Ik woog voordat ik zwanger werd ong. 65 kilo(zonder kleren) . Bij de verloskundige zat ik al snel in de 70. Ik ben vorig zomer veel afgevallen van de 76 naar de 61 kilo.. Al snel kwamen de kilo's eraan ivm val van het paard.Dus kwam thuis te zitten. Maar de kilo's vliegen er nou ik zwanger ben helemaaaaal aan! Het is echt niet leuk meer. Het is niet zo dat ik alleen maar gezond eten krijg, ik snoep wel, rosivisee is een verslaving haha. En ik eet gewoon brood en warm. Ik zie er echt naar uit dat de kleine er straks is! Kan ik eindelijk weer eens wat gaan doen! En ik heb echt wel het idee dat het vet is , want ik heb me toch een kop gekregen .... En een 2e kin! Vreselijk allemaal! Mijn voeten zijn trouwens wel helemaal opgezet dus er ik hou wel wat vocht vast.
Och horselover! Zo bekend! Maar wat IMD zegt straks lekker lopen met de uk heb je het er zo af. Ik was met mijn zoontje ook ruim 20 kilo aangekomen en dat had ik er met 3 maanden af. ik heb gelopen gelopen gelopen. Nu gaat het me ook al veel te snel.. Ik hoop dat het er straks vlot af is. Ik was namelijk ook 10 kilo afgevallen vlak voor ik zwanger was. En heb er nu 15 kilo aan! (ik hoop ook op een btje vocht.. we zijn weggeweest.. veel gezeten) Ik hoef maar een keer iets een uitspatting te doen en hoppa! weer een kilo! Ik zal gauw nog een buikfoto maken.. want die gaat ook snel ineens! wordt nu wel mooi rond! Liefs Jazzie
ik heb een buikfoo in mijn album van een week geleden, deze week maak ik er geen denk ik er is geen verschil te zien volgens mij. mar alle andere dames mooie buikjes hoor! ik kan nie wachten tot ik een mooie buik heb. XXX Gusam
Mooie buiken(-jes) weer dames! Imd en horselover, ik vind jullie helemaal niet dik hoor! Alleen de buik, maar ja, dat hoort erbij he?
@Imd: Ik heb de naam idd pas sinds het weekend bekend hier Mn man had zich versproken naar de familie toe en toen vond ik dat t maar helemaal bekend mocht worden. Ik vind het namelijk een beetje onpersoonlijk voor mijn gevoel als ik steeds moet praten over 'ons kindje' en 'de baby' bijv. Ze heeft al een naam denk ik dan @Imd en Horselover: Ik zie echt niet dat jullie boven de 100 kilo zitten... Waar zitten die kilo's dan?! Ik heb t idee dat ik misschien ook wel die richting uit ga.. Ben nu al 10/11 kilo aangekomen
hahaha moet ik het even aanwijzen ik had voor de zwangerschap maat 50 en nu 46 ongeveer (ik houd van losse kleding nu dus soms wel 48 is prettig) maar ik ben 183 cm lang dus het is wel redelijk in verhouding dat scheelt misschien wel.. Ja ik vind een naam erbij veel persoonlijker en leuker! en die van jouw vind ik heel apart!
ik vind het onverstelbaar dat het zo verschillend kan zijn die buiken! imd/horselover ik vind ik écht dat je het niet aan jullie ziet hoor! ennuh ik zit met hetzelfde probleem! ik ben er nog een kilo of 13 van verwijderd maar ik moet ook nog wel ff he! en ik wil er ook niet overheen!
jazzie: Dat had je er snel af zeg! Ik hoop dat dat mij ook lukt! Maar wat heb je toch een heerlijk klein buikje! Had je dat bij de eerste ook? @guzam: dat begint al een mooi zwanger buikje te worden meid! @Marlieke: totdat ik een foto van voren ga nemen! Haha.. Ik zie er ''goed''uit hoor, iets te goed! @R1Lana: buikje begint al mooite groeien! @IMD: Veel dikker hoeft de buik van ons niet weL?Dan krijg ik mijn sokken helemaaaaal niet meer aan! Jij hebt een behoorlijke lengte! Ik ben maar 172 en weeg nou 100 kilo! @Kristel: het zit bij mij overal! En al helemaal rondom mijn buik.. (de zijkanten) pff daar zitten me toch vetkussens. @Anniek: dat riep ik ook steeds ik wil niet over die 100 kilo! En toen ik net bij de verloskundige kwam zei ze ach je bent nog geen 100 kilo dus hoeven we ons geen zorgen over te maken! Nou ben ik dus inmiddels wel 100 kilo, ben er vandaag geweest!
ik ga me buikfoto van vandaag ff in me album zetten . me buikje groeide in het begin erg hard, daarna had ik even een pauze en nu gaat het weer erg hard. ben in totaal 11 kilo aangekomen en ben van de 63,5 naar de 74,5 gegaan bij me dochter was ik in totaal 20 kilo aangekomen en er gingen er 27 af dus maak me daar niet druk over en snoep lekker de kilos eraan . ben trouwens 1,80 en heb normaal maat 36 dus denk dat je hierdooor de buik ook harder ziet groeien
mooie buiken dames! joyce is al een hele buik voor 15 weken en lovewinnie jij groeit ook stevig door!
joyce en da zeggen ze tegen mij dat ik een flinke buik heb hihi... gaaf hoor horselover het komt goed {zei ze heel stoer}
Ohh wat kan ik jaloers worden op sommige buiken . Bij mij is die pas sinds 2 weken echt gaan groeien. Krijg nu pas veel opmerkingen, daarvoor zag bijna niemand het ! Heb een foto in mijn album geplaatst! Liefs
Ik had bij de eerste veel meer buik. ik wilde een foto plaatsen maar kan er nu niet bij komen. zal het binnekort proberen. Het gaat trouwens nu wel hard hoor. lijkt wel of ik een inhaalslag aan het maken ben maar dat mag ook wel. het is nog netjes. Liefs Jazzie
Hallo damens! Ik probeer telkens foto's te plaatsen in mn album alleen wil dit niet lukken, ook niet als ik m eerst verklein want krijg een foutmelding, wie kan me helpen?Thx