ik heb al mijn buiken op onze site staan van Dean www.martin-isabel.nl eigenlijk zie ik het er niet vanaf ik had toch een flinke groeispurt gehad deze week, ik meet ook altijd zelf mijn fundus op en die was vanmorgen 37 cm (vorige week dinsdag 34 cm) dus het groeit wel lekker door merk ik.. ik wil eigenlijk nog wel een groeiecho laten maken (wat me beloofd is door de VK maar vorige week erbij inschoot toen ik naar het ziekenhuis moest voor evt. zwangerschapsvergiftiging maar donderdag moet ik weer en dan wil ik er wel eentje eisen want mijn zoon was dik 8 pond bij 38 weken zwangerschap en ga niet een 10-11 ponder baren ofzo (ik wil wel ooit weer normaal kunnen lopen )
Hey meiden @Majkuh: wow, wat een mooie foto! Inlijsten zou ik zeggen Ik heb ook weer een nieuwe foto, staat in mn album
imd wawie, je buik groeit idd nog steeds! maar wel mooi hoor... en sinds gisteren zou je officieel thuis mogen bevallen.. vind 37 wkn echt zo'n magische grens! kristel mooi hoor mamadeluxe vind jou buikje idd wel meevallen bij de 6e! maar ik denk dat het idd ook per kindje verschillend zal zijn he. en andere waar ik niet met naam op reageer... ik sta er verwonderd van dat de buiken zo verschillend kunnen zijn, maar erg mooi om te zien nou vandaag dus 14wkn en 3 dgn een foto gemaakt, ofja meerder, ik zal er 2 showen. Vind wel dat je verschil ziet terwijl de foto eigenlijk in de zelfde minuut gemaakt is, maar zo vind ik dus dat je per stand veel verschil ziet
hihi dankje, flink is ie idd al vind ik het zelf "wel meevallen" overigens, wat leuk, ik zat in je album te neuzen en zag de 3d foto! Ik heb met 17wkn en 1 dag en jij had hem dus met 17 wkn? Erg leuk om te zien wt we te zien krijgen!
ja klopt was met 17 en 1 dag met 29 weken hebben we weer pretecho! ik zal ook weer buikfoto maken! xxx
mooie trouwjurk IMD Nice pictures. en kan me voorstellen dat je geen 11 ponder wil pffff maar stel dat het wel zo is, doen ze daar wat aan dan?
eerder inleiden zoals bij de eerste.. daarom moet ik nog een groeiecho, de VK had het me belkoofd met 36 weken maar je kent VK's ze trekken dan weer wat terug omdat de groei NU normaal lijkt en de vorige controle moest ik meteen naar het ziekenhuis vanwege eiwit in mijn urine enzo dus ben ik het zelf vergeten maar donderdag ga ik hem wel eisen.. Dankjewel ja ben zo trots op mijn trouwfoto's mijn man en ik hadden het er gisteren nog over hoe blij we zijn hoe we alles gedaan hebben dat we nergens spijt van hebben of anders hadden willen doen..
wowie wat een hoop mooie buiken! zie dat ik gelukkig niet de enige ben die al heel vroeg een buikie heeft
ik ben vorig jaar augustus getrouwd (een week voor mijn zoontje zijn eerste verjaardag) in een kasteeltje getrouwd. was echt een topdag..
Imd, zwijmel...getrouwd in een kasteeltje...kan me voorstellen dat het een topdag was... All, Mooie buiken/buikjes hebben jullie allemaal!
@Mariss: Mooie buik! @Imd: Idd, mooie jurk En wat leuk dat jullie in een kasteeltje zijn getrouwd! Ik wilde dat ook heel graag, maar we zijn uiteindelijk op een heel mooi landgoed getrouwd
ja die is "ons" kasteeltje in ons eigen dorp dus is wat makkelijker om daar te trouwen je kon niet echt de datum kiezen maar ik hoorde de datum en dacht JEP dat is hem.. en toen mijn man gesmst wanneer we gingen trouwen (hij viel zowat van zijn machine af hahahaha) we hadden wel van te voren over gehad hoor dat ik een datum zou vastleggen maar hij dacht 2009! ipv 2008 dus schrok zich even een hoedje ... Ik zie leuke nieuwe kleren in je album Kristel!
Ik heb ook weer een fototje in mijn album staan.. Mooie buiken hier al hoor! Leuk om echt die groei te zien.