Mooie buikjes allemaal meiden!! Hier een foto van mijn prille zwangerschapsbuik!! Hihihi, ben bijna 6 weken, dus veel zie je nog niet hahaha (en als je wat ziet is dat nog van de vorige zwangerschap ). Maar ben alwel trots, hier zit toch echt ons 2e wondertje in!! En Imd, van harte met jullie dochter!! Helemaal geweldig zeg!!
Ben ik ook weer eens zoals jullie kunnen zien is mn navel nu helemaal plat, hoop dat ie zo blijft, hou niet zo van die navels die naar buiten steken
weer hele mooie buikjes gezien! wel lastig dat je nu meerdere keren moet klikken voor je in het album bent van iemand. hopelijk wordt dit weer net zo makkelijk als op het oude forum..... ik zal mijn buikfoto ook is plaatsen..
Hoi hoi Dit is mijn buik met 20.5 weken. Ik ben zelf niet de slankste en dan valt de "schade"nog mee toch?! Hahaha....schade niet te letterlijk nemen hoor Is mijn buik normaal voor deze periode of te klein? Zie ze vaak groter als ikzo rondkijk nl. Groetjes Marieke p.s had een erg harig trui aan , ff langs heen kijken
ik lees en kijk al weken mee op dit forum, maar eindelijk heb ik ook wat te laten zien... Zie mijn album...
Loeloe ik kan jouw foto's niet zien! Verder zitten er wat knappe buiken hoor! Nina wat een super creative pic, mooie buik hoor! Mariss, jij hebt ook al een mooie grote buik zeg! Mac jij ook. Bij jullie hoeven ze iig niet meer te twijfelen of je nu dik of zwanger bent Bij mij is dat wel anders, maar ik moet zeggen dat ik in de afgelopen 1 1/2 week ineens enorm gegroeid ben schrok er zelf een beetje van. Ach met een paar weken heb ik vast net zo'n knappe buik als jullie allemaal In mn album staan pics vandaag en ook van 1 1/2 week geleden (met 13 weken), zoek de verschillen zou ik zeggen O
Klopt, ik had iets niet helemaal goed gedaan, nu kun je ze wel zien, maar voor de zekerheid plak ik ze even in dit bericht: