Linda84: Dank je wel! Ik ben het nog lang niet zat maar als de kleine zin heeft om te komen mag ie van mij
jeetje mooie foto's hoor..... Wacht wel tot mijn spurt komt...! De kilo's komen wel maar buikje nog niet echt!
haha dank jullie wel...... Hij is er ook wel maar nog niet heel prominent(weet niet of dit het juiste woord is :S) Zie bij sommige echt zo'n heel mooi rond bolletje aan de voorkant dat je echt ziet van oww die heb een mooie zwangere buik.... HEb het idee dat het bij mij is van hmmmz is ze zwanger of dik? Dit zal ook wel je eigen beeld zijn straks zal ik die dikke buik wel zat zijn!
Ik denk dat dat je eigen beeld is want het is duidelijk een zwanger buikie en als je dat wilt benadrukken kan je een mooi wat strakker (of passender) shirtje aandoen.. je hebt hem niet voor niets dus showen met die handel zou ik zeggen hij is zo weer weg (of dan zit er wel een rol/losser buikje voor in de plaats HAHAHA)
Wat een mooie buiken allemaal, zeg! Pff, aan de ene kant mis ik mijn buik helemaal niet (kan weer normaal lopen, me weer lekker normaal bukken en omrollen in bed bijv ) Maar aan de andere kant mis ik het wel hoor! Hier voorlopig even geen tweede ivm complicaties na de bevalling (baarmoederverzakking), maar toch kan ik aan de ene kant niet wachten tot ik weer zo'n mooie ronde buik heb (want idd wat IsaDemi zegt; nu zit er een rolletje haha) Wees iig maar supertrots op jullie buiken, striae or no striae, alle zwangere buiken zijn mooi En zo heel lang heb je nu ook weer niet de tijd om ervan te genieten
Mijn buik met 41 weken.. + 22 kilo aangekomen mijn meisje is nu alweer 8 weken.. wat gaat dat snel zeg..
wow wat een mooie buiken allemaal die van mij wil nog niet echt komen en bij sommige zie ik ook zo mooi bolletje en bij mij lijkt het 1 geheel of zo ik weet het niet hoe kan je trouwens foto erop zeten groetjes linn
hier onder waar je kunt reageren moet je klikken op.. meer opties. dan zie je daar bovenaan een paperclip staan, (rechts naast de grote A) daar moet je op klikken en kan je je foto uploaden
anoniempjuh: Super mooie buik al hoor!!! Shaen: jij ook echt mooi rond en groot zonder striae!!!! FairyLaughs: 22 kilo....! mooie buik hoor!
Hallo, Ik zie zoveel mooie buiken en wil die van mij ook met trots laten zien Ik ben hier 21 weken en 5 dagen zwanger