pfff jij mag echt niet meeklagen hoor ik zal nooit meer zo worden is niet erg hoor maar geen streepje, geen putje te zien echt super!
Ik heb een tweeling gekregen en gelukkig was ik na ong. 6 maanden weer op mijn normale gewicht, soms 3 kilo er onder. Mijn buik is gelukkig niet 'blubberig'. In het begin natuurlijk wel. Maar sinds ik weer sport is dat redelijk normaal geworden. Maar daar in tegen zijn mijn heupen wel nog iets breder.
heb je wel een aardige zwangere buik gehad of was ie ook aardig klein, ik zie dat je meisje ook nogal klein was.. dat scheelt wel weer wat als ie niet ver uitrekt hoeft ie niet ver terug denk ik altijd maar..
Nou ik had een hele grote buik en die is ook weer volledig plat hoor Volgens mij zegt dat niet zoveel, ik denk dat het meer een ding is 'je hebt het of je hebt het niet'. De ene buik floept gewoon weer terug en de andere blijft uitsteken. Bij de 1 gaat het heel snel en bij de ander duurt het een paar maanden. Ik geloof niet dat de grootte van de buik daarin bepalend is.
Volgens mij verschilt dit idd per mens. Sommigen zien een dag na de bevalling er nog steeds uit als zwanger, bij mij was mijn buik direct na de bevalling weg. Natuurlijk toen nog zo blubberig als wat, maar hij was direct teruggetrokken. Ik dacht dat dat hoorde totdat ik net bevallen dame bij mij op de kamer in het ziekenhuis zag. Ze zag er nog zo uit als voor de bevalling. Het is dus blijkbaar erg uitlopend.
jemig.. wat zijn jullie slank zeg! wauw.. mijn buik was al niet plat, maar is nogsteeds niet zo als voor de zwangerschap. Helaas.. Ik heb geen foto gemaakt na de bevalling. wel leuk topic om te lezen en te kijken, weer een extra stimulans. Maar het lukt me steeds niet om te gaan sporten omdat ik de tijd/oppas er niet voor kan vinden. Groetjes
hmmm, heb nooit een giga buik gehad.. ben met 38+1 bevallen, maar mijn laatste foto was van week 33, zie foto..
hoelanger de huid uitgerekt is geweest des te meer kans je hebt dat het langer flubberig blijft (das ook als je langere tijd dik bent geweest moeilijker als dat je maar even dik bent geweest en dan gaat afvallen, ik had al een buik met 10 weken dat mensen vroegen of ik al wist wat het werd (omdat ze dachten dat ik 5 maanden ergens was) ik had een buik met een diameter van 145 cm! das echt extreem (zelfs volgens mijn gynaecoloog.. en die ziet toch heel wat buiken) bij de tweede had ik trouwens een kleinere buik is wel apart... meestal zie je andersom, zeker omdat de tweede origineel een tweeling was (1 vruchtje heeft de tweede echo niet gehaald)
Ik heb ook geen foto gemaakt, maar mijn buik is alweer bijna weg gelukkig, op een bollinkje na...maar dat mag ook wel na 6 kinderen toch... Bij mij werkt bv geven trouwens erg goed om weer heel snel in vorm te zijn!
wowww 6 kids! Respect!! ik merk dat bv ook bijdraagt aan het sneller in vorm komen. ik eet wel gewoon wat ik wil. maar voor mijn zw.schap kon ik ook alles eten zonder aan te komen. vraag me af of dat nu, ook nog eens met bv, ook zo is!
Hier werkt de bv (nog) niet hoor Ik ben binnen een week na de bevalling alweer 14 kilo afgevallen; ik hield dus blijkbaar wel heel veel vocht vast, maar de overige 13 kilo willen nog niet hoor! (totaal dus 27 kilo aangekomen ben begonnen met 65 kilo) Maargoed, die kilo's komen vanzelf wel! Ik beweeg nu tenminste weer, dat kan ik niet zeggen van de laatste 5 maanden van de zwangerschap, toen kon ik bijna alleen maar op mn kont zitten ivm continue pijn die ik had. En ja, dan kom je vanzelf wel aan! Het ergste vind ik nu dat ik onder de striae zit... Niet alleen mn buik, nee, ook mn zij, kont, bovenbenen en kuiten zitten helemaal onder Voorlopig durf ik dus ook écht niet te gaan zwemmen oid! Foto's volgen nog wel (van buik dan, meer niet! )... Heb ik nu ff geen zin in Edit *kuch* Ik neem t terug dat ik de kilo's nog niet zo erg vind! Heb net even wat foto's gemaakt van mn buik, maar nu ik mezelf terug zie op de foto's voel ik me toch echt wel een dikke koe Durf ze nu ook eigenlijk niet meer te laten zien.... Helaas dus voor degenen die nieuwsgierig zijn!
Had de vorige keer (zwangere foto is met 34 weken) ook een heel grote buik. De foto is maandje of 2 na de bevalling geloof ik. Alleen op die na-foto ben ik voor mijn doen best dik (vier kg meer dan normaal ofzo, maar vet plakt altijd op m'n buik bij mij...). Maar het viel me 100% mee hoe alles weer terug op zijn plek kwam. http://i511.photobucket.com/albums/s356/vall_halla/buik.jpg
jullie zijn echt slank! okay mij buik is eigenlijk ook best plat weer (weekje intensief buikspieroefeningen..), alleen ik heb echt zo'n kangaroe-zakje over hahaha. dat krijg ik echt nooit plat door die vervloekte striae :x edit; ik zal morgen ook eens voor en na foto's posten!
Foto van mijn buik... Ik heb ook een kangeroe (zoals iemand dat zei haha)buikje en nog licht mijn zwangerschapsstreep, maar geen striae gelukkig. Ik zag bij iemand (weet ff niet meer wie) haar buik bij 10 weken woowwww dat wat zij met 10 weken had, had ik pas met 25 weken ofzo hahaha