooit meer goed zou komen met mij, kan ik nu tegen alle meiden hier zeggen die in hetzelfde schuitje zitten; kies voor jezelf als het te lang duurt. Ik heb nergens spijt van. Ik denk niet; Was ik maar eerder weg gegaan. Nee, eerder weggaan kon ik niet. Ik heb de diepste dalen gezien, maar ik zie nu de hoogste toppen. Het leven lacht mij toe. En om nog iets aan de tijdlijn toe te voegen - Januari 2018; De pil gaat de prullenbak in :-D Omdat het hier ook gemeld mag worden als het weer goed gaat, omdat ik door veel meiden gesteund ben. I'M BACK!!! :-D (oh, en wat mijn ex betreft; hij heeft ook een nieuwe vriendin. Eentje met 2 kinderen. No hard feelings!)
Wat fijn dat het nu zo goed met je gaat en je je geluk terug gevonden heb! Hopelijk mag je na januarie snel een positieve test in je handen houden Veel geluk!!
Oh wat fijn om te horen! Super knap dat je destijds voor jezelf hebt durven kiezen!! Heel veel succes en ik hoop dat je droom nu dan ook EINDELIJK in vervulling mag gaan!
Jeetje, wat heb ik superveel respect voor jou dat jij zoveel geduld hebt weten op te brengen en uiteindelijk voor jezelf hebt gekozen! Ik hoop dat je wens snel in vervulling mag gaan en je eindelijk je wondertje in je armen mag sluiten waar je al zo lang naar uitkijkt!
Poe wat een enorm moeilijke situatie zat je in, maar wat goed van je dat je voor jezelf hebt gekozen! En wat ontzettend fijn voor je dat het uiteindelijk zo goed heeft uitgepakt Ik duim alvast voor een snelle positieve test als de pil de prullenbak in is! (mss handig om al eerder te stoppen en andere anticonceptie te gebruiken? Zodat je cyclus even de kans kan krijgen om weer z'n ritme te krijgen)
dank je wel De pil gaat in januari de prullenbak in, waarna mijn cyclus in zijn ritme mag gaan komen. Ben ik snel zwanger, is dat mooi meegenomen, maar aangezien het nieuwe huis in augustus wordt opgeleverd, is het niet erg als het wat maandjes duurt. Dan hoef ik in ieder geval niet (hoog)zwanger te klussen en verhuizen
Ik ken je niet Hakoek maar wil je toch een dikke duim geven. Mooi dat je voor jezelf hebt gekozen en dat het geluk je weer toelacht. Heel veel succes met alles.
Wat super van je! Een hele dappere stap, en het heeft je nu al zoveel moois gegeven, en hopelijk in januari nog veel meer moois! Spannend! Aftellen is begonnen haga
Wauw... Wat super om dit helemaal te lezen.. Wat ontzettend sterk dat je voor jezelf hebt gekozen.. Ik wens je alle goeds