we zullen dan hier ook maar eens posten buikje bij 14 weken en 1 dag en nog eens sommige mensen die ik goe ken zien het een beetje, anderen ziet het dan wer helemaal niet wat vinden jullie?
Ik zal ook eens een buikfoto plaatsen: Deze is gemaakt met 35 weken: En nog een van 35 alleen dan een blote buik: Liefs, misspuma
Hoi meiden ! Mooie buiken allemaal ! Bovenste is met 27 weken (vanochtend) en de onderste duo , 6weken + 27 weken , wat een verschil !
@Miamel: Wat een verschil is dat he, als je t zo terugkijkt! Ik kan me al helemaal niet meer voorstellen dat ik een platte buik gehad heb Mooie buik! @All: Hier ook weer een nieuwe buikfoto: Ik zie trouwens steeds meer foto's voorbij komen waar degene helemaal opstaat, leuk om te zien! Ik zal eens kijken of ik ook eens een foto met mezelf helemaal erop laat maken
@ryanne, onder de fotos staat een code die je in je bericht kan plakken, dan komt ie hier te staan......
@miamel; leuk he dat verschil zien @Debke83; mooie buik hoor @Kristel86; ook al zo mooi @Rianne; groeit goed. en wat een leuk kamertje. Ik vind die giraffe helemaal super hier mijn buik met 38 weken