buikengezeur nog niet over

Discussion in 'Na de bevalling' started by Pandora, Sep 7, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Moeten mensen nou gewoon altijd wat te zeiken en te zeuren hebben ????? Echt doodmoe word ik ervan :x

Tijdens de zwangerschap ging het alleen maar over mn buik en de een wist het nog beter dan de ander

Ben 10 dagen geleden bevallen...en nou gaat het gewoon NOG over die buik :$
    Laat eens ff kijken meid...jeetje je hebt nog wel een buikje hoor ;) ik zou maar eens snel buikspieroefeningen gaan doen :x
    Mensen...ik had met mn maatje s aan het eind vd zwangerschap een buikomvang van 119 cm...ben 1,5 week geleden bevallen...wat verwachten jullie nou...dat ik meteen weer strak in mn vel zit :$

en goh wat ga je nog moeilijk zitten ;) jaaaa is dat ook gek met een doos vol hechtingen :x

grrrrrrrrr...ik kan ze allemaal wel wat :x
    en dit lucht lekker op:D

2. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

he jakkes das wel zoooo irritant zeg! had ik ook net na mn bevalling goh meid hoelang moet je nog? gos das wel kort op elkaar zeg! :O huh was net bevallen liep met de kinderwagen:S

heel irritant dat soort vragen!

3. chocotof

chocotof Bekend lid

Dec 28, 2010
    704
    1
    0
    Werkveld jeugdzorg
    Achter de duinen
    Ohhh!!!!! WAT IRRITAAHAANTT!!! Als ik straks bevallen ben en ik krijg zulke opmerkingen dan zorg ik echt dat ik mijn antwoord klaar heb. Weet alleen nog ff niet wat (kan ik daar mooi over nadenken.. ;) )

Ik snap dat echt niet hoor, voelen anderen zich daar soms beter door oid?!:(

Liefs Chocotof

4. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

Nov 13, 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan nog wel even doorgaan. Ik heb ook nog steeds een buikje. Zal in de loop van de tijd wel minder worden en baal er zelf ook van, daar hoef ik niet constant op gewezen te worden. Al die mensen die denken dat vrouwenvlees elastisch is, grrrr.

5. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    in de zwangerschap had ik er mn antwoorden wel op klaar...maar ben nu elke keer zo overdonderd :$ inderdaad...het lijkt wel of mensen zich beter gaan voelen van dit soort opmerkingen :x:x:x:x

6. Kristel86

Kristel86 VIP lid

Feb 4, 2008
    8,631
    851
    113
    Female
    Zo irritant! Mensen moeten altijd een mening hebben ;)
    Maargoed, jij bent pas bevallen, wat is hun excuus? ;)

7. Lovely2011

Lovely2011 Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    3,407
    1
    0
    Heel irritant!

Echt een mens van denk wel 130 kilo vond het ook nodig om 4 dagen na me bevalling te zeggen... Je hebt nog wel een aardige buik he...

Serieusssss denk ik dan slaap jij nou beter vannacht door zo'n rot opmerking te maken...

Of echt iedereen die ik maar tegen kwam maar vragen En hoe gaat het snachts? Slaapt ze al door? etc... terwijl ze geloof ik 2 weken was ofzo

8. Natas79

Natas79 Fanatiek lid

Jul 28, 2010
    2,028
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    heel herkenbaar allemaal... pfff

9. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Pff vreselijk dat gezeur.. Hier ook zo'n leuke opmerking gehad een paar dagen na de bevalling; Hoelang moet je nog? Grr..

10. ZonStraal

ZonStraal Niet meer actief

Erg herkenbaar en vervelend! Hier na 3 zwangerschappen kort op elkaar vragen mensen me wel eens 'hoelang moet je nog?'

