Bedankt voor de complimentjes @Shay: Ook jij hebt een mooie buik hoor! En die groeispurt kan zo ineens komen hoor En waarschijnlijk ben je straks na de bevalling sneller weer in shape dan ik bijvoorbeeld
Leuk al die buikkies, Zal over een paar weken ook de mijne eens komen showen. (heb wel van de vorige zwangerschap een paar van die leuke strepen over gehouden maar ja). Waar bewerken jullie die foto's? Ik zag een paar van die mooie bewerkte foto's.
Ik heb hier nog nooit een berichtje geplaatst, maar dan nu de eerste... Mijn 22 weken buik staat in mijn album
Shay, dat is toch een voordeel van een klein buikje he, geen positiebroeken wel fijn als je zo lang je eigen broeken nog aankan. Die buik wordt vanzelf wel groter hoor
ik zie deze helaas niet.... nog meer die hem niet zien of is mijn pc gek aan het worden hihi Ik heb ook op de beurs een foto laten maken (bij www.zwangerfoto.nl)
@prettymommy2be: Mooie buik hoor! je ziet t echt al heel goed bij jou Dat wordt denk ik een hele grote toeter @Bewerken van foto: Ik doe t met Photoshop CS3. En aan de foto's van Meow te zien doet zij dat ook? Of niet?
Kristel: waar heb je dat fotoshop programma gehaald? Kan je het gratis downloaden? En is het makkelijk?
Zie hier weer allemaal mooie buiken! Mijn 39 weken foto van vorige week was mn laatste buikenfoto.. ben afgelopen vrijdag namelijk bevallen van een wolk van een zoon: Thije! Voor de nieuwsgierigen : een foto staat in mn album!
Ja klopt, ook CS3 hier @ mamavan jordy: Is idd duur (als je het orgineel koopt) en niet heel snel te leren... Maar je kunt misschien beginnen met PS Elements. Is wat makkelijker en stukken goedkoper (rond de 70 euro dacht ik...) @ marriedgirl: Gefeliciteerd! (mis je je buik dan niet?)
Haha ik hoop het! Sinds een week of 4 gaat het groeien echt hard! Maar ook de breedte in, ik hou geen taille meer over maar ja, voor onze meid dan moet het maar. Ook beginnen de striemen al te komen . Maar ik heb geen rem meer qua eten, volgens mij ben ik de afgelopen 3 weken wel zo'n 4 kilo aangekomen Volgens mijn weegschaal maar 1,5 a 2 maar die weegschaal van ons is altijd fout. Maandag naar de vk en dan weet ik meer. Hoop niet dat ik teveel aankom haha, wil graag mijn buik als eyecatcher hebben en niet de rest van het vet haha