mamakitty tnxxx ben ook zó mega blij! en jou buik... tja zo gaaf maar ook zo mega! mijn vriend zou zeggen; dadelijk val je voorover... {zei hij gisteren ook van de 38wkn foto's van mijn vorige zwangerschp hihi}
ik heb ook weer een nieuwe foto, vandaag gemaakt door mannetje http://www.zwangerschapspagina.nl/album ... c_id=65574 xx
idd mama kitty megabuik! maar nog zo gaaf! hij is wel heeel mooi. Zomaar ook al een mooi buikje hoor! Mymiracle! ook zo strak! netjes hoor! Liefs Jazzie
sas 8 ik zou zeggen dat je laag draagt.. maar weet het niet zeker. vind het verder eigenlijk een mooi normaal buikje. Janneke21 ook mooi hoor! wauw.. lekker rond. en ik zie niks diks.. Streepjes kreeg ik rond de 34 weken. helaas.. toch ook nog wel flink.. maar groeide nog flink. (ook vocht) moet zeggen dat het toch heel mooi is weggetrokken en dat het me meevalt dat het nu niet mega opvalt! Dus.. ik duim dat het mee blijf vallen voor je! liefs Jazzie
Jaloers op al die mooie buikjes.... ik moet nog ff wachten.. kan al geen normale broeken meer aan omdat deze erg drukken maar alleen ik (en mijn vriend) zien een heel klein onderbuikje opkomen ... de darmenbuik ( zo noem ik het maar ff ) is er wel flink maar veel hoger haha kan niet w88 mja zolang het goed gaat met de beeb ben ik ook wel tevreden hoor Liefs Nelleke
@mamakitty: Ga je je grote buik stiekem niet toch een beetje missen straks? @Mymiracle: Wow, mooie buik zeg! @All: Ben echt jaloers op jullie buiken... Zal binnenkort ook wel weer een foto maken, als mn buik wil groeien. Heb t idee dat mn buik even vakantie genomen heeft wat betreft het groeien
Jazzie wat ben ik blij dat ik jou buikfoto's heb gezien, ook ik heb last van zebrastreepjes, en ik krijg wel complimentjes dat mijn buik er mooi uit zag etc, maar ik zag dat zelf niet, maar ik denk dat ik mijn huik kan vergelijken met jou buik (alleen nu ik zwanger ben alweer dus niet meer) maar het geeft me wel weer vertrouwen dat het nog wel weer terug komt. Dus dank je
hihi... bedankt brusje voor het compliment... was wel gelijk nieuwschierig naar jouw buik.. maar helaas die staat er niet in. liefs Jazzie
Hey meiden, ik heb eindelijk ontdekt hoe ik foto's via bluetooth op de pc kan zetten Ik heb vandaag 2 buikfoto's gemaakt. Zie album. Voel me soms al best enorm voor 14 weken