Ik wordt ook vaak raar aangekeken, omdat ik inderdaad nog een bol buikje heb (wil niet dieten ivm BV) en ze me de kinderwagen ien duwen :D

11. MiniMe81

MiniMe81 VIP lid

May 29, 2010
    5,398
    56
    48
    Where the heart is
    Jaaa heeeeel herkenbaar, en zo irritant!
    Wat denken ze, dat je na 2 dagen alweer helemaal strak in je vel zit?
    En ook vaak mensen die zelf ook kinderen hebben!
    Ach ja, ze moeten gewoon wat te zeggen hebben he....maar leuk is anders.
    Aan de andere (positieve) kant: ik vond het wel weer leuk (natuurlijk) dat sommige mensen na een paar weken zeiden dat ze helemaal niet zagen dat ik net een kind had gekregen.
    Dus zo kan het ook gelukkig:)

12. misa

misa Niet meer actief

Ooh wat irritant! En ook shcandalig! Ga je over de buik van een niet zwangere praten..?? Nee. Dus waarom wel over die van een net bevallen vrouw? Ik vind dat ronduit onfatsoenlijk en kwetsend.

Meid, doe maar lekker rustig aan! En met die buik komt het vast wel weer goed. En zo niet, dan niet toch?

Gefeliciteerd met de kleine!

13. Pandora

Pandora VIP lid

Oct 18, 2010
    6,530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dankje meid

14. dina88

dina88 Fanatiek lid

Nov 7, 2008
    2,360
    235
    63
    Female
    Arnhem
    erg irri idd, hier ook na 10 dagen zo'n opmerking, van een oud vrouwtje: goh je hebt nog wel een buikje he?! sja dat komt wel weer goed zeg ik, zegt zei, ik dacht dat je alweer zwanger was (had net daarvoor gezegt dat hij 10 dagen was, dus weer zwanger en het meteen zo goed kunnen zien gaat wel erg snel hoor)

15. Sila24

Sila24 Niet meer actief

nou ik had zelfs in het ziekenhuis na 3 dagen al kraamvisite en die zeiden ook meteen goh je ziet er nog zwanger uit:(:$:$:$ ,

nou vind je het gek ben bevallen met keizersnede 3 dagen terug gek mensssss!!!!!:x:x:x , mijn baarmoeder stond nog hoog en is nu pas aan het zakken moet tot aan de schaambot komen uiteindelijk!!!!, dan is het toch logisch dat ik nog een buik heb , heb ook nog eens baby van 5kg op de wereld gebracht alles was dus behoorlijk uitgerekt. Maar als er nog iemand zoiets zegt die ga ik de deur uit gooien dit keer!!!!!!!!!!!!!:x:x:x:x:x:xdat zeg je toch niet aan iemand die net is bevallen!!!!die mensen sporen gewoon niet!!!!!!!!:x:x:x

16. Supertrotsemam

Aug 6, 2011
    32
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat komt me dit bekend voor!
    Iemand zei de dag dat ik bevallen was: je hebt nog wel een buik he?!?:$:(

Pff sommige mensen.....
    Mijn antwoord was: ik ben net bevallen en wat is jouw excuus?

17. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Ik herken het!
    Ik was 2 of 3 dagen bevallen en liep van mijn kamer naar de couveuse afdeling toen een wildvreemde vrouw ineens tegen mij zei.
    Oh wel nog een buik heh , mijn dochter ook vreemd hoor.

Ik dacht jeetje ik ken je niet eens , houdt je mening voor je!

18. Sila24

Sila24 Niet meer actief

ja echt volgende keer ga ik dat zeggen!!!!!:x:x

19. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

Feb 22, 2008
    1,253
    24
    38
    Hahaha, moet hier ineens denken aan mijn vriend die oprecht verbaasd de dag na de bevalling constateerde dat ik echt nog wel een buik had!

Is allemaal goed gekomen, iedereen blij! :p

20. senna999

senna999 Fanatiek lid

Apr 11, 2010
    2,815
    1
    0
    hier het andere uiterste.. ik had al heel snel weer een redelijk strakke buik en weeg nu veel minder als voor de zwangerschap.
    krijg opmerkingen in de supermarkt; ohh je oppaskindje, hoe oud is ze? ze gaan er niet van uit dat ze van mij is.
    en van familie; je bent wel dun hoor, eet je wel goed? je moet wel goed eten hoor dat is belangrijk bla bla bla etcc.
    wordt er simpel van.
    ik eet goed!!! laat me met rust!!!

Share This Page